Novi propisi o uvozu polovnjaka
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Hahahaha hahaha haha ha
Neša beše ima YT kanal?
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Neša beše ima YT kanal?
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12380
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Jel i dalje vazi ona fora da se srede papiri u Delaware pa da se vozi i na njihove table? Bas bi pazario neki mustang kabriolet
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Zovi Ljubu, Nešinog brata.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ju ju koliko traktordzija koji se pronašli, jeli da vas pitam jel vam trebaju plugovi dvobrazni niski klirens pitam onako?
A sta će vama dizel vi ionako terate na zejtin hahha.
A sta će vama dizel vi ionako terate na zejtin hahha.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Vise od 80% starija od 2005. kakva laz jbt.... evo ukucah na PA do 2005. na ime kupca ima 990 vozila, a od 2005 na ime kupca 19500 i koji je to procenat? citavih 5% , ok i da kazemo da nisu sva uvezena vozila i oglasena na PA ali koliko to moze da promeni procenat, zanemarljivo i upitno u ciju korist.
Znam dosta ljudi koji uvoze ja nisam video ne pamtim auto euro 3 sem po neki specificniji model kao i sto ih npr. "buduci klasici" uvozi. mozda.
Ja se slazem da treba ukinuti euro 3 ali euro 4 je jos uvek najpopularniji za nas dzep i moze da prica ko sta hoce ali to je istina. I ne mozes ti naterati narod tim ukidanjem da kupuje nova kola kad se nema para, koliko ljudi iz vaseg okruzenja moze da priusti potpuno nov auto na koju god varijantu??? I one koje znam da mogu da kupe novo nize klase pre se odlucuju za par godina staro vise klase.
Kvalitet vazduha, ccc, koja budalastina da ce uvoz vozila da ga poboljsa, prica za budale.
Znam dosta ljudi koji uvoze ja nisam video ne pamtim auto euro 3 sem po neki specificniji model kao i sto ih npr. "buduci klasici" uvozi. mozda.
Ja se slazem da treba ukinuti euro 3 ali euro 4 je jos uvek najpopularniji za nas dzep i moze da prica ko sta hoce ali to je istina. I ne mozes ti naterati narod tim ukidanjem da kupuje nova kola kad se nema para, koliko ljudi iz vaseg okruzenja moze da priusti potpuno nov auto na koju god varijantu??? I one koje znam da mogu da kupe novo nize klase pre se odlucuju za par godina staro vise klase.
Kvalitet vazduha, ccc, koja budalastina da ce uvoz vozila da ga poboljsa, prica za budale.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Dugorocno auto ce ponovo postati dragocenost, nece svako moci da ga ima.
Javni transport ce morati da ide na neke alternativne nacine. Nije to samo kod nas, cinjenca da je u EU najpopularniji auto Sandero, jasno govori da su se vremena promenila, sad da li je to trajno, videcemo, mozda bude i gore...
Javni transport ce morati da ide na neke alternativne nacine. Nije to samo kod nas, cinjenca da je u EU najpopularniji auto Sandero, jasno govori da su se vremena promenila, sad da li je to trajno, videcemo, mozda bude i gore...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Treba da se ukine Euro 3, Euro4, Euro5, Euro6, Euro7 kao i svaki Eurotj da se kompletno ukine Uredba i ostane samo Zakon kao regulacija trgovine.
Kao što je bez ikakvih uredbi u EU, dozvoljena trgovina automobilima bez bozira na Euro normu. Dakle svaki auto se može uvoziti ili izvoziti kao što je u susednim zemljama..
Jel mi želimo u EU punopravno gde je Uredba ovakva besmislena, i da se priključimo 30tak zemalja ili da ostanemo izdvojeni sa još nekoliko "uredbaških" zemalja.
Uredba koja ograničava uvoz je odavno trebala biti potpuno ukinuta i time sva ograničenja.
Kao što je bez ikakvih uredbi u EU, dozvoljena trgovina automobilima bez bozira na Euro normu. Dakle svaki auto se može uvoziti ili izvoziti kao što je u susednim zemljama..
Jel mi želimo u EU punopravno gde je Uredba ovakva besmislena, i da se priključimo 30tak zemalja ili da ostanemo izdvojeni sa još nekoliko "uredbaških" zemalja.
Uredba koja ograničava uvoz je odavno trebala biti potpuno ukinuta i time sva ograničenja.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Pa u ovoj drzavi je sve uz onu stvar evropska unija moze da uvozi-izvozi sta hoce od kola medjusobno a onda ovoj banana drzavi smeta euro norma jer zaboga zagaduje a u CH euro 1 ne zagadjuje, cinjenica je da se tamo manje voze automobili ispod euro 3 jer imaju bolji standard ali se ipak voze i to se ne moze zabraniti kao ni da takvi automobili predju u druge EU zemlje a mi kao tezimo EU a radimo kontra i sad ako zabrane npr. sve te norme da se uvoze i nekim slucajem nekad udjemo u EU vracamo se na isto da opet mozemo da uvozimo, sta je sa mozgom???
- AchtungDichtung
- Postovi: 148
- Pridružio se: 02 Jun 2020, 13:11
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
interesuje me sledeca situacija. Ako kupim u Nemackoj nov auto, iz salona, sta se desava ako za koju godinu pozelim da ga registrujem u Srbiji?
Ne pitam za konkretne tehnicke detalje oko procedure uvoza, trenutno me interesuju sledece stvari:
- da li svakako placam porez pri uvozu?
- racunam ad carinu necu platiti posto bih gledao auto proizveden u EU
- da li mogu da uradim povracaj PDV-a koji sam platio u Nemackoj?
- ako sam dobro razumeo, mora da prodje min 6 meseci da bi se auto smatrao polovnim?
- koliko je realno da se garancija nastavi u Srbiji? (ovo je verovatno u zavisnosti od prodavca)
Hvala!
Ne pitam za konkretne tehnicke detalje oko procedure uvoza, trenutno me interesuju sledece stvari:
- da li svakako placam porez pri uvozu?
- racunam ad carinu necu platiti posto bih gledao auto proizveden u EU
- da li mogu da uradim povracaj PDV-a koji sam platio u Nemackoj?
- ako sam dobro razumeo, mora da prodje min 6 meseci da bi se auto smatrao polovnim?
- koliko je realno da se garancija nastavi u Srbiji? (ovo je verovatno u zavisnosti od prodavca)
Hvala!
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
S obzirom da je skoro zena placala carinu za auto koji je kupila ovde, potom prebacila u Nemacku, pa vratila ovde, onda ti sve sledi kao za bilo kog drugog, nadjes speditera da ti zavrsi. Sto se tice starosti, mislim da je Markoni skoro pisao na nekoj temi da mozes resis homologaciju i za mladje od 6 meseci, ali pitanje koliko ti se sve to isplati, jer radis sve isto kao uvozis obicno polovno vozilo, nemas prednost sto je to tvoje licno vozilo.
Za carinu nije bitno gde je proizvedeno, vec da imas potvrdu - Eur.1/izjavu na fakturi. Kako to ide, posebno jer sam sebi prodajes, moraces da juris speditera, ali cisto da znas da se ne odbija carina na osnovu mesta proizvodnje, vec iskljucivo na osnovu EUR.1/izjave.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Za carinu nije bitno gde je proizvedeno, vec da imas potvrdu - Eur.1/izjavu na fakturi. Kako to ide, posebno jer sam sebi prodajes, moraces da juris speditera, ali cisto da znas da se ne odbija carina na osnovu mesta proizvodnje, vec iskljucivo na osnovu EUR.1/izjave.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
^ I na sve ovo navedeno, ne možeš da vratiš porez (MwSt). Ti faktički kupuješ auto od privatnog lica i uvoziš ga, gledaj to sa te strane. To što si ti vlasnik preko ne donosi bilo kakve olakšice.
Имам једно потпитање...
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Možda ako bi se preselio komplet ovamo, treba proveriti.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Neka proveri, ali koliko vidim, od 2 do 10 godina rada preko, moze da uveze pokucstvo, u vrednosti do 20k, preko 10 godina neograniceno, a nigde se ne pominju automobili.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
- Puzo81
- Postovi: 3273
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Da li je krenuo Euro 5 od juče pošto čitam da u službenom glasniku još ništa nema o ukidanju uvoza Euro 3 i Euro 4.