Turbo benzinci vs turbo dizeli
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24619
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Inace je odlicno za EGR i DPF (ko ga jos ima).

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
I meni lancia u tom cozmo rezimu trosi 6l a u bilo kom drugom 10-11lIvan napisao: 05 Jun 2024, 18:50Vozis na otvorenom 60kmh???cozmo napisao:Ja po NS vozim u rasponu 1000-1400 obrtaja... ne znam kakvi su turbobenzinci na tim obrtajima u vecem stepenu prenosa (IV recimo), ali recimo posle nove PSA mape za ovaj motor, neosetno je uopste da ides na tim malim obrtajima. Niti jedne vibracije, niti zvuka motora... sta su radili ne znam, ali ima razlike dobre u odnosu na vreme pre ucitavanja te mape... uhvatim sebe da vozim i van grada po oranicenju na 1200-1300 obrtaja... cenim da sve moze da se upegla softverom kod bilo kog, da kazes "modernog" CR dizela ili turbobenzinca. Ali vrv ima dosta i do prenosnog odnosa, ekologije, samog tipa motora, kubikaze, turbine itd itd.
Ono sto je naludje, regeneracije DPFa su se proredile![]()
P.S. Ne znam nista o mapama, burazer je to radio kod mene sa likom (nekim ovlascenim) iz PSA. Recimo sad bez problema u cetvrtu idem na 40-50 max. Peta je odmah posle 60... razlika je solidna kad potopis na 1200 obrtaja, vuce jako do 4000... zanimljivo. Takodje se primeti kad je auto natovaren, nema onu "muku" kad je velika vrucina a radi klima (mislim ono tipa 5 osoba + stvari), prosto neverovatno ustvari koliko motori mogu, koliko su ustrojeni i slicno. Videcemo i gasove uskoro na tehnickom
Jer na tom pugu je koliko znam 120kmh ravno 2500rpm u petoj, a ti kazes na 60 ubacis u petu i vozis 1200-1300rpm na otvorenom.
Moram reci zbog takvih se formiraju guzve i kolone da bi ustinuli decilitar ili dva![]()
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Potrošnja hadei mora biti Pi.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
To je grad. Ali ja imam vise otvorene voznje. Tu ga spicim bas bas, redovno su izleti do cca 190-200 po cajgeru gde moze

Uglavnom mi je voznja van grada, te i nema problema sa EGR i DPF... ali i tu je pala potrosnja, sto je zanimljivo, i pri vecim brzinama nesto manje trosi sad.
Otprilike zadnja voznja do ZR i nazad nekim solidnim tempom (90-110kmh) je 3,9L po bordu... tu ima i mrva voznje po ZR ali cenim da nema uticaj.
Uglavnom sam zadovoljan voznjom na niskim obrtajima kad mora da se vozi tako. Kad ne mora, uvek ga sibam po gasu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Samo tamo gde zakon tako nalaze - mislim postujem 99% ogranicenja. Kad idem na magistralu, vozim uvek u nekom limitu da je +20kmh vise od dozvoljene (tipa za ZR je 80, ja sam tu uvek 90-110). Ovo vazi za naseljena mesta i to. Pa meni je prosek dok nije bilo autoputa ka CG bio 70+ kmhIvan napisao: 05 Jun 2024, 18:50 Vozis na otvorenom 60kmh???
Jer na tom pugu je koliko znam 120kmh ravno 2500rpm u petoj, a ti kazes na 60 ubacis u petu i vozis 1200-1300rpm na otvorenom.
Moram reci zbog takvih se formiraju guzve i kolone da bi ustinuli decilitar ili dva![]()
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

A ovo 50-60 to su gradske i brzine gde je takvo ogranicenje ili naseljeno mesto van grada.
Cak naprotiv, kazu mi da dosta brzo i agilno vozim.
A kao sto rekoh, sad i sa ovom mapom, smanjena je malo potrosnja i na velikim brzinama, kako zasto ne znam, ustvari moguce je da tome doprinosi rasterecenost zbog povecanja snage i momenta. Nije to neka usteda specijalna da bih se bavio time.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ovih se dana vozim Kamiq-om sa 1.5TSI motoromod 150hp. Odličan auto i još bolji motor (automatik).
Performanse su odlične, stvarno sam pozitivno iznenađen istim.
Ali mislim da bi 2.0tdi manje trošio na ovoj deonici od 4km gde sam slikao ovu potrošnju - ravnica, malo mesto i sve prav put (teško da može da se nazove gradska vožnja, jedino što je ograničenje 50kmh )
Iskreno, mislim da ovaj motor sa lakoćom izlazi na kraj i sa Oktavijom i Superbom

Performanse su odlične, stvarno sam pozitivno iznenađen istim.
Ali mislim da bi 2.0tdi manje trošio na ovoj deonici od 4km gde sam slikao ovu potrošnju - ravnica, malo mesto i sve prav put (teško da može da se nazove gradska vožnja, jedino što je ograničenje 50kmh )
Iskreno, mislim da ovaj motor sa lakoćom izlazi na kraj i sa Oktavijom i Superbom


Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mada današnja, 95% na autoputu, obećava (ali uzeti sa rezervom, brzina mahom 100kmh zbog radova i gužvi)
Fenomenalan motor

Fenomenalan motor

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24619
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Dobar motor, sa aspekta potrosnje i snage, narocito 150ks verzija, ali u autu velicine Octavie i Golfa, koje sam vozio oko 300kkm s tim motorom. Na AP na 140 potrosnja od 6.2 do 6.5l. Dovoljno snage na niskim obrtajima, ni ne oseti se da je turbo.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pojavom novijih turbo benziskih motora koji rade po Miler ciklusu dizel motori gube vecinu prednosti koje su imali za pogon putnickih automobila. Performanse su oduvek bile bolje kod turbo benzinaca, a sada i sto se tice potrosnje nije vise velika razlika.
Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ali razliciti su ipak menjaci i/ili motori u razlicitim vw vozilima? Neki ih bas hvala a na primer Matt Watson bas nije zadovoljan u t roc-u. Posebno negde na 12:44 ali ima i ranije i kasnije.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24619
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Sa istim motorom uglavnom ide isti menjac, uglavnom promene prenosne odnose u menjacu i/ili diferencijalu. Sigurno da ima izuzetaka ali uglavnom je tako. Obrtni moment uglavnom limitira menjac. Drugar ima u Superbu 1.8 tsi isti DSG menjac (7 brz suvi) kao sto sam ja imao u golfu/leonu/octavii sa 1.5 tsi. Medjutim kod 1.8 tsi sa manuelnim menjacem motor ima veci obrtni moment, jer moze da izdrzi, dok taj DSG ne moze.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money