mr.Big napisao:Ja sam poprilično ubedjen da su ti kvarovi na jačim verzijama Audija posledica džibranja službenih kola (kako je to već običaj u Srba), a 90% ih je državno. Pored toga, doprinos daju i naši ovl.servisi koji na tim kolima jajare i kradu na inače preskupim redovnim servisima. Stručnost im je takodje upitna - imali smo na forumu člana kome su uništili motor na A8 pogrešnom montažom španera...
I sve to u Nemackoj, Italiji, Holandiji, Engleskoj,Americi..posledica obicaja u Srba i ovdasnjih servisa, ko bi rekao da imamo toliki svetski uticaj
Neki drugi su ubedjeni da su kvarovi stvar konstrukcije, pa i sam VW koji ih je vise puta tokom proizvodnje pokusavao redizajnom popraviti.
Bilo proslo, ovi noviji obecavaju nakon redizajna 2.0 dizela.
Sto se tice zamajca, 6 cilindarski dizeli su meksi prema ovom sklopu pa ako se zeli smanjenje rizika oko plivajuceg sestaci odnose prevagu pri odabiru u odnosu na cetvrtake.