


Vozači odsada da pažljivije gledaju svoje snimke
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Stvarno bi trebalo da se crta.NenadNR napisao: 22 Jan 2024, 00:48 Moralo bi da se crta za detaljno objasnjenje pa cu probati ukratko.
Cak i ako se ide pravo blokiranje zadnjih tockova dovodi do okretanja automobila. Razlog tome je rezultujuci moment nastao zbog razlicite sile kocenja na blokiranim zadnjim tockovima. Taj moment deluje u istom smeru kao i smer okretanja automobila i ubrzava okretanje. Tako da naglo pustanje gasa na zadnjoj vuci sa manuelnim menjacem sto dovodi do naglog kocenja na zadnjim tockovima nije dobra ideja nikako. Pogotovo kad je klizavo. Pride jos dolazi i do spominjanog prenosa mase na prednje tockove sto dodatno pogorsava situaciju.
Sa sruge strane kad blokiraju prednji tockovi rezultujuci moment deluje suprotno od smera zakretanja auta. Zato tada automobil nastavlja da se krece pravo
Tu je malo slabije izolovano, odnosno prvo se taj deo ugreje iz kabine pa otud.N_L napisao: 22 Jan 2024, 03:26 Mozda glupo pitanje, vidio sam ovo i kad je snijeg bio, od cega je ovo? Ja sam prvo mislio ili od ispravke ulubljenja kad se snijeg topio ili od grijanja, al ovdje posle kise se vidi vise kakvog su oblika i lokacije, nesto sumnjam da imam grijace bilo kakve tu i da kreiraju bas ove oblike
Ja sam i ko mladi vozac cim padne sneg isao da se vozim, i ucim. I devojku sam naucio da spasi situaciju ako joj pobegne zadnji kraj, i spasilo joj auto to jednom.nidza napisao: 21 Jan 2024, 23:04 Nađite prazan parking, deo puta gde nema saobraćaja, pa vežbajte. Kapiram da to odavno radi svako koga vožnja malo više interesuje, pa ovaj savet nije ni potreban.