Grad vozim samo nesto malo vise u poslednje vreme. Velika vecina km je na otvorenom (magistrala - autoput). Gradi sam pisao, varira 6,2-7,4 zavisno od brzine, uslova, a nekad moze i manje od 6,2 ali to je recimo kad su destinacije medjumesne (NS-Petrovaradin i okolina). Evo sad mi stoji 5,8 na predjenih preko 1500km a u to je ukljucen put od 1130km i jedno 350km gradske voznje. Kad podelis gradski prosek i vangradski dobijes bukvalno cifru koja stoji na bordu. Ne vidim nikakav problem u potrosnji, jednostavno toliko trosi, a da se ne ponavljam - drugari koji imaju isti auto (godiste, motor, opremu) imaju bukvalno identicne potrosnje kao i ja. Znaci razlike su tipa 5% max. Uostalom mogu da ti fotkam knjizicu i koji je prosek fabricki. Odstupa od toga (vise trosi od toga) svakako, ali to je to, tu negde. Druge ne mogu da komentarisem jer niti znam kako drugi voze, koliko su ispravni automobili, kakve su gume, kvacila i ostalo.elMaestro je napisao: ↑28 Mar 2024, 18:36@cozmo, sve je to ok, ali...
Sam si pisao da imaš neke suludo male prosečne brzine po gradu, znači imaš i gradske vožnje dosta. Sa svom tom gradskom vožnjom (o 192 sa još prostora da ne govorim, taj auto ni fabrika nije tako deklarisala) i svim tim, tebi je prosek za 85000km 4,7l. Da ga ne voziš po gradu i da ga ne gaziš, bilo bi 3,5, a recimo u 206ici (u koju se taj motor takođe ugrađivao) koja je lakša bi ti verovatni trošio 2,5l agresivne vožnje.
Servis - Razno
- cozmo
- Postovi: 5131
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- cozmo
- Postovi: 5131
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Znam, napisao sam merenja u temi o mom autu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
E jbg ko ce to da trazi, aj ukratko napisei sta i kako, tj cifre
Re: Servis - Razno
E pa ne znam, ovo na slici nije ništa posebno zaprljano.sarajevo123 je napisao: ↑28 Mar 2024, 15:16Sa zadnje strane je ovako kao sto se vidi s prednje ali uz citavu duzinu crijeva…ruka crna izadje skroz…ljubitelj je napisao:Obriši, dotegni šelnu i teraj dalje....zanemarivo da bi se uopšte bavilo time.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa skini crevo, obriši iznutra, proveri da li dobro hvata šelna kada se steže, prati stanje....ili idi kod nekog loklano ko se bavi tim motorima da ti da procenu da li je to uobičajeno na tom modelu i toj kilometraži da se vidi.
Teško ti iko može daljinski odrediti dijagnozu i da li je uopšte neki problem zato je najbolje uživo da ti neko to pogleda.
- cozmo
- Postovi: 5131
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Svabica je radila, Stage 1 kod njega je 136KS/299Nm. Papire nemam. Planirao sam mozda da odem i na valjke, ali zamajac je original pa nisam rad za maltret.
Medjuubrzanje sam napisao, imate na zeperfs izmerena medjuubrzanja ali evo poredjenja najcescih:
https://zeperfs.com/en/fiche2994-peugeo ... erformance
Kod mene (merio sam bar 20 puta, cak i sa tork pro i isto je):
IV stepen:
V stepen:
Tada sam imao Fulda Eco Control gume i bilo je tipa 20 C spoljne.
Max. brzinu imate na Zeperfs, ja sam vozio 192kmh i bilo je prostora za jos, planiram da probam opet. To je vise od deklarisane i mnogo vise od stvarne izmerene
Rezultati se poklapaju sa Stage 1 snagom, uglavnom. Svakako je recimo solidno brzi i ubedljiviji od drugarovog C5 2.0 HDI. Moguce je da mi je zato i potrosnja odlicna.
Primetio sam samo dve stvari:
Kada je ogromna vrucina napolju (preko 40C) i kada radi klima uredjaj, mapa izgleda malo sece snagu, te mi deluje da ukida 10-15KS i nesto obrtnog momenta. Da li je to samo subjektivno ili ne, ne znam. Ali to je neko ponasanje. Svakako i u tim uslovima ima vise snage od obicnog 110KS. Inace sve je provereno kod mog majstora sto se tice stanja dizni, turba i ostalog, sve je odlicno. Proveren je i u PSA istoriji (majstor ima zastupnika sa softverom PSA), sve je kul. Tj. osim fabricke zamene DPFa koja je radjena u DE na 180.000km i opoziva svih modela za skidanje dva mala sita u cevi turbine, drugo nista nije radjeno.
Da dodam, da ocigledno ovom motoru ovo prija i da ga vise "radi" i deluje da ima manje problema sa cipovanjem. Verovatno je u startu i bio prigusen kako je dizajniran. Prilikom zamena podloski dizni, usisna grana je bila cista, kao i sam EGR kad sam ga menjao, sto je prosto neverovatno. Mislim "cista", nista od garezi kakve vidjamo generalno kad se to sve skida i cisti na dizelu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
@cozmo
Menjan ti je DPF na 180.000km?
Koliko videh u tvojoj garazi, trenutno na satu imas oko 260.000km.
To znaci da taj novi DPF nije presao ni 100.000km?
Ako je to slucaj, nije ni cudo sto radi regeneracije tako retko.
Menjan ti je DPF na 180.000km?
Koliko videh u tvojoj garazi, trenutno na satu imas oko 260.000km.
To znaci da taj novi DPF nije presao ni 100.000km?
Ako je to slucaj, nije ni cudo sto radi regeneracije tako retko.
Сад му није ништа...
Re: Servis - Razno
Generalno to oko cipovanja je samo nagadjanje sta i kolko ima ali dobro svakako je to lepa snaga za taj motor ako ima toliko posto stock motor nije za pohvalu sa snagom i ubrzanjima
- carov2
- Postovi: 4445
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Jedan od retkih motora kome prija čipovanje i koga treba čipovati da bi bilo što manje problema.cozmo je napisao:Svabica je radila, Stage 1 kod njega je 136KS/299Nm. Papire nemam. Planirao sam mozda da odem i na valjke, ali zamajac je original pa nisam rad za maltret.
Medjuubrzanje sam napisao, imate na zeperfs izmerena medjuubrzanja ali evo poredjenja najcescih:
https://zeperfs.com/en/fiche2994-peugeo ... erformance
Kod mene (merio sam bar 20 puta, cak i sa tork pro i isto je):
IV stepen:
V stepen:
Tada sam imao Fulda Eco Control gume i bilo je tipa 20 C spoljne.
Max. brzinu imate na Zeperfs, ja sam vozio 192kmh i bilo je prostora za jos, planiram da probam opet. To je vise od deklarisane i mnogo vise od stvarne izmerene
Rezultati se poklapaju sa Stage 1 snagom, uglavnom. Svakako je recimo solidno brzi i ubedljiviji od drugarovog C5 2.0 HDI. Moguce je da mi je zato i potrosnja odlicna.
Primetio sam samo dve stvari:
Kada je ogromna vrucina napolju (preko 40C) i kada radi klima uredjaj, mapa izgleda malo sece snagu, te mi deluje da ukida 10-15KS i nesto obrtnog momenta. Da li je to samo subjektivno ili ne, ne znam. Ali to je neko ponasanje. Svakako i u tim uslovima ima vise snage od obicnog 110KS. Inace sve je provereno kod mog majstora sto se tice stanja dizni, turba i ostalog, sve je odlicno. Proveren je i u PSA istoriji (majstor ima zastupnika sa softverom PSA), sve je kul. Tj. osim fabricke zamene DPFa koja je radjena u DE na 180.000km i opoziva svih modela za skidanje dva mala sita u cevi turbine, drugo nista nije radjeno.
Da dodam, da ocigledno ovom motoru ovo prija i da ga vise "radi" i deluje da ima manje problema sa cipovanjem. Verovatno je u startu i bio prigusen kako je dizajniran. Prilikom zamena podloski dizni, usisna grana je bila cista, kao i sam EGR kad sam ga menjao, sto je prosto neverovatno. Mislim "cista", nista od garezi kakve vidjamo generalno kad se to sve skida i cisti na dizelu.
Win-win
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24164
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Sto kazu: Voli čip.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- cozmo
- Postovi: 5131
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Opoziv, tj ne opoziv nego je PSA menjao u DE svima na 180.000km. Ali svakako se on optereti cerinom, bez obzira na zapusenost cadji. Jednom u 100k je pozeljno ocistiti. Sad mi je regeneracija bila u proseku na 650km.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- mironiko
- Postovi: 798
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Koji (neovlašćeni) servis za Škodu biste preporučili u NS?
Ćale ima Oktaviju A5 restajling 2011. god sa 1.4 TSI 122 ks motorom, zrelu za drugi veliki servis (prvi je radio prvi vlasnik).
Vidim pominje se AS Kisač, što je pomalo daleko (ćale je u Petrovaradinu), no ako su baš oni na dobrom glasu, neće ih odbaciti iz razmatranja. No, ima li neka dobra alternativa?
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Ćale ima Oktaviju A5 restajling 2011. god sa 1.4 TSI 122 ks motorom, zrelu za drugi veliki servis (prvi je radio prvi vlasnik).
Vidim pominje se AS Kisač, što je pomalo daleko (ćale je u Petrovaradinu), no ako su baš oni na dobrom glasu, neće ih odbaciti iz razmatranja. No, ima li neka dobra alternativa?
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
- dag81
- Postovi: 7422
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Triva Rumenka.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Sto mora servis bas za skodu, to je posao koji svaki iole bojli majstor ili servis moze da uradi
- mironiko
- Postovi: 798
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Uopšte ne bih da ulazim sa ćaletom u raspravu, po tom pitanje je staromodan, tako da...
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
- srdjanyo
- Postovi: 3391
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Đitkov, Šajkaška. Malo je jači sa cenama, ali nikad rwklamacija, nikad problem.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Sent from my SM-A528B using Tapatalk