Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Iskustva sa putovanja, razne informacije
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13302
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Post od shandu90 »

Sad su drugari isli da gledaju Isle Of Man, i isto kazu bas su momacke cene na ostrvu. Znam da mi je rekao da su ferry placali 155e u jednom pravcu za motor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9009
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Post od grujicd »

risk napisao: 17 Jun 2024, 15:20 Da smo se nas dvoje menjali, da li bi mogli mozda da stignemo dalje?
Ogromna je razlika kad se menjaš sa nekim, ne moraš ni da spavaš, samo da nisi 100% vremena koncentrisan. Od kad sam počeo sa ženom da se menjam mnogo mi lakše padaju dalje destinacije. A i njoj brže prođe put.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14192
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Post od Saša »

Ja ne bih oka trenuo…
Korisnikov avatar
Momčilo
Reactions:
Postovi: 1759
Pridružio se: 21 Mar 2020, 22:44

Re: Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Post od Momčilo »

Kaze kolega danas bas, kako bi mu odgovaralo da zena moze bar da ga odmeni na granici u koloni. Cekao 3,5h mic po mic, ali zena nazalost ne vozi pa nije mogla ni toliko.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13302
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Post od shandu90 »

Kako je krenulo batalicu auto za ta duza putovanja. Avion bato, tu mogu samo jednom da se zeznem


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21735
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Post od nidza »

Kola sama drže traku, sama koče, drže odstojanje, idu sama u gužvi, a auto iz teme i mnogo više od tog. :) Toliko je lako današnja kola voziti čitav dan, samo da su sedišta dobra i da su pauze za klopu i šiškenje kvalitetne.
risk
Reactions:
Postovi: 38
Pridružio se: 25 Feb 2024, 08:14

Re: Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Post od risk »

nidza napisao: 17 Jun 2024, 18:19 Toliko je lako današnja kola voziti čitav dan.
Slažem se, ali opet skupi se.

Recimo 26/05/2024 (ako pogledaš screenshot-e možeš da vidiš kilometre presudne i doba dana).

Budjenje u 5:15, na autoput putu od Londona ka Folkestone-a, gužva + radovi na putu sa trajnim i privremenim išaranim trakama, suženim, smanjena brzina.

Na kraju autoputa puta mislimo da stižemo samo 55 min pred polazak, u odnosu na očekivanih 1h30min ranije. Silazimo sa autoputa, i pravac u gužvu... 30 min mic-po-mic kroz gužvu.

Kažu izvinjavaju se, kasni polazak. Razmišljamo, "super nismo zakasnili na voz, ko zna kad ćemo stići".

Onda ne planirana vožnja kroz centar Antwerp-a i njihove low-emissions zone kroz gužvu, još uvek čekam da li će mi stići nešto ili ne, ne bi trebalo, ali ne znam.

Pa onda oluja kroz Nemačku, čak i po Irskim standardima ono je bila tona kiše. Ali za razliku od Irske skuplja im se voda na Autobahn-u. Ja znam da Nemci voze dobro, ali ima delova gde osetiš da jednostavno surfuješ po autoputu na sekund, ako ti surfuješ u krivini (hydroplaning) sa autom od 2.2 tone, kako je tek onima što voze brže.

Povrh toga, svaka država ima svoj stil vožnje - kad ih vidiš kako voze, prosto možeš da pogađaš odakle su im tablice. I bez obzira kako auto sam vozi, opet moraš da gledaš šta se dešava okolo - ko će kako da vozi gde, koji kamion prestiže koji drugi i tako to. Ne treba toliko koncentracije za osnove vožnje, recimo za regulisanje sopstvene brzine i korigovanje kad nagib puta ide levo desno malo, ili kad duva bočni vetar, i tako to, ali opet treba koncentracije za put.

Jeste bilo mnogo mnoooogo lakše nego u nekim starijim kolima, ali tih 1120 kilometara taj dan je bilo sadržajno - nije samo autoput + jedeš + šiškiš.

---

Doduše, sad kad smo bili jednom ferry+tunel+različite države, biće nam mnogo lakše za sledeći put.

I apsolutno nam ne pada na pamet da putujemo u budućnosti kola koja nemaju bar ovakve mogućnosti za duža putovanja, ako ne i bolja.

Nedostaju masažna sedišta, i samo prednja sedišta imaju hlađenje. ccc ništa ne valja :kuku:


Cheers! :pivo:
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32098
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Dublin, IE - Beograd, RS (2500km, Tesla Model 3, pas)

Post od trojanac »

Povedeš Tajlanđanku sa sobom pa oborio zadnja sedišta i onda full masaža dok Tesla vozi. Žena nek pridržava volan.

Sent from my 2201116SG using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !
Odgovori