Dobro veče
- grujicd
- Postovi: 9083
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Imao si sreće, drugara su drndali.
Re: Dobro veče
Bilo je to aktuelno jedno vreme pa su izdavali neke potvrde sa kojim si mogao da prelazis granicu i pametni makedonci su to tad trazili(meni).
Re: Dobro veče
Vidi vraga. Superb je samo nevidljiv, čak i ovaj matori. , Octa ima žičke.Markoni napisao: 29 Avg 2024, 19:34 Ima niti na Octaviji kao tvojoj. Nema na ovim novim Škodama.
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23552
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Octavia, Kodiaq, Karoq j Superb imaju foliju koja greje, Kamiq, Scala i Fabia grejace tj tu mrezu niti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Dobro veče
Ford je to prvi provalio jos 80ih, drugar imao na matorom escortu
Re: Dobro veče
Kako to brzinsko odleđivanje to odradi , a da ne pukne šajba?
Mom prijatelju se desilo na kamionu (Scania) da mu je pukla sajba lada ju je htio brzinski odlediti tako sto je upalio klimu na najjače na grijanje... samo se pojavila crta po sredini šajbe...
Rekli u Scaniji da je to zbog nagle promjene temperature... pa i ovo je ekstremna promjena temperature, zar ne?
Zna li netko u čemu je kvaka?
Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk
Mom prijatelju se desilo na kamionu (Scania) da mu je pukla sajba lada ju je htio brzinski odlediti tako sto je upalio klimu na najjače na grijanje... samo se pojavila crta po sredini šajbe...
Rekli u Scaniji da je to zbog nagle promjene temperature... pa i ovo je ekstremna promjena temperature, zar ne?
Zna li netko u čemu je kvaka?
Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk
Re: Dobro veče
Pa kako na zadnjem staklu radi, isti je princip, to je jako mala temperatur ali dovoljna da odmagli ili odledi
- Saša
- Postovi: 14312
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Ja imam neki taster samo za prednju šoferku i tada kreće da duva punom snagom na nju (to koristim kada mi se zamagli iz nekog razloga a neću da palim klimu), ali ne verujem da imam i grejač.
- kragujevac
- Postovi: 3496
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Dobro veče
Kad bi imao ugradjen grejac, morao bi za njega da imas negde i taster. To topovsko duvanje na vetrobransko staklo je druga stvar. Koji razlog specijalno te navodi da NE ukljucujes klimu? Meni je klima ukljucena bukvalno uvek.
Na XFu se oba grejaca ukljucuju automatski kad startujem auto a temperatura je 3C ili niza.
Na XFu se oba grejaca ukljucuju automatski kad startujem auto a temperatura je 3C ili niza.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- Saša
- Postovi: 14312
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Pa recimo kad je baš kratka relacija, ili sam recimo namerno isključio klimu da je osušim (pred dolazak kući) a ono zbog tog isključivanja i vlage unutra na saću klime - krene da magli. Onda tapnem taj taster i osuši mi šoferku za minut da vidim kuda vozim a usput se i klima osuši...
- grujicd
- Postovi: 9083
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Ovo što pucaju šoferke kad duva grejanje iznutra, kako ja to vidim. Imaš spolja nisku temperaturu, unutra na staklu visoku, pa imaš razliku u širenju materijala.
Kad ide preko grejača, pošto je on u fizičkom kontaktu sa staklom koliko se on greje toliko ga i hladi samo staklo, pa je porast temperature blaži i stigne da se prenese ravnomerno na celo staklo.
Kad ide preko grejača, pošto je on u fizičkom kontaktu sa staklom koliko se on greje toliko ga i hladi samo staklo, pa je porast temperature blaži i stigne da se prenese ravnomerno na celo staklo.
Re: Dobro veče
To imaju sva kola sa autom. klimom, ali to je klasicna klima samo preusmeri duvanje na soferku i grune ventilator na najjace, nikad ga ne koristim jer me nervira sto jako duva i cuje se, za razmagljivanje ok ali za led nema svrhu bar na automobilima koje sam ja imao.Saša napisao: 30 Avg 2024, 13:58 Ja imam neki taster samo za prednju šoferku i tada kreće da duva punom snagom na nju (to koristim kada mi se zamagli iz nekog razloga a neću da palim klimu), ali ne verujem da imam i grejač.
- Saša
- Postovi: 14312
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Baš se čuje, kao da avion poleće... 
Mislim da su to pucanje vetrobrana zbog klime odavno rešili, odnosno ne duva hladan vazduh više nikad direktno na šoferku. Jedino ako ga ti baš usmeriš tako, odnosno pređeš na manuelno podešavanje...

Mislim da su to pucanje vetrobrana zbog klime odavno rešili, odnosno ne duva hladan vazduh više nikad direktno na šoferku. Jedino ako ga ti baš usmeriš tako, odnosno pređeš na manuelno podešavanje...
Re: Dobro veče
Naravno da duva kada tako klikneš.
Mi to koristimo kao workaround na O4 kad je jako sunce, tabla se usija. Isto je i na novom A3, mogu jaja da se prže na tabli, ali kod njega ne može da se uključi duvanje, tj. manuelno podešavanje klime je jako ograničeno, postoji samo 1 dugme koje klikćeš i on vrti predefinisane smerove. Mada mislim da je tabla toliko vruća u momentu kad krene da duva, da tu nema nikakvog rizika od pucanja šoferke, tj. ima fore dok krene da duva hladnije, dok rashladi kanale kojima putuje hladan vazduh.

Re: Dobro veče
I ja razmisljam u tom smjeru, ali mi nije jasno kako onda radi sa tim sto je @saša spomenuo. Tu isto duva iznutra na max.grujicd napisao:Ovo što pucaju šoferke kad duva grejanje iznutra, kako ja to vidim. Imaš spolja nisku temperaturu, unutra na staklu visoku, pa imaš razliku u širenju materijala.
Kad ide preko grejača, pošto je on u fizičkom kontaktu sa staklom koliko se on greje toliko ga i hladi samo staklo, pa je porast temperature blaži i stigne da se prenese ravnomerno na celo staklo.
Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk