Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
- dag81
- Postovi: 7505
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Koliko ih je samo sto tvrde, misle,da su auta sa pravim km. Jednostavno se ljudi ubede u to, da su prevarili nekoga i da im je poklonio auto. Ja to provalim odmah, po stanju autu, ali oni misle a sto bih im ja kvario. Zbog toga se i vracaju km, jer preko 200.000km na satu niko nece da kupi auto. A vecina ima preko 300 400k km.
Ocekivati da Senic od 10god ima 150k km, je realno kao i da postoji jednorog otprilike.
P.S. Ovaj auto izgleda odlicno sa slika i za svoje godine.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ocekivati da Senic od 10god ima 150k km, je realno kao i da postoji jednorog otprilike.
P.S. Ovaj auto izgleda odlicno sa slika i za svoje godine.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
U CH recimo posle 200k bas rapidno opadne cena.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Vidi se na (gotovo) svim vozilima km preko namenske "dijagnostike", naravno ne one jeftilen kopije ili ELM327 i sličnih. Ima raznih hardversko softverskih alata, komplet se uzme gotov.OMP napisao: 21 Okt 2024, 16:48 Nego kako se preko dijagnostike vidi km, to vrv originalna reno dijagnostika posto znam da se kod fiat grupacije recimo moze videti ali ne i za druga vozila.
Ili direktno se očita preko odgovarajućeg protokola putem OBD priključka tim alatom ili se očita i dekodira iz EEPROM-a.
Ima na netu čak i algoritama- kalkulatora za prebacivanje iz bitova u realno brojke,
Sve u svemu nije neka ekskluziva Fiat grupacije, kod svih se može makar pročitati.
Kod PSA se očita u BSI i u tabli. Ako zameniš BSI recimo sa drugog auta, onda se čim upališ auto pri tom prvom paljenju sinhronizuje automatski stanje kiliometara u tabli naviše prema tom novom BSI.
Naniže ne može automatski.
Itd...,manje više znaju se procedure kod svake grupacije kako i kojim redom se ide.
A kod raznih vozila kilometraža se čuva na više različitih mesta, od table preko menjača i brava, preko body ECU i ključa.
Npr. jedna marka ima na 17 mesta upisanu kiliometražu pa ako se vraća onda ima dosta posla da se u svih 17 uradi.
VAG Golfovi i srodni generacije 4-5-6 se recimo lako očitava i vraća, unutar 5 minuta posla, ne treba čak ni originalna.
Pošto nije (pre)teško da se radi onda na placevima ovde i po Evropi se masovno radi štel broj po želji.
Koliko se sećam pre 15-20 godina bilo je moderno da se povećava km neposredno pre uvoza, ne da se smanjuje. (zbog obračuna carine).
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pa ako je tako lako da se kod svih vozila cita zasto se onda narod peca na carvertical ili sumnja u km i bije glavu kad vecina njih vodi majstora sa sobom, koji pritom i dijagnostiku nosi ili voze auto u neki servis na proveru? Mislim da nije to bas tako lako kako kazes tj moze ali ako imas dijagnostike namenske za svaku marku sto bas i nije realno jer cak i neke profi dijagnostike a koje su univerzalne i koje majstori uglavnom kupuju , ako nisu specijalizovani samo za jednu marku, ne mogu da provale km na vozilima. Da je tako lako prica oko vracanja km uopste ne bi bila upitna i ovoliko se pricalo o njoj kao glavnom faktoru pri kupovini vozila.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Meni je Karvertikal bitniji zbog eventualnih šteta. A i za kilometražu, koja jeste jedan od parametara, je još jedan izvor.
Doduše ta brojka o pređenoj kilometraži je postala više neka ocena stanja auta nego ma šta drugo, u svetu novih-novih-novih polovnjaka (od kojih bi barem 20% pre 20 godina bilo opisano sa kratkim "u voznom stanju").
Doduše ta brojka o pređenoj kilometraži je postala više neka ocena stanja auta nego ma šta drugo, u svetu novih-novih-novih polovnjaka (od kojih bi barem 20% pre 20 godina bilo opisano sa kratkim "u voznom stanju").
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
I zaboravih gore kad sam pisao za auto ovog drugara, zasto nisu izasle fotke tih ostecenja auta pogotovo tog ostecenja od 18k eura?? koliko znam treba da izadju slike na CV, kad gledam ove vlogere koji promovisu CV, uvek ima slika nekog odvaljenog auta ili je to samo navlakusa??
Znam samo za onaj kao crtez auta gde su krugovima obelezena mesta koja su imala ostecenje, to se i ovom drugaru prikazalo ali ne i prava slika konkretnog auta
Znam samo za onaj kao crtez auta gde su krugovima obelezena mesta koja su imala ostecenje, to se i ovom drugaru prikazalo ali ne i prava slika konkretnog auta
- dag81
- Postovi: 7505
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Zato sto auto zahteva veca ulaganja, set kvacila, veliki servis, diskovi plocice sto u Ch kosta poprilicno.dragvorl napisao:U CH recimo posle 200k bas rapidno opadne cena.
Glupo zvuci, ali bolje je uzeti odrzavan auto sa 230 250.000km nego sa 190.000km
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Drug je kupovao 500L, rekao sam mu gde sve sumnjam da je imao oštećenja i kako je bolje da konsultuje Karvertikal, i prikazano mu je samo tako, skicom - bez fotografija. Auto je domaći, prvi vlasnik, kupljen na lizing.OMP napisao: 22 Okt 2024, 08:46Znam samo za onaj kao crtez auta gde su krugovima obelezena mesta koja su imala ostecenje, to se i ovom drugaru prikazalo ali ne i prava slika konkretnog auta
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pa da tako je na par izvestaja koje sam video a kad je auto imao ostecenja, nema slika slupanog auta a ovi po YT pokazuju slike gde se sve jasno vidi. Video sam fotografije u CV ali ta kola nisu bila ostecena, ne znam cemu onda fotke
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Agresivna reklama. Ja sam ga koristio barem 10ak puta i nikad ništa relevantno od podataka.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Iskreno, meni dosta za 15 evra. Taj 500L jeste bio oštećen i prema Karvertikalu tu gde sam sumnjao. Meni se auto u celosti nije svideo i odustao bih i bez tog podatka, drugu je to bio materijal za razgovor o ceni.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pa da je teško (čitati skupo) ne bi se ni radilo. I nisam napisao kod svih vozila, jer kod nekih je gotovo nemoguće ali većina ovih koje se uvoze masovno jeste podložna manipulacijama.Pa ako je tako lako da se kod svih vozila cita zasto se onda narod peca na carvertical ili sumnja u km i bije glavu kad vecina njih vodi majstora sa sobom,
Zašto se narod peca na km?
Ne znam, na toliko stvari se narod peca, I šta je uopšte narod

Možda (ti neki kojima je km kriterijum za izbor) zato što je neobavešten, zašto se peca na poliranje, pranje i detailing koji ničemu ne doprinesi po pitanju pouzdanosti, ispravnosti itd auta za vožnju?
Zašto se narod peca na boju, izgled felni kada je to totalno nebitno pri kupovini pošto se menja sa odvrtanjem i zavrtanjem 4 (5) šrafova po točku i isto toliko minuta

Car Vertical iskače kao reklama za Coca Colu, mislim da je jasno da Coca Cola nije zdrava kao piće a opet narod se peca (i to ne kod nas nešto drugačije nego po celom svetu).
CV je toliko jeftin da narod može da baci pare i ne razmišlja a manipulisanje km naravno nije i ne može da bude tako jeftilen usluga.
CV ništa ne garantuje a kada ti neko šeprka po programu rada ( raznih kompjutera) auta ipak očekuješ da on posle toga pali, radi, vozi ...

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Dobro ti sad ode daleko, ako tako gledamo sto se narod uopste peca na kola.
Ne mozes da poredis izgled auta i km, izgled auta recimo felne, boja, stanje boje, oprema, ocuvanost enterijera je jedan od preduslova, a mozda i glavni uslov, za kupovinu auta pored samog modela kod vecine kupaca, koliko ljudi ce da kupi auto sa malom km ako je upropascena boja, strokav i pohaban enterijer, klot oprema itd.
Ne mozes da poredis izgled auta i km, izgled auta recimo felne, boja, stanje boje, oprema, ocuvanost enterijera je jedan od preduslova, a mozda i glavni uslov, za kupovinu auta pored samog modela kod vecine kupaca, koliko ljudi ce da kupi auto sa malom km ako je upropascena boja, strokav i pohaban enterijer, klot oprema itd.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24655
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Naravno. Do 100k je jedan red velicina, posle drugi.dag81 napisao: 22 Okt 2024, 08:50Zato sto auto zahteva veca ulaganja, set kvacila, veliki servis, diskovi plocice sto u Ch kosta poprilicno.dragvorl napisao:U CH recimo posle 200k bas rapidno opadne cena.
Glupo zvuci, ali bolje je uzeti odrzavan auto sa 230 250.000km nego sa 190.000km
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pa to ti i pišem, narod se loži na izgled i potpuno sporedne stvari kao kriterijumu pouzdanosti, ispravnosti tehničke, voznog stanja i tog osnovnog funkcionisanja auta.OMP napisao: 22 Okt 2024, 10:12 Dobro ti sad ode daleko, ako tako gledamo sto se narod uopste peca na kola.
Ne mozes da poredis izgled auta i km, izgled auta recimo felne, boja, stanje boje, oprema, ocuvanost enterijera je jedan od preduslova, a mozda i glavni uslov, za kupovinu auta pored samog modela kod vecine kupaca, koliko ljudi ce da kupi auto sa malom km ako je upropascena boja, strokav i pohaban enterijer, klot oprema itd.
Zato kada kupe ulickani leš što se kaže onda se čudom čude kada treba da plate još jedan takav auto po vrednosti da se popravi do fabričkog ispravnog stanja, sve ono što nije šminka a bitno je za upotrebu. Zbog njih se i radi obrada kilometraže, za njih je glavno da lepa brojka piše na satu bez obzira na stvarnost.
Za manjinu kupaca killometraža nije kriterijum preostale vrednosti auta za eksploataciju, ni velika ni mala da piše na satu.
Važnije je stanje vozila i kako je prethodno održavano nego taj glavni uslov lepog izgledanja vozila.
I posle lepog gledanja mesecima parkiranog, dok čeka popravke, sa balkona, terase ili iz bilizine
