Granicni prelazi?
- zdushan
- Postovi: 2088
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Granicni prelazi?
Nisam na stalnom ili privremenom radu u nekoj od severozapadnih zemalja pa ne mogu da tvrdim nista za te rute.
Takodje, nisam nikom napisao da priča gluposti. Samo da se ne slažem, iz iskustva koje imam. Sa bržim autom sam iste rute (npr do Italije) u proseku brže stizao, zato što sam brže vozio. (Brzi auto u smislu da može komforno da se putuje i da je potrošnja prihvatljiva na 160-170). Nekad je razlika bila pola sata, nekad 3x toliko. U proseku da kažemo sat vremena. Na 10ak sati puta meni je to značilo. Razlika u potrosnji kod mene konkretno je 0.3L u odnosu na 130 npr (odakle ljubitelju 70% to samo on zna)... O komforu da ne pričamo...
To sto mogu da zabodem na granici 3 sata, a da se otvori još jedna traka u koju će da uleti yugo 45 i da me prešiša, stvarno ne uzimam u obzir kao prosečan događaj.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Takodje, nisam nikom napisao da priča gluposti. Samo da se ne slažem, iz iskustva koje imam. Sa bržim autom sam iste rute (npr do Italije) u proseku brže stizao, zato što sam brže vozio. (Brzi auto u smislu da može komforno da se putuje i da je potrošnja prihvatljiva na 160-170). Nekad je razlika bila pola sata, nekad 3x toliko. U proseku da kažemo sat vremena. Na 10ak sati puta meni je to značilo. Razlika u potrosnji kod mene konkretno je 0.3L u odnosu na 130 npr (odakle ljubitelju 70% to samo on zna)... O komforu da ne pričamo...
To sto mogu da zabodem na granici 3 sata, a da se otvori još jedna traka u koju će da uleti yugo 45 i da me prešiša, stvarno ne uzimam u obzir kao prosečan događaj.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Granicni prelazi?
Planiranje putovanja je postalo mnogo kompleksnije od srece sa otvaranjem trake. Mesec, dan, doba dana, zatvaranje traka, radovi, granicni prelaz, potrosnja...
Prednost u brzini kretanja moze bas lako da se istopi sem ako uslovi nisu predvidljivi. Mene posebno zaboli kad zabodem iza slepera usporenje zbog radova a treba par km puziti.
Prednost u brzini kretanja moze bas lako da se istopi sem ako uslovi nisu predvidljivi. Mene posebno zaboli kad zabodem iza slepera usporenje zbog radova a treba par km puziti.
-
- Postovi: 445
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Granicni prelazi?
@zdusan, nisam mislio na tebe, neko drugi je napisao da su gluposti, da ne tražim sad. I sasvim je legitimno da imaš svoje mišljenje bazirano na iskustvu i to prihvatam, ali baš je ružno kad krenu komentari rezanja tuđih iskaza bez odgovarajućih argumenata.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
- Postovi: 445
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Granicni prelazi?
Valjda je jasno šta sam hteo da kažem. Nespretno sam se izrazio navodeći slabiji automobil u komparaciji, a zapravo sam hteo reći da brza vožnja nema benefite u uslovima velikih gužvi i zastoja na putu. To što je tvoje iskustvo drugačije govori samo da si vozio bez nekih većih usporenja.ljuba napisao:Gde pisemo?milekmilek napisao: 19 Avg 2024, 14:12 Došao sam do zaključka da čekanja na granicama i uska grla na autoputevima (radovi, saobraćajne nezgode) anuliraju svaku prednost posedovanja snažnijeg automobila. Ma koliko brzo vozio, na kraju se svede da na odredište stignem skoro kao da sam vozio automobil od stotinjak ks...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 9050
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Granicni prelazi?
I kad pričamo o putu do CG isto sam primetio da za mene nema neke razlike između slabijeg i jačeg auta što se tiče dužine puta, a ima dosta preticanja. Na kraju pretičem u sličnim situacijama. Razliku ne naprave ljudi sa jačim kolima (ok, sa 300ks je sigurno već razlika), već oni koji su luđi, koji pretiču kad je nepegledno, kad je puna, pretiču kolonu, idu na sreću i na "ma skloniće se".
Re: Granicni prelazi?
Moj sin je smesan kada sidjemo na regionalne puteve. On kaze sto je ovo opasno - samo bi se vozio auto-putevima
Tek na regionalnim putevima mozes da pretices samo sa snaznim autom, posto nije svejedno da li preteknes za 10 sec ili 1 min
To je ozbiljna razlika u bezbednosti - naravno podrazumeva se da si normalan i znas sta radis 
Prema tome nisi u pravu




Prema tome nisi u pravu

Pa mislis da sam za toliko godina vozio sve vreme bez usporenja. OptimistickiTo što je tvoje iskustvo drugačije govori samo da si vozio bez nekih većih usporenja.

- grujicd
- Postovi: 9050
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Granicni prelazi?
Kod moja dva auta je razlika između 83ks i 150ks, ali pošto je ovaj drugi dosta veći i teži razlika u realnim performansama i ne bude tako velika. Jeste brži ali ne drastično. Dodatni faktor je što na tom putu za CG ima mnogo deonica gde je zaguljeno preticanje, nije pregledno, bude blizu sledeća krivina, ne vidi se od rastinja, često velika gužva... I dalje tvrdim da na tom putu do CG ne pretiču češće brža kola već luđi vozači.
Re: Granicni prelazi?
Pa sada poredis Jazz-a koji je ultra lak i CRV koji je veliki i tezak. Mi pricamo o slabijim i jacim automobilima generalno. Pri tome sam napomenuo da neozbiljnost i tendencija ka samoubistvu se neracuna
(u koje spada veliki broj vozaca sa Balkana
a i sire)
Slazemo se da se ne slazemo


Slazemo se da se ne slazemo

Re: Granicni prelazi?
Hm, ne znam bas. Podigo sam moj motor za 30KS i nekih 60Nm momenta i razlika je prosto neverovatna pri preticanju i na usponima - najvise kad je auto opterecen. Meni bas dosta ubrzava preticanje, kao i sigurnost u istom, te mogu da preticem i na kracim distancama (bez ugrozavanja bezbednosti) u odnosu na ranije. U sustini neke deonice sad brze prelazim zbog brzeg preticanja i lagodnijeg odrzavanja neke vece brzine.grujicd napisao: 20 Avg 2024, 12:40 I kad pričamo o putu do CG isto sam primetio da za mene nema neke razlike između slabijeg i jačeg auta što se tiče dužine puta, a ima dosta preticanja. Na kraju pretičem u sličnim situacijama. Razliku ne naprave ljudi sa jačim kolima (ok, sa 300ks je sigurno već razlika), već oni koji su luđi, koji pretiču kad je nepegledno, kad je puna, pretiču kolonu, idu na sreću i na "ma skloniće se".
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Granicni prelazi?
Najbrze ikad sto sam stigao bg-budva je bilo sa golfom 2 1.6 turbo dizel dok ovaj autoput jos nije bio ni u snovima. Jedino zaustavljanje 2x za policiju i 1x sipanje goriva. Nikad nakon toga nisam postigao ni blizu to vreme sa mnogo jacim kolima ni autoputem(nije za pohvalu).
- carov2
- Postovi: 4928
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Granicni prelazi?
+1grujicd napisao:I kad pričamo o putu do CG isto sam primetio da za mene nema neke razlike između slabijeg i jačeg auta što se tiče dužine puta, a ima dosta preticanja. Na kraju pretičem u sličnim situacijama. Razliku ne naprave ljudi sa jačim kolima (ok, sa 300ks je sigurno već razlika), već oni koji su luđi, koji pretiču kad je nepegledno, kad je puna, pretiču kolonu, idu na sreću i na "ma skloniće se".
Od reči do reči, može da postoji neka razlika, a i postoji u odluci da li ću da pretičem ili ne, ali razlika performansama mora da bude dosta velika, otprilike 100 KS ili par sekundi do 100 kmh.
Zavisi i od deonice, recimo neki Golf 7 sa 100tinu konja, podjednako brzo ide u krivine, a i brže od neke velike 3.0 limuzine.
Svakako onaj koji je luđi i koji se vozi sam recimo, bude najbrži.
Moj kum je recimo bio najbrži sa službenim Rapidom 1.6 TDI, tako da ja nisam mogao da ga pratim, vozeći ženu i sestru, tako nešto.
U lepom pravcu ide tema

Послато са 21051182G помоћу Тапатока
Re: Granicni prelazi?
Piše u postu, čitaj !zdushan napisao: 20 Avg 2024, 11:35 (odakle ljubitelju 70% to samo on zna)
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
-
- Postovi: 445
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Granicni prelazi?
Ljubitelj je u pravu, forsiranje benzinca u gradu ili na magistralnom putu itekako podiže potrošnju, čak do gore napisanih procenata. Na autoputu nešto manje.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Poslednja izmena od milekmilek u 20 Avg 2024, 16:58, izmenjeno 1 put ukupno.
- srdjanyo
- Postovi: 3499
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Granicni prelazi?
Evo moj primer. Vozim auto star 20 godina.
Svi me na putu pretiču čak i kad ga gazim 160 km/h. Turci, Slovaci, Poljaci, Rumunji, pa čak i naši.
Onda ja prođem na naplatnoj rampi pomoću taga (baš kao na onoj reklami za isti...) , odmaknem im 2,3 km, oni me opet stignu. I tako do Novog Sada. I opet stignem pre kući od prosečnog Turčina koji vozi BMW X6 V8... Ili Poljaka koji vozi VW Bus sa kamp prikolicom.
Šalim se malo...
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Svi me na putu pretiču čak i kad ga gazim 160 km/h. Turci, Slovaci, Poljaci, Rumunji, pa čak i naši.
Onda ja prođem na naplatnoj rampi pomoću taga (baš kao na onoj reklami za isti...) , odmaknem im 2,3 km, oni me opet stignu. I tako do Novog Sada. I opet stignem pre kući od prosečnog Turčina koji vozi BMW X6 V8... Ili Poljaka koji vozi VW Bus sa kamp prikolicom.
Šalim se malo...
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Granicni prelazi?
Znaci nije do snage nego do taga?
.
Sta se tice magistrala, tu je bitnije koliko si lud nego koji auto vozis, u granicama normale naravno. A AP vise zavisi od situacije sa prometom nego sa jacinom auta.
Sta se tice magistrala, tu je bitnije koliko si lud nego koji auto vozis, u granicama normale naravno. A AP vise zavisi od situacije sa prometom nego sa jacinom auta.