Polovnjak oko 10K EUR
- AleksandarAca
- Postovi: 1079
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Ja ti licno ne bih preporucio nista sto je preslo 200k za taj budzet. Ima mnogo boljih izbora za 12k EUR sa dosta manjom km. Preporuka za VW Polo - ima ih za taj budzet da se biraju benzinci sa ispod 100k km. Zahvalniji su za budzet, odrzavanje i kasniju postprodaju.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Polovnjak oko 10K EUR
+1. VW grupa, sto mladji klot benzinac polovnjak sa sto manjom km je najbezbolnija varijanta. Dacia, Fiat od prvog vlasnika sa proverljivom km takođe.
Bilo šta iz uvoza za tu cenu ne bih gledao, posebno ne od posrednika. Da kupujem sam direktno od prodavca pa i ajde.
Sve ostalo je po meni disaster waiting to happen.
Sto se automatika tiče ne bih se usudio za uzmem bilo šta sto nije DSG i to 2018+ ali samo sa 1000% proverenom km ispod 100k. I tad bih ostavio 500€+ sa strane i uplatio neku dobru pomoć na putu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bilo šta iz uvoza za tu cenu ne bih gledao, posebno ne od posrednika. Da kupujem sam direktno od prodavca pa i ajde.
Sve ostalo je po meni disaster waiting to happen.
Sto se automatika tiče ne bih se usudio za uzmem bilo šta sto nije DSG i to 2018+ ali samo sa 1000% proverenom km ispod 100k. I tad bih ostavio 500€+ sa strane i uplatio neku dobru pomoć na putu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Ja bih se slozio sa kontatacijom iznad.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Nemojte da plasite devojku, ostavljao je i DSG ljude na putu. Svaki polovnjak macka u dzaku, a majstori su se sad spcijalizovali cak i za robotizivane menjace, tako da klasicni automatski menjac od proverenog proizvodjaca, ne vidim sta je problematicno, ali definitivno uplatiti AMS, cak su i nova vozila ostajala u kvaru
Meni ni iz dzepa, ni u dzep, jer ne nameravam za sada da menjam auto, ali mislim da je dosta bilo ljudi koju su se zeznuli i sa VW grupacijom.
Ona 208 izgleda super, tabla ima i onaj kao carbon izgled, moze da potrazi ako ima i neka od prvog vlasnika, mada je u Srbiji bas tesko naci male automobile u full opremi ili da vidi one placeve sto je Aca preporucio.
Meni ni iz dzepa, ni u dzep, jer ne nameravam za sada da menjam auto, ali mislim da je dosta bilo ljudi koju su se zeznuli i sa VW grupacijom.
Ona 208 izgleda super, tabla ima i onaj kao carbon izgled, moze da potrazi ako ima i neka od prvog vlasnika, mada je u Srbiji bas tesko naci male automobile u full opremi ili da vidi one placeve sto je Aca preporucio.
- Nat7
- Postovi: 17
- Pridružio se: 07 Jun 2024, 09:04
- Garaža: Citroen C3 1.4HDI 2007.
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Sad sam bas u ogromnom rebusu nakon svih saveta.
Iskreno me zaista plasi 200k na autu, pa makar bio i 2020. Ima i malo skromnija varijanta koja je presla 145k, isto godiste. A kupljene u Srbiji sam takodje gledala, ali tu je nabijena cena a paketi opreme basic, a mnogi cak i ne odrzavaju u zvanicnim servisima dok su vozila u garanciji, pa je nemoguce utvrditi da li je i kilometraza stvarna.
Ne znam da li je ovaj C3 ispod ok kao opcija - relativno podnosljiva kilometraza, relativno nov u smislu automatskog menjaca, ok oprema. Plac deluje isto veoma ok (CentraAuto Pozrega) dali su mi kompletnu dokumentaciju uvoznu na uvid, dovoljno prostran. Svkako cu patiti za ovom carbon-look 208micom, ali ocigledno da je to auto daleko izvan moje finansijske lige.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl2_plv3

Iskreno me zaista plasi 200k na autu, pa makar bio i 2020. Ima i malo skromnija varijanta koja je presla 145k, isto godiste. A kupljene u Srbiji sam takodje gledala, ali tu je nabijena cena a paketi opreme basic, a mnogi cak i ne odrzavaju u zvanicnim servisima dok su vozila u garanciji, pa je nemoguce utvrditi da li je i kilometraza stvarna.
Ne znam da li je ovaj C3 ispod ok kao opcija - relativno podnosljiva kilometraza, relativno nov u smislu automatskog menjaca, ok oprema. Plac deluje isto veoma ok (CentraAuto Pozrega) dali su mi kompletnu dokumentaciju uvoznu na uvid, dovoljno prostran. Svkako cu patiti za ovom carbon-look 208micom, ali ocigledno da je to auto daleko izvan moje finansijske lige.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl2_plv3
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Pogledati da li ima podatke kada je menjan zaupcasti. Po odrzavanju je morao biti uradjen. Skines poklopac za sipanje ulja, upalis lampu, ne bi smelo da ima tragova da je poceo da se raspada, ali mislim da ce svakako ti morati opet uskoro da mu menjas zupcasti. Menja se samo on, ne radi se komplet veliki servis.
U unutrasnjosti nema nikakve dodatne opreme, ali bar imas zadnju kameru i navigaciju. Felne su 99% celicne, ovo preko ratkapne, nisu alu felne.
P.S.
Dobra stvar - imas indikator mrtvog ugla, kad ti se auto sakrije, da ga ne vidis, na retrovizoru imas narandzastu tacku koja ti kaze da pazis pre prestrojavanja, imas automatska duga svetla i active safety brake. Ova dva poslednja nemam, tako da ne znam kako rade u praksi na citroenu.
U unutrasnjosti nema nikakve dodatne opreme, ali bar imas zadnju kameru i navigaciju. Felne su 99% celicne, ovo preko ratkapne, nisu alu felne.
P.S.
Dobra stvar - imas indikator mrtvog ugla, kad ti se auto sakrije, da ga ne vidis, na retrovizoru imas narandzastu tacku koja ti kaze da pazis pre prestrojavanja, imas automatska duga svetla i active safety brake. Ova dva poslednja nemam, tako da ne znam kako rade u praksi na citroenu.
Poslednja izmena od lami u 09 Jun 2024, 13:05, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Polovan DSG, ni u ludilu ne bih imao toliko hrabrosti tek onako bez poznavanja istorije konkretnog vozila. Automatici klasični pogotovu ti Tojotini (Aisin je Tojotin brend) su se dokazali kroz decenije i desetine miliona komada i barem kod njih je jasna situacija pri testiranju ili dijagnostici čitačem kodova.
Retko da tu može da bude iznenadjenja za razliku od DSG, Powershift i ostalih sličnih sa 200-300 ili 400,000km.
I pri tome jeftinija je popravka hidro automatika od takvih (full popravka da valja trajno).
Kao što je već više puta na forumu konstatovano važnije je stanje primerka koji se gleda nego godišta, kilometraže, marke ili modela vozila jer SVAKI može da bude problematična kupovina pošto se naravno ne dobija garancija već sami morate da procenite preostali životni vek tog nekog konkretnog primerka vozila.
Svaki auto koji ulazi u igru treba proveriti fizički na licu mesta i poželjno nekom vožnjom, ovako iz oglasa gotovo ništa ne može da se zaključi o stanju mehanike, elektronike...barem ja ne znam kako.
200k nije mnogo ako auto nije zapušten.
Usput Aisin AT6 se pokazao kao odličan bilo u original Tojota izradi bilo kao licencna PSA varijanta pa ne bih izbacio iz razmatranja neki auto samo zbog tog automatika. Naravno opet, primerak je važno da bude ok ne samo menjač nego i vešanje, limarija, kočnice. elektronika....sve ono što se meri u stotinama evra pri sredjivanju ako je neki problem.
Retko da tu može da bude iznenadjenja za razliku od DSG, Powershift i ostalih sličnih sa 200-300 ili 400,000km.
I pri tome jeftinija je popravka hidro automatika od takvih (full popravka da valja trajno).
Kao što je već više puta na forumu konstatovano važnije je stanje primerka koji se gleda nego godišta, kilometraže, marke ili modela vozila jer SVAKI može da bude problematična kupovina pošto se naravno ne dobija garancija već sami morate da procenite preostali životni vek tog nekog konkretnog primerka vozila.
Svaki auto koji ulazi u igru treba proveriti fizički na licu mesta i poželjno nekom vožnjom, ovako iz oglasa gotovo ništa ne može da se zaključi o stanju mehanike, elektronike...barem ja ne znam kako.
200k nije mnogo ako auto nije zapušten.
Usput Aisin AT6 se pokazao kao odličan bilo u original Tojota izradi bilo kao licencna PSA varijanta pa ne bih izbacio iz razmatranja neki auto samo zbog tog automatika. Naravno opet, primerak je važno da bude ok ne samo menjač nego i vešanje, limarija, kočnice. elektronika....sve ono što se meri u stotinama evra pri sredjivanju ako je neki problem.
- AleksandarAca
- Postovi: 1079
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Ne vidim ni jedan racionalan razlog (a budzet je takav da moze odlican primerak sa malo km da se kupi) da se kupuju automobili koji su "zgazili" 200k i vec uveliko zive "drugi zivot". Brdo potencijalnih problema i dalja prodaja jedino uz sminku i vracanje km.
U praksi - 99% francuskih automobila dolazi sa licitacija, gde su kod nas cenovno konkurentni primerci sa preko 150k, dok oni sa manjom km ostaju u EU (cena im je znacajno visa).
Ko bas insistira na kupovini takvog primerka, onda je bolje uzeti automobil kod koga je na oko 180k uradjen veliki servis i zamenjen dpf (sto se radi u FR i postoji u svakoj servisnoj istoriji na licitacijama).
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
U praksi - 99% francuskih automobila dolazi sa licitacija, gde su kod nas cenovno konkurentni primerci sa preko 150k, dok oni sa manjom km ostaju u EU (cena im je znacajno visa).
Ko bas insistira na kupovini takvog primerka, onda je bolje uzeti automobil kod koga je na oko 180k uradjen veliki servis i zamenjen dpf (sto se radi u FR i postoji u svakoj servisnoj istoriji na licitacijama).
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Nat7
- Postovi: 17
- Pridružio se: 07 Jun 2024, 09:04
- Garaža: Citroen C3 1.4HDI 2007.
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Da li imate predlog za neki takav polovnjak? Izvinjavam se sto dosadjujem, ali sam bukvalno cula milion razlicitih i to vrlo oprecnih misljenja - cak mi je i mehanicar koga sam konsultovala rekao da je to sve pitanje srece.AleksandarAca napisao: 09 Jun 2024, 15:15 Ne vidim ni jedan racionalan razlog (a budzet je takav da moze odlican primerak sa malo km da se kupi) da se kupuju automobili koji su "zgazili" 200k i vec uveliko zive "drugi zivot". Brdo potencijalnih problema i dalja prodaja jedino uz sminku i vracanje km.
U praksi - 99% francuskih automobila dolazi sa licitacija, gde su kod nas cenovno konkurentni primerci sa preko 150k, dok oni sa manjom km ostaju u EU (cena im je znacajno visa).
Ko bas insistira na kupovini takvog primerka, onda je bolje uzeti automobil kod koga je na oko 180k uradjen veliki servis i zamenjen dpf (sto se radi u FR i postoji u svakoj servisnoj istoriji na licitacijama).
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ne znam da li je recimo ovaj prihvatljiv (pod uslovom da je kilometraza stvarna.) Znam da vracaju kilometrazu, ali ne znam da li mogu da vrate ako postoje redovni servisni intervali u zvanicnom servisu? Ovo je jedan sa automatskim, i ako dobro vidim decembar 2019. https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Auris, Civic, Corolla, i30, Ceed, Elantra, i20, Fiesta, 500l, Tipo, Renegade, atmo benzin ovde uzet, to deluje kao dobra kupovina. Oni su najduze ugradjivali atmo benzince, koji su najjednostavniji motori, i najrobusniji.
Ja sam se lomio oko Aurisa 1.6 benz starog 7 godina sa 50k, bio je 12.500, ali dok sam se ja ispredomisljao ostade bez auta.... Inace poznat auto, poznat vlasnik, samo me takav zanima.
Ja sam se lomio oko Aurisa 1.6 benz starog 7 godina sa 50k, bio je 12.500, ali dok sam se ja ispredomisljao ostade bez auta.... Inace poznat auto, poznat vlasnik, samo me takav zanima.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- AleksandarAca
- Postovi: 1079
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Imam utisak da je kriterijum za kupovinu AC Mica ili Central autoNat7 napisao:Da li imate predlog za neki takav polovnjak? Izvinjavam se sto dosadjujem, ali sam bukvalno cula milion razlicitih i to vrlo oprecnih misljenja - cak mi je i mehanicar koga sam konsultovala rekao da je to sve pitanje srece.AleksandarAca napisao: 09 Jun 2024, 15:15 Ne vidim ni jedan racionalan razlog (a budzet je takav da moze odlican primerak sa malo km da se kupi) da se kupuju automobili koji su "zgazili" 200k i vec uveliko zive "drugi zivot". Brdo potencijalnih problema i dalja prodaja jedino uz sminku i vracanje km.
U praksi - 99% francuskih automobila dolazi sa licitacija, gde su kod nas cenovno konkurentni primerci sa preko 150k, dok oni sa manjom km ostaju u EU (cena im je znacajno visa).
Ko bas insistira na kupovini takvog primerka, onda je bolje uzeti automobil kod koga je na oko 180k uradjen veliki servis i zamenjen dpf (sto se radi u FR i postoji u svakoj servisnoj istoriji na licitacijama).
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ne znam da li je recimo ovaj prihvatljiv (pod uslovom da je kilometraza stvarna.) Znam da vracaju kilometrazu, ali ne znam da li mogu da vrate ako postoje redovni servisni intervali u zvanicnom servisu? Ovo je jedan sa automatskim, i ako dobro vidim decembar 2019. https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0

Moj predlog za taj novac VW Polo 2018 i mladji 1.0 benzinac, kupljen kod nas, sa manje od 100k (skoro sam prodao jedan takav sa oko 80k km za 11k evra i auto je po meni ultimativni izbor u toj klasi automobila za taj novac).
Imao sam dva takva C4 Picassa i tu kupovinu opravdavam samo ukoliko je potreban veci prostor. Mogu da vrate km iako postoje redovni intervali u ovlascenom (svaki drugi servis se radi u ovlascenom i pre toga vraca km itd itd.)
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Veliki je prelazak sa običnog C3 na C4 Picasso, to je veći i teži auto, trošiće više sigurno - ako ti je bitno, teže ćeš da se uvlačiš na parking mesta.
- Nat7
- Postovi: 17
- Pridružio se: 07 Jun 2024, 09:04
- Garaža: Citroen C3 1.4HDI 2007.
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovnjak oko 10K EUR
Problem je u tome sto mi se najvise dopadaju Citroen i Peugeot. Kupljenih u Srbiji sa dokumentacijom svom skoro da i nema, pa sam se zato okrenula placevima. Dobila sam od par ljudi preporuke za Micu i ove iz Pozege. Micini svi mahom imaju kilometrazu znatno pa i duplo manju od ovih iz Pozege, sto mi je enigma. Takodje, Mica ima dosta auta iz flote - beli, genericki, sa osnovnom opremom a neki izgledaju i kao da su prasad prevozili u njima. Ovi iz pozege imaju malo egzoticnije modele koji mi se dopadaju, ali kilometraza kao da su po tri osobe vozile na smenu po ceo dan.
Ovaj Spacetourer mi je usao u razmatranje zbog cene, navodne kilometraze, opreme. Najradije bih uzela C3 ili C3 Aircross. Znam da su nemacka vozila na ceni, kao i Toyote. Razmatrala sam Aurise upravo iz tih razloga, ali mi se ni Polo, ni Toyota (osim Prius i Hilux, ali to je van svakog razmatranja zbog cene) ne dopadaju vizuelno. Zato pokusavam da nadjem nekog od ovih Francuza a da je pristojan. Ali koliko sam do sada shvatila, ne spadaju u preterano pouzdane za polovnu kupovinu - ili bar ovi koje ja gledam nisu.
Ovaj Spacetourer mi je usao u razmatranje zbog cene, navodne kilometraze, opreme. Najradije bih uzela C3 ili C3 Aircross. Znam da su nemacka vozila na ceni, kao i Toyote. Razmatrala sam Aurise upravo iz tih razloga, ali mi se ni Polo, ni Toyota (osim Prius i Hilux, ali to je van svakog razmatranja zbog cene) ne dopadaju vizuelno. Zato pokusavam da nadjem nekog od ovih Francuza a da je pristojan. Ali koliko sam do sada shvatila, ne spadaju u preterano pouzdane za polovnu kupovinu - ili bar ovi koje ja gledam nisu.