DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
To ti se spremao za regeneraciju izgleda.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
Da, kapiram da si više puta prekinula regeneraciju. Samo ga provozaj na otvorenom putu jedno 10-15 minuta cca 10-15km i biće to OK... Elem koji se dizel novije generacije (2016 i mlađi) pokazao najzahvalniji za grad što se tiče DPF-a i učestalosti regeneracija? Konkretno iz ličnog iskustva mislim da je tu VW najgori.
-
- Postovi: 65
- Pridružio se: 28 Jun 2023, 11:18
- Garaža: Audi A3
Re: DPF i regeneracija
Juce sam ga vozila relacija Bg-Mali Pozarevac tako da je mogao tad, a ne sad da me zeza i plasi.Munja666 napisao: 02 Jun 2024, 17:55 Da, kapiram da si više puta prekinula regeneraciju. Samo ga provozaj na otvorenom putu jedno 10-15 minuta cca 10-15km i biće to OK... Elem koji se dizel novije generacije (2016 i mlađi) pokazao najzahvalniji za grad što se tiče DPF-a i učestalosti regeneracija? Konkretno iz ličnog iskustva mislim da je tu VW najgori.

Re: DPF i regeneracija
Pa u tome je i kvaka kod Vagena, neće on da odradi regeneraciju kad su uslovi za nju idealni kao što je bio slučaj kod tebe kada si vozila na autoputu. On pali regeneraciju kad pređeš određenu kilometražu odnosno određena količina čađi zadata motornim računarom, nevezano da li si ti u tom trenutku na autoputu, semaforu ili si se upravo parkirala... Upravo to kod TDI motora vezano za DPF u regeneraciju istog najviše smara...
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Da ne vrtim sve unazad: ko u NS-u radi ta čišćenja DPF-a? Treba drugaru za njegov Audi A4 2.0 TDi.
Našao sam na Netu (tačnije, iskočio mi plaćen oglas) za neku firmu u Veterniku koja se nalazi između stadiona Vujadin Boškov i Škoda auto centra, uputio danas drugara tamo (pošto je već bio u NS-u nekim drugim poslom) - i on poljubio zatvorena vrata, ne rade...
Našao sam na Netu (tačnije, iskočio mi plaćen oglas) za neku firmu u Veterniku koja se nalazi između stadiona Vujadin Boškov i Škoda auto centra, uputio danas drugara tamo (pošto je već bio u NS-u nekim drugim poslom) - i on poljubio zatvorena vrata, ne rade...

- carov2
- Postovi: 4919
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Mislim da njemu treba nešto drugo, recimo dobar majstor.
Mora da vidi zbog čega je došlo do toga i da reši uzrok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mora da vidi zbog čega je došlo do toga i da reši uzrok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: DPF i regeneracija
Moj ti je savet da gledaš samo one koji otvaraju dpf i spaljuju. Izbegavaj likove sa raznim mašinama koje kao peru dpf. Ja sam tako bacio 150e na to pranje, dijagnostika pokazala da je sve isto kao i pre. Onda sam reklamirao, oni kao u čudu i uradili ponovo. Naravno sve isto. Na kraju otišao kod drugih, otvorili dpf, spalili sve i zavarili ponovo. Sad radi regeneraciju na 300-400km a pre je radio na svakih 50-100. Audi A3 2013 u pitanju.Saša napisao:Da ne vrtim sve unazad: ko u NS-u radi ta čišćenja DPF-a? Treba drugaru za njegov Audi A4 2.0 TDi.
Našao sam na Netu (tačnije, iskočio mi plaćen oglas) za neku firmu u Veterniku koja se nalazi između stadiona Vujadin Boškov i Škoda auto centra, uputio danas drugara tamo (pošto je već bio u NS-u nekim drugim poslom) - i on poljubio zatvorena vrata, ne rade...
Sent from my NX769J using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
U pitanju je mator auto (2007. ili 2009. tako nešto) koji je prešao debelo preko 300.000 km i kojeg on pokušava da dovede što bolje stanje (skoro ga je kupio). Auto generalno ide, vozi se, ali stalno iskaču neki problemčići (check engine, lambda sonde i slično, upadao mu je par puta čak i u safe mode, no to je valjda rešio) i bio je više puta kod raznih majstora i sada je poslednja dijagnoza da je verovatno problematičan DPF i ti majstori predlažu da je najbolje da ga skine i softverski ugasi ali on to neće, hoće da ima ispravan auto, zato i hoće da pokuša sa čišćenjem. Realno, taj je auto odavno za otpis i presu ali znate kako to ide kod nas - čovek je jedva skrpio nešto para da kupi auto koji mu je odavno želja, sad - takav je kakav je - do boljeg ne može da dobaci ali hoće da ga popravi i sredi... ali to ne ide baš lako... ovlašćeni servisi preskupi, "majstora" svuda, ali pravih malo...
Poslednja izmena od Saša u 16 Avg 2024, 15:33, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: DPF i regeneracija
DPF servis Bais.
Ja sam kod njih cistio talog eolys aditiva iz DPFa (sam DPF je bio ok - talog od aditiva ne moze da spali pa hoce da stvara jaci pritisak i cesci regen). Presao sam preko 30.000km od tada (to sam radio pre nesto vise od dve godine). Ne vidim nikakav problem sa ciscenjem u masini koja je specijalizovana za to.
Ovi nece da ciste uopste ako je DPF na bilo koji nacin ostecen ili je skroz otisao. Ne primaju u rad. Takodje, dobija se izvestaj pre i posle ciscenja sa svom dijagnostikom o protoku, pritiscima i slicno. Ako vide da ce na bilo koji nacin ciscenje ostetiti dpf isto ne uzimaju u rad, tad je sam filter i za otpis.
Ako mu je DPF u banani generalno, niko mu nece cistiti, ili hoce neki vacarosi da uzmu lovu, ali to se vidi odmah po montiranju.
Ja sam kod njih cistio talog eolys aditiva iz DPFa (sam DPF je bio ok - talog od aditiva ne moze da spali pa hoce da stvara jaci pritisak i cesci regen). Presao sam preko 30.000km od tada (to sam radio pre nesto vise od dve godine). Ne vidim nikakav problem sa ciscenjem u masini koja je specijalizovana za to.
Ovi nece da ciste uopste ako je DPF na bilo koji nacin ostecen ili je skroz otisao. Ne primaju u rad. Takodje, dobija se izvestaj pre i posle ciscenja sa svom dijagnostikom o protoku, pritiscima i slicno. Ako vide da ce na bilo koji nacin ciscenje ostetiti dpf isto ne uzimaju u rad, tad je sam filter i za otpis.
Ako mu je DPF u banani generalno, niko mu nece cistiti, ili hoce neki vacarosi da uzmu lovu, ali to se vidi odmah po montiranju.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Hvala Cozmo, prosledio sam mu kontakt pa će videti. Kaže da mu DPF funkcioniše, no videće se to već tamo kada ode i prikače na dijagnostiku, da li je za čišćenje ili ne...
- dag81
- Postovi: 7503
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Za stari auto sa toliko km bolje da ga izbaci i iskljuci sofverski.
Da je mladji auto vredi pokusati ili uzeti nov.
Na nasem Q3 je krenuo da radi regeneraciju na 120 130km, povisen pritisak, sve je ispravno od senzora. Menjao sam senzor pritiska, do tad je palio i lampicu od tad lampice nema. Sad sam sipao Wynss crni aditiv, kazu kao pomogne, no videcemo. Poslednjih 150km ga nisam uhvatio u regeneraciji ali ne radujem se unapred.
Auto.ima pravih 186.000km. Ali verovatno je senzor brljavio pa je napravio problem vremenom.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Da je mladji auto vredi pokusati ili uzeti nov.
Na nasem Q3 je krenuo da radi regeneraciju na 120 130km, povisen pritisak, sve je ispravno od senzora. Menjao sam senzor pritiska, do tad je palio i lampicu od tad lampice nema. Sad sam sipao Wynss crni aditiv, kazu kao pomogne, no videcemo. Poslednjih 150km ga nisam uhvatio u regeneraciji ali ne radujem se unapred.
Auto.ima pravih 186.000km. Ali verovatno je senzor brljavio pa je napravio problem vremenom.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Poslednja izmena od dag81 u 16 Avg 2024, 15:45, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: DPF i regeneracija
Koliko sam pohvatao, iz iskustva okoline, DPF se ne popravlja već menja novim (uz rešavanje uzroka zaprljanosti) ili se jednostavno izbaci.
Verovatno je mnogo bolje da se dpf izbaci, a pare koje bi potrošio na kupovinu novog sačuvaju, pa ako nekad bude moralo da se vrati - da ostane...
U zemlji gde je na velikom broju starijih dizelaša iščupan i dpf i egr, biti fin i dobar i baciti 800-1000e na novi dpf, deluje kao sizifov posao.
Verovatno je mnogo bolje da se dpf izbaci, a pare koje bi potrošio na kupovinu novog sačuvaju, pa ako nekad bude moralo da se vrati - da ostane...
U zemlji gde je na velikom broju starijih dizelaša iščupan i dpf i egr, biti fin i dobar i baciti 800-1000e na novi dpf, deluje kao sizifov posao.
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Neće da izbaci DPF pre svega jer se boji/brine šta će biti ako konačno zaista počnu sprovoditi testiranja emisije izduvnih gasova, ili pojačaju tehničke preglede a ono nemaš ni fizički DPF...
- shandu90
- Postovi: 13358
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: DPF i regeneracija
Lose je to kad se pruzis vise za auto pa posle ti svaka intervencija bude udar na budzet. Ja polovnog dizelasa ne bi uzeo ni da mi poklone, mnogo vise potencijalnih problema nego sa benzincem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
DPF i regeneracija
Pola Srbije vozi tako auto odnosno ako ćemo suditi na osnovu prosečnih primanja u ovoj državi - niko od tih ljudi ne bi trebao ni da poseduje auto ali šta ćeš. Zato se i voze i kupuju te izraubovane mašine sa Zapada i vozi se i krpi dok god može da ide. Tako je kako je.