Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Domaće auto emisije
- srdjanyo
 - Postovi: 3526
 - Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
 - Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
 - Lokacija: Novi Sad
 - Kontakt:
 
Re: Domaće auto emisije
Izvinjavam se članstvu. Nisam dobro napisao feelings.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
			
			
			
						
						
										
						Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Evo kakav smo mi narod, jedan borko majstor ima skoro 10x vise pregleda nego nas proslavljeni sportista i pre svega dobar covek.

			
			
			
						
						
										
						
Re: Domaće auto emisije
Kad se iščlani iz stranke imaće i on preglede.
			
			
			
						
						
										
						Re: Domaće auto emisije
Koliko košta ZF karter, filter i odgovarajuća količina ulja?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
			
			
			
						
						
										
						Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Pa eto cene servisa.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
			
			
			
						
						
										
						Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Onda 500e za zamenu nije preterano, a pogotovo u CH/DE.
			
			
			
						
						
										
						Re: Domaće auto emisije
Duca je mnogo pao u ocima ljudi kad je usao u SNS, pljuju ga na sve strane, nekad su ga svi podrzavali na fejsu sad ga pljuju cim nesto objavi, jako mali broj ga idalje gotivi.ftj napisao: 07 Jul 2024, 21:25 Evo kakav smo mi narod, jedan borko majstor ima skoro 10x vise pregleda nego nas proslavljeni sportista i pre svega dobar covek.
Inace Ducu znam i licno, vise puta svojevremeno sam pricao sa njim na trkama i dok je vozio nas sampionat i kasnije kad je otisao u svet, ok je lik i dobar vozac ali mu stranacki angazman nije trebao nikako, mislim ok je to njemu jer da nema benefita ne bi to ni radio ali u ocima ljudi i ljubitelja automobilizma je bas pao.
Re: Domaće auto emisije
Nije on sigurno postao jajara tek kad je usao u sns.
			
			
			
						
						
										
						Re: Domaće auto emisije
To je preduslov za ulazak 
			
			
			
						
						
										
						- mironiko
 - Postovi: 947
 - Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
 - Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
 - Lokacija: Petrovaradin
 - Kontakt:
 
Re: Domaće auto emisije
Mislim da je sa tim završeno. Kad se jednom poliješ kantom govana, smrdiš zauvek.ChobbyNS napisao:Kad se iščlani iz stranke imaće i on preglede.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
			
						Re: Domaće auto emisije
Gledam ponude, BMW 5 od 2017- ZF8 menjač, set/kit komplet svih delova koji se menjaju a  bez ulja 70-80 evra kako kod koga.
Treba i 7 litara ulja, 1 litar se nudi od 12-13 pa do 25 evra,
Sve u svemu od oko 200 evra ispada materijal i 300-400 evra servis zamene ulja.
Ovde rad , ne u CH. Malo ili mnogo svako procenjuje za sebe.
			
			
			
						
						
										
						Treba i 7 litara ulja, 1 litar se nudi od 12-13 pa do 25 evra,
Sve u svemu od oko 200 evra ispada materijal i 300-400 evra servis zamene ulja.
Ovde rad , ne u CH. Malo ili mnogo svako procenjuje za sebe.
Re: Domaće auto emisije
Pricas o original zf setu i ulju? Evo npr. na ebayu 350e - https://www.ebay.ie/itm/264810177980?ch ... dAQAvD_BwE
			
			
			
						
						
										
						Re: Domaće auto emisije
Kakav e bay, gledao ponude trgovaca auto delovima što napolju što kod nas.
A imaš da biraš koji brend hoćeš, cene su im veoma slične, naveo sam opseg.
I to cene MP bez rabata, akcija i slično a kako za takve kitove u paketu ide rabat od 10-15% pa sve do 25-30% nije teško sračunati koliko servisera zapravo košta u nabavci.
Inače, ZF nije blendara ulja, rebrendirano pakovanje.
I pri tome svi navode interval od minimum 80,000km a ne 50,000km kao što je izrečeno u podcastu da je neophodno.
Kako god, ko voli da plaća skuplje ima izbor da to uradi. Može da kupuje i BMW motorno ulje npr ako sumnja u originalne proizvodjače.
			
			
			
						
						
										
						A imaš da biraš koji brend hoćeš, cene su im veoma slične, naveo sam opseg.
I to cene MP bez rabata, akcija i slično a kako za takve kitove u paketu ide rabat od 10-15% pa sve do 25-30% nije teško sračunati koliko servisera zapravo košta u nabavci.
Inače, ZF nije blendara ulja, rebrendirano pakovanje.
I pri tome svi navode interval od minimum 80,000km a ne 50,000km kao što je izrečeno u podcastu da je neophodno.
Kako god, ko voli da plaća skuplje ima izbor da to uradi. Može da kupuje i BMW motorno ulje npr ako sumnja u originalne proizvodjače.
        