Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Suzuki SX4 1.6 GLX 2WD by Crni
Tako mi je potvrdjeno jos po odavno i koliko znam ona se menja. Smetnje su mi samo izrazene pri
ubacivanju u prvu.Kao da je mali prostor za manevrisanje ,takav je osecaj pod rukom ..mili metarska je
razlike izmedju prve i trece kod mene ..sve drugo zapinje kao o prepreku.
ubacivanju u prvu.Kao da je mali prostor za manevrisanje ,takav je osecaj pod rukom ..mili metarska je
razlike izmedju prve i trece kod mene ..sve drugo zapinje kao o prepreku.
Re: Suzuki SX4 1.6 GLX 2WD by Crni
Ma OK je to sve, ali, nek ti neko salta brzine, a ti gledaj birac, ja sam ubedjen da je sajla na istom nivou funkcionisanja i za 1 i za 3 i 5 brzinu. Te da je do sajle, cenim da bi imao problem sa ostale dve brzine.
Mozes da saltas i bez sajle, direktno na biracu, kad znas kako se menjaju brzine...
Najbolj da predjemo u tvoju temu oko ovoga...

Mozes da saltas i bez sajle, direktno na biracu, kad znas kako se menjaju brzine...
Najbolj da predjemo u tvoju temu oko ovoga...

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Suzuki SX4 1.6 GLX 2WD by Crni
BAx nesto tako smo radili kad mi se "problem"javio .Potvrdio mi je covek da te sajle umeju da budu
poblematicne na ovim classicima .Sto se tice 3- ce oseca se otpor u smislu onog kao da nema ulja u menjacu ne ide glatko ali je zanemraljiv 5- ta isto tako mada je retko koristim tj kad ubacim uglavnom ne izbacujem po autoputu i sl .pa nisam obracao paznju na nju.
Ubacivanje u prvu dok se auto jos minimalno krece je bas otezano .Ni iz mesta nije bolje ali cini mi se da
zapne bar svaki treci put .Najbolje ulazi bukvalno santimetar-dva levo i gore.U ostalim varijantama levo pa gore zapinje kao da kaci o prepreku.
Sta mislis ,sta bi jos moglo da bude?Na starim kolima pre nekoliko godina imao sam problema s saltheblom tj.kuglama u biracu ali to se vrlo lako resilo i secam se da je menjac uvek bio tvrd kako treba i precizan ,glatko je isao.
poblematicne na ovim classicima .Sto se tice 3- ce oseca se otpor u smislu onog kao da nema ulja u menjacu ne ide glatko ali je zanemraljiv 5- ta isto tako mada je retko koristim tj kad ubacim uglavnom ne izbacujem po autoputu i sl .pa nisam obracao paznju na nju.
Ubacivanje u prvu dok se auto jos minimalno krece je bas otezano .Ni iz mesta nije bolje ali cini mi se da
zapne bar svaki treci put .Najbolje ulazi bukvalno santimetar-dva levo i gore.U ostalim varijantama levo pa gore zapinje kao da kaci o prepreku.
Sta mislis ,sta bi jos moglo da bude?Na starim kolima pre nekoliko godina imao sam problema s saltheblom tj.kuglama u biracu ali to se vrlo lako resilo i secam se da je menjac uvek bio tvrd kako treba i precizan ,glatko je isao.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Evo vec sam nesto o tome pisao jos na onom drugom forumu ali posto nisam resio problem ,odlucih da otvorim posebnu temu ovde.
Bax hvala na ideji!
Situacija je sledeca:
Jos od odredjenog perioda a to je po mom secanju negde oko 20 hiiljada na satu ,javio mi se problem sa menjacem.Naime od tad imam problem sa ubacivanjem u prvu ,pri svakom trecem-cetvrtom polasku javlja se odredjeni otpor ,kao da kaci o prepreku.
Primetio sam da mi je najbolje da ubacujem tako sto cu ici bukvalno koji cm ili dva u levo i gore .Posebno je otezano dok se auto jos krece.Ostale brzine nisu problem ,u trecoj se oseca minimalan otpor ,odaje utisak kao da nema ulja..
Dok sam jos bio u garantnom roku ,ukazali su na sajlu menjaca .Naravno nisam je zamenio niti su oni to hteli (uz komentar da se ona inace menja)i tako vozim evo vec blizu 50 h.
Dosta sam citao na komsijskom forumu o ovom problemu koji se javio jos kod nekoliko ljudi ,neznam tacno troje ili cetvoro sve na vrlo maloj kilometrazi.Tu su bili i problemi sa kvacilom i sl . .
Imam prijatelja sa Z10 koji nijedan od ovih i sl problema nije imao ,dok mi je rodjak na Taxi-ju sa mjet izmenjao set kvacila sto je zanimljivo vrlo rano (covek ugalvnom radi nocu i nije neki radnik pa nije nesto akao auto) ,vise puta imao problem sa trapom (dva puta ) prvi put na 20 hiljada.
Nesto mi se cini da su z10 bile pouzdanije kao da delovi nisu isti gledajuci ova iskustva.
Bax hvala na ideji!
Situacija je sledeca:
Jos od odredjenog perioda a to je po mom secanju negde oko 20 hiiljada na satu ,javio mi se problem sa menjacem.Naime od tad imam problem sa ubacivanjem u prvu ,pri svakom trecem-cetvrtom polasku javlja se odredjeni otpor ,kao da kaci o prepreku.
Primetio sam da mi je najbolje da ubacujem tako sto cu ici bukvalno koji cm ili dva u levo i gore .Posebno je otezano dok se auto jos krece.Ostale brzine nisu problem ,u trecoj se oseca minimalan otpor ,odaje utisak kao da nema ulja..
Dok sam jos bio u garantnom roku ,ukazali su na sajlu menjaca .Naravno nisam je zamenio niti su oni to hteli (uz komentar da se ona inace menja)i tako vozim evo vec blizu 50 h.
Dosta sam citao na komsijskom forumu o ovom problemu koji se javio jos kod nekoliko ljudi ,neznam tacno troje ili cetvoro sve na vrlo maloj kilometrazi.Tu su bili i problemi sa kvacilom i sl . .
Imam prijatelja sa Z10 koji nijedan od ovih i sl problema nije imao ,dok mi je rodjak na Taxi-ju sa mjet izmenjao set kvacila sto je zanimljivo vrlo rano (covek ugalvnom radi nocu i nije neki radnik pa nije nesto akao auto) ,vise puta imao problem sa trapom (dva puta ) prvi put na 20 hiljada.
Nesto mi se cini da su z10 bile pouzdanije kao da delovi nisu isti gledajuci ova iskustva.
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Hm moj stari Zoro, ima malo cimku da udje u rikverc. Ali to je os skoro, ono kao mora prvo prva, pa tek onda ulece u rikverc....
Iz mog poznavanja funkcionisanja tih sajli, ja imam utisak da nije do njih. kakva je situacija kad ugasis auto?
Sent from my Commodore 128
Iz mog poznavanja funkcionisanja tih sajli, ja imam utisak da nije do njih. kakva je situacija kad ugasis auto?
Sent from my Commodore 128
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Koliko su vam prešli automobili, odnosno koliko su stari?
Tapatalk
Tapatalk
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Probacu sutra kada je auto ugasen da ne pricam sad na pamet ..ima zvuk kad ide u prvu a auto ugasen ali deluje mi da je to normalan zvuk ..
Star tu oko 2.5god.
Star tu oko 2.5god.
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Moj stari ima vec 7 godinu, ali sve super salta, jedino taj rikverc, ali to je minoran problem, zapne jednom u 5 puta....
Mogu reci da je odlican menjac na njemu...
Ja nesto kontam da je tebi neki zez sa tim biracem brzina, mada ne poznajem njegov sistem rada...
Mogu reci da je odlican menjac na njemu...
Ja nesto kontam da je tebi neki zez sa tim biracem brzina, mada ne poznajem njegov sistem rada...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Vrlo moguce .Retko ko ga je vozio osim mene ,nikada mi nije zakrchao zagrebao zupcanike i sl,ne drzim ruku na njemu .. e sad deluje kao da je u nekom off -polozaju u odnosu na raspored brzina kad se zamisli .
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Moj je i krcao, i ostrije je vozen.
Takodje pred kraj sam ucio da saltam bez kvacila. Ti njega i da hoces tesko zeznes, a te sajle, imaju tri polozaja, i ako je stvarno neki problem do njih, mora da moze iz motornog prostora da se salta bez problema, samo ti treba pomocnik, a vrlo moguce da mogu i da se naulje, ako je bas do njih..
Sent from my Commodore 128
Takodje pred kraj sam ucio da saltam bez kvacila. Ti njega i da hoces tesko zeznes, a te sajle, imaju tri polozaja, i ako je stvarno neki problem do njih, mora da moze iz motornog prostora da se salta bez problema, samo ti treba pomocnik, a vrlo moguce da mogu i da se naulje, ako je bas do njih..
Sent from my Commodore 128
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Malo sam gledao nesto u vezi ovoga i naleteh na indentican opis..isto classic u pitanju!
Tacnije sad pogledao -dva ista opisa!
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/ind ... opic=38752
Tacnije sad pogledao -dva ista opisa!
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/ind ... opic=38752
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Tri stvari:
-testirati sa ugasenim autom, to ce negde eliminisati kvacilo kao moguci problem
-testirati rucnu metodu promene brzina iz motornog prostora
-ako rucna metoda prolazi kako treba, a bilo bi najbolje da prolazi, probati sa podmazivanjem sajl, nasaftati ih motornim uljem, npr, nece da skodi...
Normalno stvanje stvari, je da savrseno lako sa jednim prstom ulazi u brzine, taj menjac je jako dobar i mek pod rukom.
Ako si u BG, svrati do DC mozemo da pogledamo, mozda moze da se vidi nesto.
-testirati sa ugasenim autom, to ce negde eliminisati kvacilo kao moguci problem
-testirati rucnu metodu promene brzina iz motornog prostora
-ako rucna metoda prolazi kako treba, a bilo bi najbolje da prolazi, probati sa podmazivanjem sajl, nasaftati ih motornim uljem, npr, nece da skodi...
Normalno stvanje stvari, je da savrseno lako sa jednim prstom ulazi u brzine, taj menjac je jako dobar i mek pod rukom.
Ako si u BG, svrati do DC mozemo da pogledamo, mozda moze da se vidi nesto.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Posle praznika se vracam u BG ,ovo cu prvo proveriti
- AR33401
- Postovi: 61
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 23:44
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.7 16v
- Lokacija: Beograd, Zemun polje
- Kontakt:
Re: Problem sa menjacem na Mirkovom Punto classic
Postoji mogucnost da je druk lezaj poceo da se urezuje u korpu kvacila. Na kojoj visini pedale kvacilo "hvata"? Ako je nisko dole, vrlo verovatno je to problem.