Zanimljivi oglasi
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7784
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Zanimljivi oglasi
Nisam ja zapeo za Merivu, već samo tražim dobar manji auto. Svejedno mi je koja je marka, ako je dobar auto.
- shandu90
- Postovi: 13358
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Meriva turbo uopste nije kilava, sasvim lepo nosi tu karoseriju. Probao sam letos par njih, posle sam definitivno odlucio koji motor mi treba.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7784
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Zanimljivi oglasi
Meni (nama) snaga motora ne igra ulogu. Auto bi bio prevashodno za suprugu (mada bih ga često i ja vozio po gradu), a kako je trenutno aktuelan Klio sa 60ks, mislim da bi i sve drugo radilo posao. 

Re: Zanimljivi oglasi
Ja se jos preganjam sa nekim svajcarcem za jednu merivelu nikako da se nagodimo 

Re: Zanimljivi oglasi
Napisao sam lena a ne kilava, ima je otac i vozim je tu i tamo. Njegova je 120 konja sa tvornickim plinom. Vrlo vrlo solidan auto inace, nije bila kritika to.shandu90 napisao: 16 Avg 2024, 18:34 Meriva turbo uopste nije kilava, sasvim lepo nosi tu karoseriju. Probao sam letos par njih, posle sam definitivno odlucio koji motor mi treba.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
to je auto od 1500kg ne mogu se ocekivati neke performanse, mada onaj sa 140 konja bi trebalo lepo da nosi tu karoseriju dok je sa 120 konja mozda knap
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
1.9 tdi je prestao u superb da se ugradjuje krajem 2010, da nije nesto staro sa lagera ili neki modeli za aziju/afriku?motorista napisao:... 2014. je brat kupio nov »Superb« 1,9 TDI (klima, alu, srednji paket multimedije, metalik, još nešto malo dodatne) za 18500 €. Jeste bila svojevrsna akcija. Tada je važila i akcija za »E klasu«, ne sećam se motora ali turbodizel, solidno opremljenu, 35000 €.
Kao sto je skoro mislim autocacak imao neke skode 1.4tsi iz egipta iako u evropi zadnjih nekoliko godina ide novi 1.5tsi
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Re: Zanimljivi oglasi
Sad... možda je 2,0 TDI. Imalo bi smisla. Svakako je redizajnirana varijanta, tako da nije stari model.
Re: Zanimljivi oglasi
Iznerviran cenom i procedurom tehničkog za moju prikolicu sa kočnicama, gledam ponudu novih bez kočnica, a slične veličine.
Ono što sam ranije primetio za Trigano, sad primećujem i za neki novi brend Vesta prikolica koje se prave izgleda u Srbiji. Po mom shvatanju, u pitanju je očigledna mućka i to tako prolazi dok se nekad neko ne bude setio i uveo kontrolu, možda.
U pitanju je nosivost, osnovna karakteristika koja određuje u koju će kategoriju prikolica upasti, tj da li će morati da ima kočnice. Naime, prikolica sa jednom osovinom ima veću nosivost od iste tolike prikolice sa dve iste takve osovine. Evo primera:
Trigano:
https://www.polovniautomobili.com/priko ... igano-p265?
https://www.polovniautomobili.com/priko ... gano-2p265?
Vesta:
https://www.polovniautomobili.com/priko ... 3x15m-novo?
https://www.polovniautomobili.com/priko ... -30da-novo?
Očigledno je cilj da se ne pređe najveća dozvoljena masa od 750kg, čime prikolica ostaje u O1 vrsti vozila i ne mora imati kočnice. I Trigano i Vesta se prave kod nas, pa i ne čudi da je tako. Kod uvoznih modela to nije slučaj.
I onda će, možda, jednog dana neko da se seti i da vlasnicima tih prikolica pravi problem, a sada se nesmetano i rekao bih masovno prodaju. Bilo je par puta frke sa nekim serijama Zastavinih prikolica. Možda bi ovo trebalo prijaviti nekome ali kome kada im je Agencija za bezbednost saobraćaja izdala ateste.
Ono što sam ranije primetio za Trigano, sad primećujem i za neki novi brend Vesta prikolica koje se prave izgleda u Srbiji. Po mom shvatanju, u pitanju je očigledna mućka i to tako prolazi dok se nekad neko ne bude setio i uveo kontrolu, možda.
U pitanju je nosivost, osnovna karakteristika koja određuje u koju će kategoriju prikolica upasti, tj da li će morati da ima kočnice. Naime, prikolica sa jednom osovinom ima veću nosivost od iste tolike prikolice sa dve iste takve osovine. Evo primera:
Trigano:
https://www.polovniautomobili.com/priko ... igano-p265?
https://www.polovniautomobili.com/priko ... gano-2p265?
Vesta:
https://www.polovniautomobili.com/priko ... 3x15m-novo?
https://www.polovniautomobili.com/priko ... -30da-novo?
Očigledno je cilj da se ne pređe najveća dozvoljena masa od 750kg, čime prikolica ostaje u O1 vrsti vozila i ne mora imati kočnice. I Trigano i Vesta se prave kod nas, pa i ne čudi da je tako. Kod uvoznih modela to nije slučaj.
I onda će, možda, jednog dana neko da se seti i da vlasnicima tih prikolica pravi problem, a sada se nesmetano i rekao bih masovno prodaju. Bilo je par puta frke sa nekim serijama Zastavinih prikolica. Možda bi ovo trebalo prijaviti nekome ali kome kada im je Agencija za bezbednost saobraćaja izdala ateste.
Re: Zanimljivi oglasi
Ne vidim uopšte problem, jer jedna torziona osovina ima nosivost od 750kg, što se uklapa u specifikacijama. Dok one sa dve osovine, imaju istu ukupnu nosivost, iz razloga da se mogu registrovati bez kočnica, a mogu nositi veće terete, ako nekome zatreba.
Imaš i uvozne prikolice isto tako registrovane. Nije uopšte muljačina
Imaš i uvozne prikolice isto tako registrovane. Nije uopšte muljačina
Re: Zanimljivi oglasi
Kategorizacija prikolica se i vrši prema najvećoj dozvoljenoj masi, a ne prema nosivosti. U praksi ćeš naravno moći više da opteretiš dvoosovinku, ali ako je natovariš tako da najveća dozvoljena masa prelazi 750 kg ti si u prekršaju, a ne proizvođač prikolice. Nije to slučaj samo kod prikolica koje se kod nas sklapaju.
Edit: Preteče me Drushkan
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
Edit: Preteče me Drushkan
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
[mention]Stjepa [/mention] kolega s foruma je u prici sa Vestom koju spominjes.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Zanimljivi oglasi
Ima još domaćih.
https://www.facebook.com/KNEZEVGROUP/?p ... 8M2go&_rdr
http://www.knezevgroup.rs/wp-content/up ... atalog.pdf
Mislim da ti je ovo najbliže.
https://www.prikolice-nis.rs/kategorija ... -do-750kg/
https://www.facebook.com/KNEZEVGROUP/?p ... 8M2go&_rdr
http://www.knezevgroup.rs/wp-content/up ... atalog.pdf
Mislim da ti je ovo najbliže.
https://www.prikolice-nis.rs/kategorija ... -do-750kg/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- dag81
- Postovi: 7503
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Stjepa je glavni za Vestu.
Knezev vise ne postoji.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Knezev vise ne postoji.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Stojala je gomila prikolica kad sam prošao pored firme, možda može da se nađe neka.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


