Servis - Razno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5131
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 28 Mar 2024, 20:29

elMaestro je napisao:
28 Mar 2024, 18:36
@cozmo, sve je to ok, ali...

Sam si pisao da imaš neke suludo male prosečne brzine po gradu, znači imaš i gradske vožnje dosta. Sa svom tom gradskom vožnjom (o 192 sa još prostora da ne govorim, taj auto ni fabrika nije tako deklarisala) i svim tim, tebi je prosek za 85000km 4,7l. Da ga ne voziš po gradu i da ga ne gaziš, bilo bi 3,5, a recimo u 206ici (u koju se taj motor takođe ugrađivao) koja je lakša bi ti verovatni trošio 2,5l agresivne vožnje.
Grad vozim samo nesto malo vise u poslednje vreme. Velika vecina km je na otvorenom (magistrala - autoput). Gradi sam pisao, varira 6,2-7,4 zavisno od brzine, uslova, a nekad moze i manje od 6,2 ali to je recimo kad su destinacije medjumesne (NS-Petrovaradin i okolina). Evo sad mi stoji 5,8 na predjenih preko 1500km a u to je ukljucen put od 1130km i jedno 350km gradske voznje. Kad podelis gradski prosek i vangradski dobijes bukvalno cifru koja stoji na bordu. Ne vidim nikakav problem u potrosnji, jednostavno toliko trosi, a da se ne ponavljam - drugari koji imaju isti auto (godiste, motor, opremu) imaju bukvalno identicne potrosnje kao i ja. Znaci razlike su tipa 5% max. Uostalom mogu da ti fotkam knjizicu i koji je prosek fabricki. Odstupa od toga (vise trosi od toga) svakako, ali to je to, tu negde. Druge ne mogu da komentarisem jer niti znam kako drugi voze, koliko su ispravni automobili, kakve su gume, kvacila i ostalo.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5131
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 28 Mar 2024, 20:30

OMP je napisao:
28 Mar 2024, 20:26
Znas da je cipovan ili nagadjas?
Znam, napisao sam merenja u temi o mom autu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8575
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 28 Mar 2024, 20:32

E jbg ko ce to da trazi, aj ukratko napisei sta i kako, tj cifre

ljubitelj
Postovi: 11223
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis - Razno

Post od ljubitelj » 29 Mar 2024, 07:58

sarajevo123 je napisao:
28 Mar 2024, 15:16
ljubitelj je napisao:Obriši, dotegni šelnu i teraj dalje....zanemarivo da bi se uopšte bavilo time.
Sa zadnje strane je ovako kao sto se vidi s prednje ali uz citavu duzinu crijeva…ruka crna izadje skroz…


Sent from my iPhone using Tapatalk
E pa ne znam, ovo na slici nije ništa posebno zaprljano.
Pa skini crevo, obriši iznutra, proveri da li dobro hvata šelna kada se steže, prati stanje....ili idi kod nekog loklano ko se bavi tim motorima da ti da procenu da li je to uobičajeno na tom modelu i toj kilometraži da se vidi.

Teško ti iko može daljinski odrediti dijagnozu i da li je uopšte neki problem zato je najbolje uživo da ti neko to pogleda.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5131
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 29 Mar 2024, 13:23

OMP je napisao:
28 Mar 2024, 20:32
E jbg ko ce to da trazi, aj ukratko napisei sta i kako, tj cifre
Svabica je radila, Stage 1 kod njega je 136KS/299Nm. Papire nemam. Planirao sam mozda da odem i na valjke, ali zamajac je original pa nisam rad za maltret.

Medjuubrzanje sam napisao, imate na zeperfs izmerena medjuubrzanja ali evo poredjenja najcescih:

https://zeperfs.com/en/fiche2994-peugeo ... erformance

Slika

Kod mene (merio sam bar 20 puta, cak i sa tork pro i isto je):

IV stepen:

Slika

V stepen:

Slika

Tada sam imao Fulda Eco Control gume i bilo je tipa 20 C spoljne.

Max. brzinu imate na Zeperfs, ja sam vozio 192kmh i bilo je prostora za jos, planiram da probam opet. To je vise od deklarisane i mnogo vise od stvarne izmerene :)

Rezultati se poklapaju sa Stage 1 snagom, uglavnom. Svakako je recimo solidno brzi i ubedljiviji od drugarovog C5 2.0 HDI. Moguce je da mi je zato i potrosnja odlicna.

Primetio sam samo dve stvari:

Kada je ogromna vrucina napolju (preko 40C) i kada radi klima uredjaj, mapa izgleda malo sece snagu, te mi deluje da ukida 10-15KS i nesto obrtnog momenta. Da li je to samo subjektivno ili ne, ne znam. Ali to je neko ponasanje. Svakako i u tim uslovima ima vise snage od obicnog 110KS. Inace sve je provereno kod mog majstora sto se tice stanja dizni, turba i ostalog, sve je odlicno. Proveren je i u PSA istoriji (majstor ima zastupnika sa softverom PSA), sve je kul. Tj. osim fabricke zamene DPFa koja je radjena u DE na 180.000km i opoziva svih modela za skidanje dva mala sita u cevi turbine, drugo nista nije radjeno.

Da dodam, da ocigledno ovom motoru ovo prija i da ga vise "radi" i deluje da ima manje problema sa cipovanjem. Verovatno je u startu i bio prigusen kako je dizajniran. Prilikom zamena podloski dizni, usisna grana je bila cista, kao i sam EGR kad sam ga menjao, sto je prosto neverovatno. Mislim "cista", nista od garezi kakve vidjamo generalno kad se to sve skida i cisti na dizelu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

markoue
Postovi: 933
Pridružio se: 21 Nov 2016, 15:56
Garaža: Passat B7 2.0 TDI, PUG 307 1.6 16V

Re: Servis - Razno

Post od markoue » 29 Mar 2024, 14:09

@cozmo
Menjan ti je DPF na 180.000km?
Koliko videh u tvojoj garazi, trenutno na satu imas oko 260.000km.
To znaci da taj novi DPF nije presao ni 100.000km?
Ako je to slucaj, nije ni cudo sto radi regeneracije tako retko.
Сад му није ништа...

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8575
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 29 Mar 2024, 14:22

Generalno to oko cipovanja je samo nagadjanje sta i kolko ima ali dobro svakako je to lepa snaga za taj motor ako ima toliko posto stock motor nije za pohvalu sa snagom i ubrzanjima

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4445
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od carov2 » 29 Mar 2024, 14:54

cozmo je napisao:
OMP je napisao:
28 Mar 2024, 20:32
E jbg ko ce to da trazi, aj ukratko napisei sta i kako, tj cifre
Svabica je radila, Stage 1 kod njega je 136KS/299Nm. Papire nemam. Planirao sam mozda da odem i na valjke, ali zamajac je original pa nisam rad za maltret.

Medjuubrzanje sam napisao, imate na zeperfs izmerena medjuubrzanja ali evo poredjenja najcescih:

https://zeperfs.com/en/fiche2994-peugeo ... erformance

Slika

Kod mene (merio sam bar 20 puta, cak i sa tork pro i isto je):

IV stepen:

Slika

V stepen:

Slika

Tada sam imao Fulda Eco Control gume i bilo je tipa 20 C spoljne.

Max. brzinu imate na Zeperfs, ja sam vozio 192kmh i bilo je prostora za jos, planiram da probam opet. To je vise od deklarisane i mnogo vise od stvarne izmerene :)

Rezultati se poklapaju sa Stage 1 snagom, uglavnom. Svakako je recimo solidno brzi i ubedljiviji od drugarovog C5 2.0 HDI. Moguce je da mi je zato i potrosnja odlicna.

Primetio sam samo dve stvari:

Kada je ogromna vrucina napolju (preko 40C) i kada radi klima uredjaj, mapa izgleda malo sece snagu, te mi deluje da ukida 10-15KS i nesto obrtnog momenta. Da li je to samo subjektivno ili ne, ne znam. Ali to je neko ponasanje. Svakako i u tim uslovima ima vise snage od obicnog 110KS. Inace sve je provereno kod mog majstora sto se tice stanja dizni, turba i ostalog, sve je odlicno. Proveren je i u PSA istoriji (majstor ima zastupnika sa softverom PSA), sve je kul. Tj. osim fabricke zamene DPFa koja je radjena u DE na 180.000km i opoziva svih modela za skidanje dva mala sita u cevi turbine, drugo nista nije radjeno.

Da dodam, da ocigledno ovom motoru ovo prija i da ga vise "radi" i deluje da ima manje problema sa cipovanjem. Verovatno je u startu i bio prigusen kako je dizajniran. Prilikom zamena podloski dizni, usisna grana je bila cista, kao i sam EGR kad sam ga menjao, sto je prosto neverovatno. Mislim "cista", nista od garezi kakve vidjamo generalno kad se to sve skida i cisti na dizelu.
Jedan od retkih motora kome prija čipovanje i koga treba čipovati da bi bilo što manje problema. Slika

Win-win


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 24164
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dragvorl » 29 Mar 2024, 16:22

Sto kazu: Voli čip.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5131
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis - Razno

Post od cozmo » 29 Mar 2024, 16:58

markoue je napisao:
29 Mar 2024, 14:09
@cozmo
Menjan ti je DPF na 180.000km?
Koliko videh u tvojoj garazi, trenutno na satu imas oko 260.000km.
To znaci da taj novi DPF nije presao ni 100.000km?
Ako je to slucaj, nije ni cudo sto radi regeneracije tako retko.
Opoziv, tj ne opoziv nego je PSA menjao u DE svima na 180.000km. Ali svakako se on optereti cerinom, bez obzira na zapusenost cadji. Jednom u 100k je pozeljno ocistiti. Sad mi je regeneracija bila u proseku na 650km.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
mironiko
Postovi: 798
Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
Lokacija: Petrovaradin
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od mironiko » 01 Apr 2024, 21:35

Koji (neovlašćeni) servis za Škodu biste preporučili u NS?

Ćale ima Oktaviju A5 restajling 2011. god sa 1.4 TSI 122 ks motorom, zrelu za drugi veliki servis (prvi je radio prvi vlasnik).

Vidim pominje se AS Kisač, što je pomalo daleko (ćale je u Petrovaradinu), no ako su baš oni na dobrom glasu, neće ih odbaciti iz razmatranja. No, ima li neka dobra alternativa?

Sent from my Pixel 6a using Tapatalk

Astra >> Lambo

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7422
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od dag81 » 01 Apr 2024, 22:10

Triva Rumenka.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8575
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis - Razno

Post od OMP » 02 Apr 2024, 08:44

Sto mora servis bas za skodu, to je posao koji svaki iole bojli majstor ili servis moze da uradi

Korisnikov avatar
mironiko
Postovi: 798
Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
Lokacija: Petrovaradin
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od mironiko » 02 Apr 2024, 09:20

Uopšte ne bih da ulazim sa ćaletom u raspravu, po tom pitanje je staromodan, tako da... :D

Sent from my Pixel 6a using Tapatalk

Astra >> Lambo

Korisnikov avatar
srdjanyo
Postovi: 3391
Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Servis - Razno

Post od srdjanyo » 02 Apr 2024, 17:56

Đitkov, Šajkaška. Malo je jači sa cenama, ali nikad rwklamacija, nikad problem.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk


Odgovori

Povratak na “Servis i održavanje”