Koliko troši?
Re: Koliko troši?
Prošlo je sunce gde treba zavesa na pano. Nemoguće da nema ništa?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32117
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Koliko troši?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Koliko troši?
Po dimenzijama spolja X4, po međuosovinskom X1

- Saša
- Postovi: 14220
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko troši?
Kadjar 1.3 TCe 140 me opet prijatno iznenadio potrošnjom. Bio sam za vikend na putu i napravio ukupno 1.350 km, bilo je tu dosta i autoputa i magistrale i na kraju je potrošnja po bordu bila 6 litara okruglo. S tim da je na autoputu (srećom na kraćoj relaciji od nekih 50-tak km u oba smera) bilo i žestokog gasiranja jer sam se trudio da pratim jednu Teslu Model 3 i BMW F32 pa mi je to dodatno podiglo potrošnju. Sve u svemu - jako sam zadovoljan. 

Re: Koliko troši?
I za skoro 60 hiljada ( ako je dobro opremljen ) samo sa pogonom na prednje točkove.
Ali, unutra zaista jeste veoma komforan.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko troši?
Pritom ide kao da ima 150ks, 9s do stotke ide x1 sa 150ks, a za svojih 200ks ima smesno male kocnice, oko 290mm sam video, dok recimo x3 i sa 2.0 184ks benzincem ima 330mm napred mazad.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Re: Koliko troši?
Za slične pare je (uz uobičajen popust na nove BMW automobile) moguće kupiti veoma dobro opremom „napucan“ X1 xDrive 20d ( njemu je osnovna cena 47.010 i da mu dodaš opcionale za još oko 1/3 te cene, biće na kraju uz popust svakako ispod 60 hiljada ). Ima mi logike dati 60 hiljada za BMW ( pa i znatno više ), ali, dati 60 hiljada za Reno ili neki drugi nepremijum ...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32117
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Koliko troši?
Kad bi ljudi kupovali isključivo logikom onda bi imali daleko manji izbor.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Koliko troši?
Nema logike dati ni za X1, a kamoli za Renault. Ovaj krov i tradiconalno loše Renault klime neću ni da komentarišem
- 123456
- Postovi: 2296
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Koliko troši?
Baš je logično dati 60keur za auto klase ispod sa ropotajućim dizelom sa samo 3 god garancije. Samo zato što je BMW.pedalaš napisao:Za slične pare je (uz uobičajen popust na nove BMW automobile) moguće kupiti veoma dobro opremom „napucan“ X1 xDrive 20d ( njemu je osnovna cena 47.010 i da mu dodaš opcionale za još oko 1/3 te cene, biće na kraju uz popust svakako ispod 60 hiljada ). Ima mi logike dati 60 hiljada za BMW ( pa i znatno više ), ali, dati 60 hiljada za Reno ili neki drugi nepremijum ...
I popust se dobija za svaki auto sa lagera, pa i ovaj Rafale. Pritom izgleda mnogo bolje od x1.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Koliko troši?
Može Rafale da ima garanciju kakvu hoće ( kao i ostali hibridi ), pa, neka je ona i duža nego za BMW ( kao što i jeste duža ), ali, kada posle X godina budeš prodavao polovnjaka koga si kao novog platio oko 60 hiljada, u zemlji Srbiji ćeš mnogo lakše, brže i bolje da ga prodaš ako se zove BMW X1 xDrive 20d, nego ako je u pitanju od njega nešto veći francuski SUV sa samo prednjim pogonskim točkovima i hibridnim pogonskim sklopom na bazi 3-cilindričnog motora od 1,2 litra.
Kome ti to „sutra“ da „dobro prodaš“, takav hibridni SUV, pa taman da troši i duplo manje od tog BMW-a, a šanse nema da je tako ( verujem da bi u nekoj dugoročnoj potrošnji bili skoro pa isti )?
Nema tu adekvatnog sekundarnog tržišta za takve hibride ( hajde probaj bilo koga ko kupuje polovnjake da ubediš da je to adekvatan pogonski sklop za SUV koji prazan ima skoro 1.700 kg i/ili da je za tu klasu poželjniji 2WD pogon ), a zbog čega je kupovina takvog novog SUV-a velika finanasijska avantura za prvog vlasnika na Balkanu. Da je Toyota, greške tu nema, za njene hibride postoji dobro sekundarno tržište ( jer ljudi veruju u njene hibride ), a kao osnov hibridnog sklopa u toj klasi i ne koristi SUS agregat sličan onom u Rafale-u.
A u čemu će čovek više da uživa u godinama koje prethode toj prodaji ( u Rafale-u ili BMW- za 60.000 ) i kome je šta od toga lepše, bolje, prijatnije, komfornije, neka bude da je to samo samo stvar lične percepcije.
Kome ti to „sutra“ da „dobro prodaš“, takav hibridni SUV, pa taman da troši i duplo manje od tog BMW-a, a šanse nema da je tako ( verujem da bi u nekoj dugoročnoj potrošnji bili skoro pa isti )?
Nema tu adekvatnog sekundarnog tržišta za takve hibride ( hajde probaj bilo koga ko kupuje polovnjake da ubediš da je to adekvatan pogonski sklop za SUV koji prazan ima skoro 1.700 kg i/ili da je za tu klasu poželjniji 2WD pogon ), a zbog čega je kupovina takvog novog SUV-a velika finanasijska avantura za prvog vlasnika na Balkanu. Da je Toyota, greške tu nema, za njene hibride postoji dobro sekundarno tržište ( jer ljudi veruju u njene hibride ), a kao osnov hibridnog sklopa u toj klasi i ne koristi SUS agregat sličan onom u Rafale-u.
A u čemu će čovek više da uživa u godinama koje prethode toj prodaji ( u Rafale-u ili BMW- za 60.000 ) i kome je šta od toga lepše, bolje, prijatnije, komfornije, neka bude da je to samo samo stvar lične percepcije.
- 123456
- Postovi: 2296
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Koliko troši?
Nisam ja ovde ni za jedan ni za drugi. I delimično se slažem sa tobom.
Samo mi smeta taj stav da je uvek bolji neki bmw pa makar to bio i X1, koji je preimum koliko je i a klasa kod Mercedesa premium.
Ako neko kupuje novi auto, i u startu kalkuliše kako će što manje da izgubi, onda je najbolje i da ne razmišlja u tom pravcu, nego odmah kupi polovan. Juče sam se ponovo vozio u x3, meni je ona ponuda prostora pozadi i ona "udobnost" sedišta bas veliki minus. I o kom to premiumu govorimo, plaćen 57 hiljada sa popustom osnovni dizel sa osrednjom opremom. Pa neka se i 100x lakše proda. U x1 sigurno nije bolje. A 4x4 stvarno treba jedno 1,54 % vozača. A plus i ne koštaju isto kako se uporno govori.
Dizeli se toliko komplikuju sa svakom novom eko normom, da je smešno isticati njihovu dugoročnu pouzdanost. Motor i izgura, ali zato ode sve drugo pre motora.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Samo mi smeta taj stav da je uvek bolji neki bmw pa makar to bio i X1, koji je preimum koliko je i a klasa kod Mercedesa premium.
Ako neko kupuje novi auto, i u startu kalkuliše kako će što manje da izgubi, onda je najbolje i da ne razmišlja u tom pravcu, nego odmah kupi polovan. Juče sam se ponovo vozio u x3, meni je ona ponuda prostora pozadi i ona "udobnost" sedišta bas veliki minus. I o kom to premiumu govorimo, plaćen 57 hiljada sa popustom osnovni dizel sa osrednjom opremom. Pa neka se i 100x lakše proda. U x1 sigurno nije bolje. A 4x4 stvarno treba jedno 1,54 % vozača. A plus i ne koštaju isto kako se uporno govori.
Dizeli se toliko komplikuju sa svakom novom eko normom, da je smešno isticati njihovu dugoročnu pouzdanost. Motor i izgura, ali zato ode sve drugo pre motora.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
- AleksandarAca
- Postovi: 1061
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Koliko troši?
Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion 2021 god.
PA - Halkidiki i nazad sa malo lokalne voznje.
Podesen adaptivni na 140km/h sa varijacijama na vise prilikom preticanja i na nize prilikom radova.
Ocekivao sam u krajnjem skoru preko 7, obzirom da je auto bio natovaren kao mazga.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
PA - Halkidiki i nazad sa malo lokalne voznje.
Podesen adaptivni na 140km/h sa varijacijama na vise prilikom preticanja i na nize prilikom radova.
Ocekivao sam u krajnjem skoru preko 7, obzirom da je auto bio natovaren kao mazga.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk