Pozdrav svima!
Imam priliku da za jeftin novac, 6000e uzmem f20 koji je registrovan kod nas.
Problem, na svakih 2000km, trosi 500-1000ml ulja.
Pretpostavljam da su karike u pitanju?
U drugom slucaju verovatno i turbina moze biti problem.
Ne dimi.
Svi delovi za neku odsrednju generalnu bi mi izasli 300e(leteci lezajevi,gumice ventila, karike), ruke 400, remont turbine 300, + dihtunzi razni + lanac.
Da li mislite da postoji opasnost od stete na samim cilindrima?
I ako postoji mogucnost, koliko bi masinska obrada za to kostala?
Da li se sve ovo isplati na kraju? Racunam... ako sve to uradim, bar imam motor koji je znam kakav je.
Auto generalno super ide, samo eto trosi podosta ulja
Hvala na svim savetima!
F20 n47 116d Potrosnja ulja
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: F20 n47 116d Potrosnja ulja
Ti motori kazu da su za izbegavanje, zato su i povoljniji.
Ne mora da znaci da su karike, mozde hladnjak ulja, turbo...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ne mora da znaci da su karike, mozde hladnjak ulja, turbo...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: F20 n47 116d Potrosnja ulja
To za 300 evra delova kad se otvori motor je baš optimistično... 

Re: F20 n47 116d Potrosnja ulja
Da ne proveravam, jel to alu blok bez čelične košuljice, onaj sa tankim Nikasilom?
Ako da, mislim da u cenu generalne treba da uračunaš i novi blok, takav blok se ne obradjuje mašinski na prvu specijalu.
A ako jeste ta vrsta bloka po meni je ta cena preterana, ja bih platio za vrednost izvora delova dakle reda 500+ evra ako je sistem razvoda još besprekoran.
Mislim da za 300 evra nema ni u priči.
Ili uzmeš auto i voziš bez popravki dok možeš finansijski da izdržiš dolivanje ulja mada je i to upitno jer taj motor zahteva kvalitetno ulje više cenovne kategorije.
Ako da, mislim da u cenu generalne treba da uračunaš i novi blok, takav blok se ne obradjuje mašinski na prvu specijalu.
A ako jeste ta vrsta bloka po meni je ta cena preterana, ja bih platio za vrednost izvora delova dakle reda 500+ evra ako je sistem razvoda još besprekoran.
Mislim da za 300 evra nema ni u priči.
Ili uzmeš auto i voziš bez popravki dok možeš finansijski da izdržiš dolivanje ulja mada je i to upitno jer taj motor zahteva kvalitetno ulje više cenovne kategorije.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: F20 n47 116d Potrosnja ulja
Taj motor je prakticno mehanicki neunistiv osim razvoda ventila (lanca), on mora nekad da se zameni jer strada od produzenih servisnih intervala 30.000km ili dve godine.
Samo servis razvoda (veliki servis) gde se menjaju svi lanci, lancanici, klizaci lanca, hidrospaner lanca itd. Ti je sa rukama sigurno od 700e navise u kvalitetu.
Ulje verovatno jede turbina i/ili pcv.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Samo servis razvoda (veliki servis) gde se menjaju svi lanci, lancanici, klizaci lanca, hidrospaner lanca itd. Ti je sa rukama sigurno od 700e navise u kvalitetu.
Ulje verovatno jede turbina i/ili pcv.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока