Zanimljivi oglasi
Re: Zanimljivi oglasi
Korektna cena rekao bih.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... a-civic-15
Sent from my SM-S908B using Tapatalk
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... a-civic-15
Sent from my SM-S908B using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
I dalje u dobrim odnosima sa prethodnim vlasnikom. Letuju zajedno, čuju se za slavu, novu godinu, vaskrs i božić.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Zanima me samo dal igde u svetu postoji ljubitelj Lađe Samare.
Имам једно потпитање...
Re: Zanimljivi oglasi
Kako je na mene ostavila utisak ova lada dok me je kum vozio 1982 kroz Grcku. Isla je kao avion....
Re: Zanimljivi oglasi
JA imam drugara koji obozava ovu ladu klasicnu, mada ima i puno ozbiljniji auto.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Zanimljivi oglasi
ma samare su uzas uvek bile, ovakvu kockastu sam jednom samo provozao, volan uzasno tezak, po cemu su inace i poznate al zato menjac ultra krtakog hoda i precizan, ko na nekom trkackom autu
Re: Zanimljivi oglasi
Porseov menjac, jedino sto je valjalo.....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Zanimljivi oglasi
Samara za Dakar je radjena u saradnji sa porseom, nosila motor i pogon od 959
-
- Postovi: 394
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Zanimljivi oglasi
E ovako stručnjaci za automobile i poznavaoci Lade Samare da vam čiko (čitaj ljubitelj) nešto objasni.
Što se tiče dizajna (1984) blagi upliv italijanske škole, za to vreme po mom mišljenju odličan. Prva Lada sa prednjim pogonom, ni motor ni menjač Poršeov, ali neki delovi motora i menjača jesu razvijeni u saradnji s Poršeom (odnosno nasleđeni od jednog Poršeovog malog motora iz tog vremena).
Dalje, što se tiče kvaliteta vozila, on je mnogo varirao. Postojali su vrhunski primerci (jednog od njih je moj otac a nakon njega i ja imao sreću da posedujem), a postojali su i oni čiji vlasnici su kukali na sve strane i imali uvek gomilu rezervnih delova u gepeku za instant zamenu. Lim tradicionalno lošijeg kvaliteta, sklon koroziji ako nije obavljena adekvatna zaštita na vreme.
Sve u svemu, izuzetno udoban i upravljiv automobil (neko pomenu težak upravljač-da, jer je bio malog hoda), nas služio preko dvadeset godina i 220k km bez i jednog većeg problema.
Sad živim u De i da imam vremena da se cimam rado bi uvezao jednog i vozio kao oldtajmera.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Što se tiče dizajna (1984) blagi upliv italijanske škole, za to vreme po mom mišljenju odličan. Prva Lada sa prednjim pogonom, ni motor ni menjač Poršeov, ali neki delovi motora i menjača jesu razvijeni u saradnji s Poršeom (odnosno nasleđeni od jednog Poršeovog malog motora iz tog vremena).
Dalje, što se tiče kvaliteta vozila, on je mnogo varirao. Postojali su vrhunski primerci (jednog od njih je moj otac a nakon njega i ja imao sreću da posedujem), a postojali su i oni čiji vlasnici su kukali na sve strane i imali uvek gomilu rezervnih delova u gepeku za instant zamenu. Lim tradicionalno lošijeg kvaliteta, sklon koroziji ako nije obavljena adekvatna zaštita na vreme.
Sve u svemu, izuzetno udoban i upravljiv automobil (neko pomenu težak upravljač-da, jer je bio malog hoda), nas služio preko dvadeset godina i 220k km bez i jednog većeg problema.
Sad živim u De i da imam vremena da se cimam rado bi uvezao jednog i vozio kao oldtajmera.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Zasto da uvozis kad mozes tamo da kupis
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Mozda su bile bolje za istocno trziste, suprotno od Nutele
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Zanimljivi oglasi
Najbolje su one Samare proizvedene u Finskoj a najopremljenije (klima standardno) one koje je narućio ( i prodavao) belgijski importer.
u istočnoj Evropi je bio Sputnik, nije Samara ni prodavana (iako je to isti auto ipak su drugačiji i pogotovu nivo opreme).
U svoje vreme sasvim solidan u odnosu na evropksu konkurenciju, pogotovu verzija karoserije sa 4 vrata u najvišem paket opreme, sa plišanim sedištima, radiom, klimom...
u istočnoj Evropi je bio Sputnik, nije Samara ni prodavana (iako je to isti auto ipak su drugačiji i pogotovu nivo opreme).
U svoje vreme sasvim solidan u odnosu na evropksu konkurenciju, pogotovu verzija karoserije sa 4 vrata u najvišem paket opreme, sa plišanim sedištima, radiom, klimom...
Re: Zanimljivi oglasi
Tata je radio generalnu na 70.000km, Mediteran koji smo pre nje imali bio dosta pouzdaniji auto.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- TheWickerMan
- Postovi: 10590
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Zanimljivi oglasi
Nije nikakav problem uvesti je u Nemačku. Upravo krećem sa se bavim istom tematikom, uvozom jednog oldtajmera u Nemačku pa ću ti tačno reći šta i kako. Raspitivao sam se malo, par drugara je uvozilo već, ako je sve dobro nećeš imati problema sa TÜVom a to je u principu najveći problem.milekmilek je napisao: ↑22 Maj 2024, 16:59Sad živim u De i da imam vremena da se cimam rado bi uvezao jednog i vozio kao oldtajmera.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk