Dobro veče

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9038
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od grujicd »

Ovde kod ove E klase nije bio problem glava nego noge. Premali prostor između volana i sedišta. Ne može prvo desna noga pa dupe pa leva noga, mora prvo dupe pa onda da uvučeš noge. Ili da se dosta odalji sedište.
Korisnikov avatar
Blackshadow
Reactions:
Postovi: 827
Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
Lokacija: Voždovac

Re: Dobro veče

Post od Blackshadow »

Ako ima opciju za memoriju sedišta, ne bi trebalo da bude problema

Послато са M2101K9G помоћу Тапатока

Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Korisnikov avatar
123456
Reactions:
Postovi: 2306
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: Dobro veče

Post od 123456 »

Easy entry and exit ne olakšava ulaz/izlaz?

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk


Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11159
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Dobro veče

Post od TheWickerMan »

Tako smo pre par godina gosn. @Gaginh0 i ja pokušali da normalno uđemo u A5, isti problem. I onda je kupio Passata :mrgreen:
pedalaš
Reactions:
Postovi: 1475
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Dobro veče

Post od pedalaš »

123456 napisao: 13 Maj 2024, 18:24 Easy entry and exit ne olakšava ulaz/izlaz?

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Ako čovek dodje do toga da mu "Easy entry and exit" zaista olakšava ulazak i izlazak, mislim da treba se zamisli nad svojim zdravljem :)
Meni je ta funkcija jako iritantna, jer mi na samom početku vožnje nepotrebno oduzima vreme "vozanjem sedišta" ( pri izlasku me nije briga, jer svakako neću sa izlaskom čekati dok struja "otkliže sedište" ).
Sem toga, to "vozanje" vozačkog sedišta unazad nakon gašenja motora može biti neprijatno za onoga ko sedi iza vozača.
I šta god sam sa time vozio, uvek sam gasio tu funkciju.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9527
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Dobro veče

Post od Gaginh0 »

TheWickerMan napisao: 13 Maj 2024, 18:48 Tako smo pre par godina gosn. @Gaginh0 i ja pokušali da normalno uđemo u A5, isti problem. I onda je kupio Passata :mrgreen:
*da izađemo iz istog :mrgreen:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
kragujevac
Reactions:
Postovi: 3487
Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
Lokacija: Minhen/BRD

Re: Dobro veče

Post od kragujevac »

Ja sa svojih 196cm i 105Kg već sigurno skoro 20ak godina ulazim u auto uvek tako da prvo sednem "popreko" pa se onda zaokrenem 90 stepeni i ubacim obe noge odjednom. Pri tome su kožna sedišta svakako od koristi, pošto pantalone svakako bolje klizaju nego po tekstilnim. Po nekoj mojoj logici, to je način na koji najmanje opterećujem kičmu.
Rodjak vozi Hyundai Tucson, ulaženje (i pre svega izlaženje)sa te visine mi se jaaaako svidelo... 😊.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4888
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od carov2 »

pedalaš napisao:
123456 napisao: 13 Maj 2024, 18:24 Easy entry and exit ne olakšava ulaz/izlaz?

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Ako čovek dodje do toga da mu "Easy entry and exit" zaista olakšava ulazak i izlazak, mislim da treba se zamisli nad svojim zdravljem :)
Meni je ta funkcija jako iritantna, jer mi na samom početku vožnje nepotrebno oduzima vreme "vozanjem sedišta" ( pri izlasku me nije briga, jer svakako neću sa izlaskom čekati dok struja "otkliže sedište" ).
Sem toga, to "vozanje" vozačkog sedišta unazad nakon gašenja motora može biti neprijatno za onoga ko sedi iza vozača.
I šta god sam sa time vozio, uvek sam gasio tu funkciju.
Ne znam u kom autu si ovo probao, ali ne razumem šta tačno može da te iritira, bukvalno se sistem ne oseti, sedište bude u položaju "spremno", a ti nisi ni ubacio u brzinu.
Čim auto upališ, sedište krene, a ne putuje danima, već samo par centimetara, dovoljno da SVAKOM olakša ulazak i izlazak, a pogotovo znači kada je neki sportski/niži auto.

Sistem koji bih želeo u svakom autu, prosto ne verujem da postoje ljudi kojima ne odgovara.

Možda je probano u nekom velikom SUV autu gde se njegov efekat manje vidi...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
123456
Reactions:
Postovi: 2306
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: Dobro veče

Post od 123456 »

U svakom slučaju ga je dobro imati, a da li će se koristiti, zavisi od tipa auta i od konstitucije vozača.

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk

pedalaš
Reactions:
Postovi: 1475
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Dobro veče

Post od pedalaš »

Poslednje u čemu sam sreo to "vozanje" vozačkog sedišta, bila je Honda ZR-V. I vrlo brzo sam to "ugasio" na "tabletu".
Zaista nisam merio koliko cm "otkliže" sedište posle gašenja motora & koliko "pridje" posle starta motora.
Ali, za to vozanje svakako treba "neko vreme", sigurno nije 1-2 sekunda, traje to isto kao i kod BMW-a, Hyundaia ... A sreo sam to kod dosta kola. Sa ili bez i pomeranja volana.
Ja sam navikao (u uslovima gradske vožnje) da kada udjem u kola, da brzo vežem pojas, palim motor i krećem odmah.
A uz taj sistem, ja ulazim, vežem pojas (dok je sedište još otklizano unazad), palim motor i tek tada sedište počinje da kliže ka unapred, I ja čekam, čekam ... Jer, kada se sedište vrati u normalnu poziciju, ja svakako tada opet moram "da se namestim" u sedištu.
Mogu to da prihvatim u vangradskoj vožnji (kad ću da sednem jednom i vozim bar sat-dva), ali, u gradu, kada često stajem, pa nekada ulazim i izlazim često, od tog "vozanja" sedišta dobijam "ospice".
Da imam više kila nego što ih imam (a nemam ih ni 80 kg), da sam manje vitak nego jesam, da mi kičma nije OK ili da sam "stari deda", možda bih na to "pomagalo" zaista gledao blagonaklono :)
Ovako - zaista mi ne treba to ni najmanje. Jako lako sednem i u MINI, i u bilo šta.

Kao što mislim da to "klizanje" sedišta može čak i da oteža izlazak i ulazak. Posebno izlazak. Jer, ako sedište suviše otkliže unazad (ako je takav sistem ), mislim da će neki teži i krupniji vozač, tako biti više udaljen od volana, pa će još teže da se "katapultira" iz sedišta, pošto će teže naći nešto za šta će da se "uhvati" i na šta će da se osloni. Uostalom, ako ste prosečne visine ili ako inače vozite tako da vam sedište nije gurnuto maksimalno do kraja, probajte da ga gurnete maksimalno unazad, pa tada probajte da ulazite u kola i iz njih izlazite i videćete da nije baš uvek idealno kada ste toliko daleko. Pri čemu taj sistem "sedišta sa komfornim pristupom" nekada sedište otkliže unazad preko svake mere.
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4888
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od carov2 »

U pravu si.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ftj
Reactions:
Postovi: 13897
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ftj »

U bmwu g30 se samo volan podigne gore i izduva bokove u sedistima ako su zategnuti i to je to. Mislim da je u starijim modelima radilo to pomeranje sedista al su posle ukinuli, verovatno su zakljucili da nosi neke rizike.
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Dobro veče

Post od Raki_Audi »

VW Sharan izmislio najlaksi ulazak i izlazak. Bukvalno ravno...
Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Reactions:
Postovi: 7762
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: Dobro veče

Post od DukeNS »

carov2 napisao: 13 Maj 2024, 21:14
pedalaš napisao:
123456 napisao: 13 Maj 2024, 18:24 Easy entry and exit ne olakšava ulaz/izlaz?

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Ako čovek dodje do toga da mu "Easy entry and exit" zaista olakšava ulazak i izlazak, mislim da treba se zamisli nad svojim zdravljem :)
Meni je ta funkcija jako iritantna, jer mi na samom početku vožnje nepotrebno oduzima vreme "vozanjem sedišta" ( pri izlasku me nije briga, jer svakako neću sa izlaskom čekati dok struja "otkliže sedište" ).
Sem toga, to "vozanje" vozačkog sedišta unazad nakon gašenja motora može biti neprijatno za onoga ko sedi iza vozača.
I šta god sam sa time vozio, uvek sam gasio tu funkciju.
Ne znam u kom autu si ovo probao, ali ne razumem šta tačno može da te iritira, bukvalno se sistem ne oseti, sedište bude u položaju "spremno", a ti nisi ni ubacio u brzinu.
Čim auto upališ, sedište krene, a ne putuje danima, već samo par centimetara, dovoljno da SVAKOM olakša ulazak i izlazak, a pogotovo znači kada je neki sportski/niži auto.

Sistem koji bih želeo u svakom autu, prosto ne verujem da postoje ljudi kojima ne odgovara.

Možda je probano u nekom velikom SUV autu gde se njegov efekat manje vidi...


+1

Ja to imam u SUV vozilu i odlična je stvar.
pedalaš
Reactions:
Postovi: 1475
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Dobro veče

Post od pedalaš »

Dosta je to individualno, šta kome godi. :) I baš zato dobro je kada čovek ima mogućnost izbora, kod onih koji taj izbor uopšte i nude (pa i po pitanju „klizećeg sedišta vozača“ kao dela funkcije „komfornog ulaska u vozilo“ i izlaska iz njega).
Nekome to prija. Mene zaista iritira, kako vremenski, tako i time što (kod nekih modela) sedište vozača „radi komfora“ posle gašenja motora ode unazad suviše daleko, pa mi nakon sledećeg ulaska u vozilo, u trenutku paljenja, kada prethodno treba da nogom stisnem kočnicu, moram najpre da sednem malo neprirodno (ka unapred), da bih nogom adekvatno „dohvatio“ papučicu kočnice (pa posle „vraćanja sedišta“ u normalan položaj moram ponovo svoje dupe da nameštam u sedalnom delu, pri čemu sam već vezao pojas).
I sve OK. Pa i to što to može da se deaktivira. Za naopake ljude – kao ja :)
Odgovori