Jel može neko da mi objasni šta treba da podesim kod kamere u noćnom režimu da mi ne hvata/izoštrava ovoliko ove riseve?
Svako ko se razume zna da se golim okom 80% ovoga ne vidi, i da uživo nije tako "strašno", već kamera u noćnom režimu izoštri te sitnice umesto da da mi izoštri brojeve na primer.
Jel može neko da mi objasni šta treba da podesim kod kamere u noćnom režimu da mi ne hvata/izoštrava ovoliko ove riseve?
Svako ko se razume zna da se golim okom 80% ovoga ne vidi, i da uživo nije tako "strašno", već kamera u noćnom režimu izoštri te sitnice umesto da da mi izoštri brojeve na primer.
Da li je moguće da su ove lopuže iz Yettela ukinuli razgovor sa operaterom call centra? Zovem danima na 063 9000 i ne nudi mi opciju da pričam sa operaterom.
Kontaktirao sam ih preko formulara na sajtu pa ću videti da li će da odgovore.
Definitivno nemam opciju za razgovor sa operaterom. Nešto sad razmišljam, možda zato što sam zvao sa prepaid broja. Čini mi se da maksimalno gledaju da nateraju sve da pređu na postpaid.
Ja baš razmatram da pređem na Telenor sa VIP-a
Pre svega jer imaju pakete sa uključenim roaming saobraćajem.
Bio sam baš zadovoljan u Vip-u da bi mi pre dva-tri meseca dosta povećali pretplatu (iako su najavili - povećali je više od najave i ukinuli mi neke dodatke), a juna mi ističe ugovor
Mojoj sestri je Yettel povećao pretplatu iako je pod ugovorom. Kad ih je pozvala rekli su da oni to mogu, a ako joj se ne sviđa može da raskine ugovor.
Dare4x4 napisao:Mojoj sestri je Yettel povećao pretplatu iako je pod ugovorom. Kad ih je pozvala rekli su da oni to mogu, a ako joj se ne sviđa može da raskine ugovor.
Povecali su svima cene u martu, i bio je rok 30dana da ako se ne slazes mozes da raskines ugovor bez penala. Taj rok je isteka i nazalost mora da plati penale ako hoce da raskine... Na kraju martovskog racuna sitnim slovima je stajalo obavestenje koje 90% ljudi nije videlo...