Heinz napisao: 24 Jul 2024, 16:33
Voze na plin.
Kad skrljaju krša uzmu drugi.
Koliko ih samo ima po BG sa tablicama koje su iz drugih mesta.
Ne verujem da puno njih planira 7 godina unapred.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Umesto 1x500 plus održavanje krša, 7x500?
Zanemari cenu krša , pa i održavanje, samo gorivo.
Hm, da li je auto koji će izlaziti u KG (i u Poljskoj fabrici pod drugim brendom) zapravo sklapanje ovog T03 u Granda Pande karoseriji po višestruko uvećanoj ceni?
Opisi karakteristika pogona i elektronike aktivnog nadzora vožnje su poprilično slični za (Fiat Jeep, Citroen, Alfa brendirano EV vozilo-ista osnova različito pakovanje) modele koji počinju život na jesen u Evropi sa ovim LeapMotors originalom, slučajnost ili verovatnoća da dolazi gotovo iz Kine?
Leapmotor T03 is a small 5-door hatchback that starts at 49,900 yuan (6,900 USD) in China. The top trim has a 403 km CLTC range thanks to its 41.3 kWh LFP battery from Hive Energy.
The EV is powered by a single front electric motor with an output of 80 kW (107 hp) and a peak torque of 158 Nm.
Tamo košta 49.900 juana a prodaje se od 2020.godine još.
Potpuno nejasno šta žele sa Leap motorsom.
Ta kompanija je takoreći došla do svog kraja,jednostavno nema nikakvu budućnost.Zaglavljeni na samo dva modela,bez ikakvog kapitala za dalje napredovanje.
Nije mi jasno šta je Stelantis video u njima.
Osnovana i podržana od strane DAHUE,i bivsih zaposlenih,koji su sada prodali akcije,i spasli se bede na vreme.
Da je Stelantis bio mudar,trebali su da kupe Meizu,sada bi imali rešen softver za automobile na duge staze.Naravno da kinezi najbolje znaju šta je ,ono što vredi u Kini,pa je Geely na vreme kupio Meizu.
Mislim da se kinezi krste i levom i desnom,kada je Stelantis grunuo pare u jedan jako riskantan i neizvestan projekat.Prepakovaće modele,staviti tri puta veću cenu,i šta onda???
Here are the first prices for the Grande Panda with a 113 hp 44 kWh BVA electric engine:
• Red: €24,900
Main equipment:
• manual air conditioning
• 10' digital dashboard
• 10.25' central touch screen
• 4-speaker audio system
• smartphone replication
• 2 USB-C ports
• front and rear electric windows
• two-part folding rear bench seat
• reversing radar
• sign recognition
• cruise control
• lane crossing alert
• fatigue detector
• LED front and rear lights
• 16' white steel rims
• retractable charging cable in the grille
The Prima: €27,900
Main equipment (besides Red)
• automatic air conditioning
• induction smartphone charger
• navigation system
• front central armrest
• upper glove box
• electrically folding mirrors
• automatic front windshield wipers
• front parking radar
• reversing camera
• dark-tinted rear windows
• longitudinal roof bars
• silver gray hooves front and rear
• 17' alloy wheels
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Umesto da su uzeli da prave staru Pandu, pa da naprave neku akciju kao za Punto nekad. Da može svako da obnovi vozni park, da se rešimo krševa u saobraćaju itd...