tad nalegne, ko karike

tad nalegne, ko karike
Mislim da nije pametno potezati tu temu, dosta smo vec culielMaestro napisao: 28 Mar 2024, 11:35
Sad bih pitao na kojim je to merenjima dokazano da je filter najgori prvih 10000km, ali me strah odgovora...
Ajde uključi mozak umesto trolovanja, razmisli malo od kog je materijala filter. Ako ne možeš da razmišljaš uzmi jedan novi, razmotaj papir i pogledaj direktno kroz njega u jak izvro svetla, npr Sunce.
Uključi mozak i povedi računa o svom izražavanju. Tako razgovaraj sa svojim ukućanima.ljubitelj napisao:Ajde uključi mozak umesto trolovanja, razmisli malo od kog je materijala filter. Ako ne možeš da razmišljaš uzmi jedan novi, razmotaj papir i pogledaj direktno kroz njega u jak izvro svetla, npr Sunce.
Isti filter posle par hiljada km izvadi i uradi isti postupak.
Samo će ti se kazati, zašto je nakon 2-3,000km tek filter popunjen mikronskim česticama i više nije porozan papir kao taj nov.
Ako ti i dalje nije jasan princip šta da se radi, hit je ovakva tvoja objava
ps. priupitaj nekog krovo pokrivača da li novi crep ili onaj postavljen pre 2- godine manje propušta kišu i bolje zaptiva. Princip je isti zašto je novi crep najgori po tom pitanju.
I tako, detaljno ima npr ovde https://www.diva-portal.org/smash/get/d ... TEXT01.pdfEfficiency
Efficiency is, when analysing air cleaner performance, the number of particles that are
filtered by the air filter element. The efficiency varies over the service lifetime and generally
is lower when considering the initial efficiency. Due to the different particle separation
methods, the efficiency increases during the lifetime of the filter. Because of this
phenomenon, air filter requirements are usually specified with an initial efficiency, along
with a final efficiency. Efficiency is generally measured as the number of absorbed particles
compared to the number of particles in the induced air. According to Neville Bugli, the
period of initial efficiency usually last 5-15% of the air filter service life [8].
SISTEMATIČNE OPERACIJE
Održavanje: sustavne radnje Svake 15000 km / 1 godina(e)
Dodatne operacije
Zamjena kompleta razvoda i pumpe za vodu - Svake 180000 km / 10 godina(e)
Provjera zapunjenosti pročistača čestica - 150000 km Zatim svake 15000 km
Provjera pH rashladne tekućine - 120000 km / 4 godina(e) Zatim svake 15000 km / 1 godina(e)
Zamjena kompleta pogonskog remena pomoćnih agregata - Svake 180000 km / 10 godina(e)
Zamjena pročistača zraka - Svake 30000 km / 4 godina(e)
Provjera razine aditiva za pročistač čestica - 90000 km Zatim svake 15000 km
Zamjena pročistača goriva (dizel) - Svake 30000 km / 4 godina(e)
Zamjena tekućine za kočnice - Svake 2 godina(e)
Zamjena pročistača u kabini - Svake 15000 km / 1 godina(e)