aleksa napisao:bas mi se ne daju pare za lance pred novu godinu,bolje to da popijem!
Ako ti šta znači informacija, pre nepunih sat vremena nam je jedno vozilo prošlo preko Bukova (Valjevo-Kosjerić) i nije prijavljeno da je bilo ikakvih poteškoća na drumu (ne znam dali je put suv ili ne, ali da je bilo ikakvih problema znam da bi bilo izneto malopre "za okruglim stolom", tako da milion% nisu ni koriščeni lanci).
Konkretno za same Divčibare ne znam, ali neću se buniti da pustiš info iz prve ruke koliko do 01.01.2013. u prepodnevnim eventualno ranim podnevnim satima.
Nakon legendarne gluposti, titlovanja filma Rane u HR, uvek sam se pitao kada ćemo da uzvratimo "udarac". Evo večeras je na History Channelu išla neka emisija HR produkcije o ranom srednjem veku u Dalmaciji. Uredno titlovano.
Ne s moje strane. Ja obozavam Superba, ali ga svi gledaju kao Daciu... Sad je novi malo popravio utisak, pre svega jer su ga pokupovale sve lokalne vlade, ali u principu, Skoda je i dalje jako nisko na lestvici...
Pezo se jos i drzi nekako, po meni bolje od ocekivanog, ali tu je presudna "francuska udobnost"...
Francuzi su odavno prestali da budu tradicionalno udobni, po mojoj proceni negde 2 generacije unazad. Mislim da je period kada su automobili ljuljali prošao, bar u Evropi.
Ne znam kome je Škoda = Dacia, možda nekom uskom krugu ostrašćenih. Poslednja Škoda koja bi mogla da bude Dacia je bila Felicia, pre 11+ godina.
Godinama je već poznato da je Fabia još tada (od 2001. se pravi) bila bolja od ekvivalentnog Pola. Bili su možda problematični Škodini 1.4 motori, ali to nema veze sa ostatkom automobila.
Jesi pokusao nekad da sednes u Pola 2001., pa odmah u Fabiju 2001.?
Kao da si na klupu seo, enterijer spartanski... Nije enterijer Pola sjajan, ali Fabijin je bas gadan. E sad da li si mogao dobiti vise opreme za iste pare, pa recimo da jesi, ali i danas mozes dobiti vise opreme u Octaviji nego u Golfu, ili u Superbu nego u Passatu...
Pa konkretno me interesuje sta si nasao toliko bolje na toj Fabiji u odnosu na Polo?
Naravno ako izuzmemo ono za opremu, jer je ista stvar i danas, mada ni Fabije posle 2001. nisu imale toliko opreme, srezao ih VW jer im je pala prodaja...