Veoma davno (ima i decenija) sam pred Privrednom komorom kao običan potrošač (kome je ovl. servis bez prethodnog obaveštenja i saglasnosti dva puta zaredom usuo "dozvoljeno" a ne "preporučeno ulje" ) inicirao postupak protiv jednog uvoznika i jednog ovl. servisera/dilera.123456 je napisao: ↑18 Jan 2024, 17:56To jednostavno ne smeju da urade. Suviše je očigledno da bi na taj način potkradali.Heinz je napisao:U SRB uvoznik u uputstvu prilikom prevoda promeni intervale sa 20k na 10k km i čija je sad to politika?123456 je napisao:Pogrešno si shvatio. Drugi su napisali servis ima tu i tu politiku i tako menjaju. Ja sam napisao, da ne postoji politika servisa u smislu da ne mogu da rade kako hoće nego moraju kako je propisao proizvodjač.
Da oni ne mogu da određuju šta zameniti i kada iako to rade i prolazi im. Ne razumem ni ljude koji im oteraju auto na servis a pre toga ne provere šta se treba menjati.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Oni kraduckaju što bi rekao Velja Ilić na filterima i ostalim stvarima koje ne treba menjati a oni zamene. Jer većina i ne zna šta treba da im promene na autu, nego samo ostave u servis.
Ja ne razumem ljude koji to prihvataju kao normalno umesto da se informišu.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
I sud ih oglasio "krivima". Po više osnova (jer sam u dokolici nakitio prijavu za više "povreda" )
A oni i posle "osude" i dalje još dugo nastavili da rade kako hoće.
"Zabole ih".