Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Čuveni carvertical
Svi ste čuli da se kupovinom novih automobila daje garancija na godine starosti ili kilometražu ( pa šta pre dođe prvo). Nekome se daje 100.000 km granica za garanciju, a neko ko kupuje auto za dugu vožnju to brzo iskoristi i propada mu nekoliko godina garancije zbog kilometraže. E pa imaju neki ljudi rešenje i za to. Novi auti se nakon što pređu 10-15.000 km za par meseci vožnje odvoze do privatnih servisa gde se menjaju ulje i filteri za mnogo manje novca nego u ovlašćenim servisima, zatim se preko računara smanji kilometraža vozila. Da, mnogi ljudi van Srbije prelaze mnogo mnogo kilometara i tako 2-3 puta pred onaj ovlašćeni servis. Auto se zatim našteluje na kilometražu za ovlašćeni posle godinu dana što je granica za mali servis i onda ovi odrade mali servis i pišu u sistem kilometražu sa km sata (znači 15-30.000km zavisi koja je fabrička granica km za mali servis) koja je smanjena nekada i za 20-30.000 km po servisu, a vlasnik dobija punu garanciju ako mu se nešto dogodi sa automobilom. I onda Carvertical pokazuje tu upisanu km i ti misliš to je to.... Ima svega... nije to 100% tačno ništa
Svi ste čuli da se kupovinom novih automobila daje garancija na godine starosti ili kilometražu ( pa šta pre dođe prvo). Nekome se daje 100.000 km granica za garanciju, a neko ko kupuje auto za dugu vožnju to brzo iskoristi i propada mu nekoliko godina garancije zbog kilometraže. E pa imaju neki ljudi rešenje i za to. Novi auti se nakon što pređu 10-15.000 km za par meseci vožnje odvoze do privatnih servisa gde se menjaju ulje i filteri za mnogo manje novca nego u ovlašćenim servisima, zatim se preko računara smanji kilometraža vozila. Da, mnogi ljudi van Srbije prelaze mnogo mnogo kilometara i tako 2-3 puta pred onaj ovlašćeni servis. Auto se zatim našteluje na kilometražu za ovlašćeni posle godinu dana što je granica za mali servis i onda ovi odrade mali servis i pišu u sistem kilometražu sa km sata (znači 15-30.000km zavisi koja je fabrička granica km za mali servis) koja je smanjena nekada i za 20-30.000 km po servisu, a vlasnik dobija punu garanciju ako mu se nešto dogodi sa automobilom. I onda Carvertical pokazuje tu upisanu km i ti misliš to je to.... Ima svega... nije to 100% tačno ništa
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Poučno.
To je na zapadu praksa već 20tak godina, skoro pa ko javna tajna. Barem u Nemačkoj nije iznenadjenje, povremeno izadje u medijima poneka reportaža o tome onako površno, i na tome se završi. Nema dokaza- nije se dogodilo- sve pošteno ali zamalo
Uglavnom se pominje situacija lizinga vozila gde u ugovorima je definisana cena za upotrebu do odredjene godišnje fiksne kilometraže. Ako se predje menja se i cena, tj idu penali dodatnog plaćanja.
I onda tako kao što si opisao, u evidenciji jedno a stvarnost druga dimenzija.
Naravno, ne sme se generalizovati i nisu sva lizing vozila falširana ali rizik postoji i treba uzeti u obzir od koga se kupuje a ne samo slepo zagledanje u papire.
Kao što su se ranije pisane knjižice servisnog održavanja sa pečatima servisa mogle nabaviti za 20 DEM...a onda se nude kao dokaz dobrog održavanja.
Princip je isti kao što si opisao, nijanse su kako se ostvaruje.
To je na zapadu praksa već 20tak godina, skoro pa ko javna tajna. Barem u Nemačkoj nije iznenadjenje, povremeno izadje u medijima poneka reportaža o tome onako površno, i na tome se završi. Nema dokaza- nije se dogodilo- sve pošteno ali zamalo

Uglavnom se pominje situacija lizinga vozila gde u ugovorima je definisana cena za upotrebu do odredjene godišnje fiksne kilometraže. Ako se predje menja se i cena, tj idu penali dodatnog plaćanja.
I onda tako kao što si opisao, u evidenciji jedno a stvarnost druga dimenzija.
Naravno, ne sme se generalizovati i nisu sva lizing vozila falširana ali rizik postoji i treba uzeti u obzir od koga se kupuje a ne samo slepo zagledanje u papire.
Kao što su se ranije pisane knjižice servisnog održavanja sa pečatima servisa mogle nabaviti za 20 DEM...a onda se nude kao dokaz dobrog održavanja.
Princip je isti kao što si opisao, nijanse su kako se ostvaruje.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32197
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Naravno da niko ne može garantovati ništa. Zato se gleda opšte stanje vozila, provera kod iskusnog majstora, pregleda se do detalja.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
CV je ozbiljna navlakusa za uzimanje para kupcima koji se slepo drze samo kilometraze, nekom je km bitnija nego opste stanje vozila, misle da ako je auto presao malo da je i top stanje, sto naravno nije netacno ali uopste ne mora da znaci plus ako dodamo ove malverzacije sa vracanjem km izmedju servisa za sta sam i ja cuo pogotovo kod nasih gastarbajtera.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pre bih rekao da je to opšti mit a ne javna tajna da se tako nešto radi tj. procenat automobila koji tako radi je zanemarljiv. Svakako te podatke nemamo i sve se svodi na špekulacije i pretpostavljanja.
Niko normalan se ne uzda u karvertikal kao sveto pismo ali svakako je dobro imati što više podataka a ako će tih 1000 dinara potencijalno dati dodatne informacije onda vredi. Te priče šta te briga što je kilometraža nepoznata ako je auto u dobrom stanju mi je mnogo nebuloznija nego ono da znaš definitivno pravu kilometražu pa i da onda gledaš kakvo je stanje.
Niko normalan se ne uzda u karvertikal kao sveto pismo ali svakako je dobro imati što više podataka a ako će tih 1000 dinara potencijalno dati dodatne informacije onda vredi. Te priče šta te briga što je kilometraža nepoznata ako je auto u dobrom stanju mi je mnogo nebuloznija nego ono da znaš definitivno pravu kilometražu pa i da onda gledaš kakvo je stanje.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Samo proveren auto je skoro sigurno dobar auto, dakle kupovina od prijatelja, po mogucstvu kupljen u Srb prvi vlasnik.
Dakle kupis auto koji nije pravio probleme tvom poznaniku, i to je skoro sigurno bezbrizna voznja, u narednom periodu, za ostalo zavisi koliko si verziran za kola, ili imas pak srece.
Postujuci taj princip, cak i za 1000e je rodjak kupio Punta, koji se vozi evo vec 50.000km, bez nekih izdataka. Punto je pre toga vozen od strane mene, pa posle mog prijatelja, i imao je vec 15 godina kad je kupljen po treci put.
Dakle kupis auto koji nije pravio probleme tvom poznaniku, i to je skoro sigurno bezbrizna voznja, u narednom periodu, za ostalo zavisi koliko si verziran za kola, ili imas pak srece.
Postujuci taj princip, cak i za 1000e je rodjak kupio Punta, koji se vozi evo vec 50.000km, bez nekih izdataka. Punto je pre toga vozen od strane mene, pa posle mog prijatelja, i imao je vec 15 godina kad je kupljen po treci put.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15353
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Najbolje je odabrati dobar službeni automobil, a skoro svaki takav je dobar.
TapaT
TapaT
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Opet ako si ga ti vozio ili poznanik.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Koliko ljudi moze da kupi auto od poznanika, rodjaka ili sl.?? Pricate kao da se to nalazi na svakom cosku, meni to nije realno iz vise razloga, prvo sto taj poznanik mora da ima auto koji meni odgovara vizuelno i finansijski, drugo sto i taj poznanik i ja treba u isto vreme da imamo potrebu za kupovinom tj prodajom, trece treba da se nadje neko ko je taj auto vozio bas dugo pa da znas da mu nije pravio probleme a ne par meseci voznje po gradu i kao to je top auto nije me nigde ostavio, cetvrto da je taj drugar ili rodjak i prvi vlasnik auta kako bi bio 100% siguran u istoriju i predjenu km, itd da ne zalazim u detalje ali takve kockice se jako tesko sklapaju. Ja kad bih tako nesto tempirao vrv ne bih ni imao auto isao bih pesaka.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Tako je, nije lako naci, zato se takva prilika ne ispusta. Posto vozim bas takav auto, tj dva komada, ja nemam nikakve probleme sa njima, mogu tako da ih vozim, jos godinu, dve ili pet.
KAd opet uleti takva prilika, to cu da uzmem, i to je to, ne zanimaju me kola uopste do tada, ne prave mi nikakve probleme, i uzivam.
Ko hoce nadje, evo i Trojanac je nasao.
Ali ima jos jedan detalj, takva kola su po pravilu i skuplja od uvezenog voznog parka, pa nece svi to ni da uzmu, recimo za Punta se srecom prvi kupac popismanio, bilo mu puno, neki teca..... Ja sam reagovao iz topa, samo da ga zapljunem.
Ja sam nekada sa Mitsubishijem imao nocnu moru sa popravkama, gde je bio "mlad" polovnjak, nepoznatog porekla proveren u ovl.servisu, i tada sam preko vlastite koze naucio koja je nocna mora to popravljati, i od tada ne ulazim vise u te avanture.....
KAd opet uleti takva prilika, to cu da uzmem, i to je to, ne zanimaju me kola uopste do tada, ne prave mi nikakve probleme, i uzivam.
Ko hoce nadje, evo i Trojanac je nasao.
Ali ima jos jedan detalj, takva kola su po pravilu i skuplja od uvezenog voznog parka, pa nece svi to ni da uzmu, recimo za Punta se srecom prvi kupac popismanio, bilo mu puno, neki teca..... Ja sam reagovao iz topa, samo da ga zapljunem.
Ja sam nekada sa Mitsubishijem imao nocnu moru sa popravkama, gde je bio "mlad" polovnjak, nepoznatog porekla proveren u ovl.servisu, i tada sam preko vlastite koze naucio koja je nocna mora to popravljati, i od tada ne ulazim vise u te avanture.....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pa kad si vozio micubisi, da su dobri svi bi ih vozili 

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Kad sam ga prodao, sretao sam jos 10ak godina razne naredne vlasnike, i svi su bili zadovoljni,(kao vozilo ga vojno lice, neke nebulze su mi pricali...) zato sto ljude malo zadovoljava, ako hoces dobar auto, onda se kupuje ono sto sam napisao....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7786
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ja sam prvu Mazdu 3 kupio od prijatelja i ispostavila se kao odlična kupovina. Prodao sam je nepoznatom licu pre 7 godina i on mi se i dan danas zahvaljuje.
Svoju drugu Mazdu sam prodao poznaniku, bez da sam je stavljao u oglase. Evo sad i ženin Klio (23 godine star) otišao drugaru prvog dana.
Definitivno su to najbolje kupovine, ali nisu svakodnevna pojava. Možda samo u krugovima bogatih ljudi koji često menjaju automobile. Takvi neretko znaju i poprilično da spuste cenu kako se ne bi mlatili sa prodajom, a hiljadarka gore-dole im puno ne znači.

Definitivno su to najbolje kupovine, ali nisu svakodnevna pojava. Možda samo u krugovima bogatih ljudi koji često menjaju automobile. Takvi neretko znaju i poprilično da spuste cenu kako se ne bi mlatili sa prodajom, a hiljadarka gore-dole im puno ne znači.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ja sam svoj Peugeot prodao tati od kolege, tako sto sam mu dao da vozi 2-3 nedelje i da onda odluci da li mu vredi toliko koliko trazim ili ne. Lakse mi bilo to nego da za par stotine evra vise mi dolaze razni ljudi, pogotovo sto sam u tom periodu jako retko i bio kod kuce.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
to je pravi posao,svi srecni....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.