Taj problem je bio izražen na Ford Sieri, solidan zadnji pogon ali prelagan auto pozadi i vrlo lako zapleše, klatno sindrom.
Upravo sam sieru vozio 3 godine i svasta sam sa njom radio i po snegu i po kisi i suvom sa svakakvim gumama i dobrim i losim tako da sam taj auto u prste znao kad ce i kako da prokliza sta smem a sta ne, ali dokazano je vec xx da je sa tobom uzaludno ubedjivanje tako da ja ovde zavrsavam....sve si u pravu
gas je taj koji ti drzi zadnji kraj uz dodavanje volana jedino tako i mozes da klizas a da se ne okrenes, isto je na bilo kojoj podlozi samo sto na snegu ima najmanje gripa ali princip je isti.
Dodavanje volana je upravo ono što se koristi za okretanje zadnjeg dela,
Volan oduzimaš kada hoćeš bočno da klizaš (daješ kontru što bi se reklo) a gasom koriguješ brzinu kojom otklizava auto. To možeš da vidiš i ako pogledaš neki snimak drifta, položaj prednjih točkova je kontra od krivine tokom bočnog klizanja.
Sad vidim da sam izgleda bio nejasan kad sam rekao dodavanje volana ali to sam mislio na vec podrazumevanu kontru da dodajes i oduzimas volan po potrebi koliko treba, ali ljubitelj je malo bukvalista a jasno je da kod bezanja dupeta i neiskusan vozac ce prvo da udari refleksno kontru, to i moj klinac zna kad igra igricu
Evo nesto od pre 20 godina, nije sneg ali je mokro sa prilicno losom desnom gumom (iz rezerve) ocigledno se nisam okrenuo ni zavrsio u kanalu kako ljubitelj kaze "Zadnja vuča i davanje gasa kada je već proklizao dovodi do piruete u najboljem slučaju ili do kanala/drveta/stuba u najgorem scenariju po vozača."
gas je taj koji ti drzi zadnji kraj uz dodavanje volana jedino tako i mozes da klizas a da se ne okrenes, isto je na bilo kojoj podlozi samo sto na snegu ima najmanje gripa ali princip je isti.
Dodavanje volana je upravo ono što se koristi za okretanje zadnjeg dela,
Volan oduzimaš kada hoćeš bočno da klizaš (daješ kontru što bi se reklo) a gasom koriguješ brzinu kojom otklizava auto. To možeš da vidiš i ako pogledaš neki snimak drifta, položaj prednjih točkova je kontra od krivine tokom bočnog klizanja.
Sad vidim da sam izgleda bio nejasan kad sam rekao dodavanje volana ali to sam mislio
Nemam veštine da čitam misli tako da, bukvalista sam šta napišeš to i pročitam pa komentarišem. Baš čudno zar ne
Taj problem je bio izražen na Ford Sieri, solidan zadnji pogon ali prelagan auto pozadi i vrlo lako zapleše, klatno sindrom.
kad ce i kako da prokliza sta smem a sta ne, ali dokazano je vec xx da je sa tobom uzaludno ubedjivanje tako da ja ovde zavrsavam....sve si u pravu
Gde piše da se ne zna kada će i kako da prokliza?
Dokazano je jedino da ti ne čitaš šta piše nego ko zna odakle neke zaključke izvodiš.
Ostajem pri tome da je Siera prelagan auto pozadi i da lako zapleše zadnjicom. Naravno u odnosu na neke druge automobile sa zadnjim pogonom koji su solidno stabilniji pri istim brzinama.
OMP je napisao:Evo nesto od pre 20 godina, nije sneg ali je mokro sa prilicno losom desnom gumom (iz rezerve) ocigledno se nisam okrenuo ni zavrsio u kanalu kako ljubitelj kaze "Zadnja vuča i davanje gasa kada je već proklizao dovodi do piruete u najboljem slučaju ili do kanala/drveta/stuba u najgorem scenariju po vozača."
Da li si odgledao pazljivo snimak,kad vec postavljas?!
Rekao bih da nisi, jer ne mozes da skontas o cemu se pise.
Da ti pomognem, obrati paznju na pustanje i davanje gasa kad krene da se zanosi auto.
A mokro i sneg, led nisu ni slicno, pride. Po mokrom se mnogo brze hvata grip, po snegu kad izgubis grip je mnogo drugacije i teze smiriti auto.
Mozda nisam dobro pogledao snimak ali sam ja vozio pa znam sta sam radio ne znam po cemu si zakljucio da sam oduzimao gas, to sto se menja zvuk je normalno jer se motor gusi to je motor od 750ccm i 40ak konja tako da ne moze da udari u blokadu kad mu drzis gas ali pustanja gasa nije bilo jer da jeste bila bi vrteska.
Naravno da se po mokrom lakse uhvati grip i iskontrolise auto kao i sto se po suvom jos bolje ali moze i po snegu obzirom da je i brzina manja ali princip je isti.
ne vidim ni ovaj da stiska kvacilo i oduzima gas kad krene u slajd, vec dodaje gas, cak i na pravcu kad kliza pa i kad mu onaj auto nailazi u susret on gasom kontrolise da prodje pore njega, gas pusta samo kad zeli da auto prebaci sa jedne na drugu stranu klizanja sto je logicno.
Evo i nesto ekstremnije gde je auto sve vreme na gasu pri ozbiljnim brzinama i upravo siera koju ljubitelj pominje , ne cuje se uvek zvuk ali moze da se isprati obrtomer