Pozdrav ljudi, nadam se da mi neko moze pomoci, stvar je jako glupava i imam utisak da je resenje prosto ali eto, majstor mi resava vec mesec dana i uvek ista prica…
Suzuki Vitara 2016 godiste, 1.6 dizel all grip automatski menjac. Izvadio sam dpf filter i odvezao auto da se softverski iskljuci dpf pa nakon toga krece problem trzanja automobila u voznji, dakle na leru sve normalno radi na svim obrtajima, medjutim dok se vozi lagano, auto kao da “štuca”, variraju mu obrtaji i nije mu ravnomeran rad motora. Nakon gasenja dpfa, ukljucio je gresku lambda sonde i majstor je iskljucio nju medjutim i dalje trza auto. Nakon toga ugasio je egr ventil jer je taj neki softver specifican i kupljen je u Poljskoj pa je u saradnji sa njima odradio i taj deo ali opet nista, auto trza i dalje. Najcudnija stvar u celoj prici sto to trzanje uglavnom bude kad je motor hladan, traje 10ak minuta i nakon toga radi sve normalno bez ikakvog trzanja. Ima li neko slicno iskustvo ili neki savet da mi da?
Suzuki Vitara - trzanje
Re: Suzuki Vitara - trzanje
Euro 6? Šta je sa redukcionim katalizatorom?
Vratiti originalni softver, ugraditi ispravan DPF- savet što se pre uradi to na kraju bude jeftinije.
Vratiti originalni softver, ugraditi ispravan DPF- savet što se pre uradi to na kraju bude jeftinije.
Re: Suzuki Vitara - trzanje
Nisam vas najbolje razumeo, katalizator je na vozilu, dpf je izvadjen jer je bio zapusen, softverski je iskljucen dpf, zasto bih vracao dpf i kakve to ima veze sa ovim sto sam pitao, ako moze malo detaljnije, jeste euro 6 motor.ljubitelj napisao: 11 Avg 2024, 19:23 Euro 6? Šta je sa redukcionim katalizatorom?
Vratiti originalni softver, ugraditi ispravan DPF- savet što se pre uradi to na kraju bude jeftinije.
Re: Suzuki Vitara - trzanje
Redukcioni kat, oksidacionikat, DPF i softver su jedna celina, i rade kao jedno. Ne mogu se tek tako medjusobno razdvajati, pričamo o Euro6 motoru, ne o ranijim Euro 4 ili 5 sa samo oksidacionim katom.
Zašto bi vratili DPF i doveli auto u ispravno originalno stanje sam dao savet, to je najjeftinije održivo rešenje. A vi možete eksperimentisati i tragati za "softverima" za isključenje Euro6, izbor je samo vaš u sticanju iskustva.
Neadekvatan softver- upravljanje sagorevanjem -koji ne ispunjava Euro 6 zahtevane nivoe parametara ima direktni uticaj na opisane teškoće.
ps. DPF je zapušen kao posledica neispravnosti kontrole rada motora, dakle nije otklonjen uzrok problema od koga je sve i počelo da se dešava.
DPF nije osnovni problem.
Zašto bi vratili DPF i doveli auto u ispravno originalno stanje sam dao savet, to je najjeftinije održivo rešenje. A vi možete eksperimentisati i tragati za "softverima" za isključenje Euro6, izbor je samo vaš u sticanju iskustva.
Neadekvatan softver- upravljanje sagorevanjem -koji ne ispunjava Euro 6 zahtevane nivoe parametara ima direktni uticaj na opisane teškoće.
ps. DPF je zapušen kao posledica neispravnosti kontrole rada motora, dakle nije otklonjen uzrok problema od koga je sve i počelo da se dešava.
DPF nije osnovni problem.
Re: Suzuki Vitara - trzanje
Auto je presao 250.000 km i dpf je bio bas zapusen pa sam dobio savet da je najbolje u toj situaciji izvaditi dpf i ugasiti ga softverski jer nije mogao da se ocisti a koliko znam bas je skup pa retko ko kupuje nov.. E sad, ja vas razumem i logicno da je najbolje kupiti nov i vratiti sve na fabricka podesavanja tjs njegov original softver ali eto, izvadio sam dpf i receno mi je da to nije neki problem kada se stavi adekvatan softver. Euro 4 valjda postaje motor. Ja iskreno ne vozim mnogo auto, 10.000km godisnje pa je mozda greska sto uopste vozim dizela pogotovu sto je vecinom voznja po gradu.. Da li mislite da se moze resiti sa dobrim softverom i majstorom ceo ovaj problem?ljubitelj napisao: 11 Avg 2024, 20:02 Redukcioni kat, oksidacionikat, DPF i softver su jedna celina, i rade kao jedno. Ne mogu se tek tako medjusobno razdvajati, pričamo o Euro6 motoru, ne o ranijim Euro 4 ili 5 sa samo oksidacionim katom.
Zašto bi vratili DPF i doveli auto u ispravno originalno stanje sam dao savet, to je najjeftinije održivo rešenje. A vi možete eksperimentisati i tragati za "softverima" za isključenje Euro6, izbor je samo vaš u sticanju iskustva.
Neadekvatan softver- upravljanje sagorevanjem -koji ne ispunjava Euro 6 zahtevane nivoe parametara ima direktni uticaj na opisane teškoće.
ps. DPF je zapušen kao posledica neispravnosti kontrole rada motora, dakle nije otklonjen uzrok problema od koga je sve i počelo da se dešava.
DPF nije osnovni problem.
Re: Suzuki Vitara - trzanje
Da može se rešiti dobrim čitati fabričkim softverom.
I DPFom na svom mestu.
Već sam to napisao na početku ali eto da ponovim ako nije bilo jasno da se radi o Euro 6 a ne Euro 4 konceptu motora pa je shodno tome adekvatan pristup za euro 6 neophodan.
Po mom iskustvu to je najjeftinije a verovatno može i drugačije i skuplje da se isprobava.
Sa 250,000km je očekivano da DPF bude zamenjen, to je potrošni deo i spada u predvidjeno održavanje.
I DPFom na svom mestu.
Već sam to napisao na početku ali eto da ponovim ako nije bilo jasno da se radi o Euro 6 a ne Euro 4 konceptu motora pa je shodno tome adekvatan pristup za euro 6 neophodan.
Po mom iskustvu to je najjeftinije a verovatno može i drugačije i skuplje da se isprobava.
Sa 250,000km je očekivano da DPF bude zamenjen, to je potrošni deo i spada u predvidjeno održavanje.