Kružni tok(ovi) kod Ušća
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Biće bolje kad se završi metro Makiš - Mirijevo. Rasteretiće mostove, do svih bitnih mesta će moći metroom. Na after npr.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13305
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Ja verujem da cemo usvojiti i neki zdrav primer. Norvezani su veoma osvescena nacija, u ekologiji. Vreme je da i mi napravimo odlucan korak napredmitar1982 napisao:Најефикаснији начин за регулисање и смањење гужви је увођење наплатних станица и наплата проласка. Проверено у пракси.grujicd napisao: 30 Okt 2024, 23:32„Najefikasniji način regulisanja saobraćaja na osnovnoj uličnoj mreži je primena klasičnih direktnih semaforisanih raskrsnica upravljanih u realnom vremenu sa usklađivanjem rada semafora duž određenih koridora ili u zonama (tzv. ‚pametni semafori‘). Semaforisana kružna raskrsnica nema veći kapacitet od klasične semaforisane raskrsnice i predstavlja iznuđeno rešenje“, kaže profesor
...

Sent from my iPhone using Tapatalk
- stefankmn
- Pobednik Garaža - Kup takmičenja
- Postovi: 1363
- Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
- Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI
Kružni tok(ovi) kod Ušća
Mozda sam propustio u ovoj temi ali da je neko pomenuo ovaj znak za slike?
Ako stoji ovaj znak ispred KT onda ne moze vozilo iz skroz desne trake da pravi krugove kolko hoce? Znaci desna moze pravo i desno,srednja samo pravo a ova skroz leva ona jedino moze da skrece levo i pravo.
Verujem kad bi ljudi postovali ovo da bi sve bilo u redu?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ako stoji ovaj znak ispred KT onda ne moze vozilo iz skroz desne trake da pravi krugove kolko hoce? Znaci desna moze pravo i desno,srednja samo pravo a ova skroz leva ona jedino moze da skrece levo i pravo.
Verujem kad bi ljudi postovali ovo da bi sve bilo u redu?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Naravno da bi bilo. To je nepisano pravilo (negde i pisano) za sve kružne tokove. Kroz Bogosloviju idem svaki dan, i dosta likova spoljnom trakom prođe 3/4 kružnog toka i samo uspori celu priču. Na ovako velikim kružnim tokovima to je još izraženije.
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 9012
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Hahahaha, kakvo su sranje napravili sad iz pravca starog grada gde NIKAD nije bila gužva zbog te raskrsnice.
Pre par dana sam iz te leve trake BMP išao prema Bulevaru Nikole Tesle baš kao što znak govori i bio u bliskoj opasnosti od sudara. A nedelja, gužva minimalna Jer na kraju opet moraš da se iz te treće prestrojiš kroz dve trake, NEMAŠ prednost u prestrojavanju, a iz pravca mosta samo doleću. Ako niste do sad shvatili - KT sa više traka je sranje. Bogoslovija bar ima 2 trake pa su i problemi manje izraženi.
Inače priča se da se sprema i odvojeni izlaz sa mosta prema BNT, to je trebalo tako da bude od početka, ali ajde, bolje ikad nego nikad. Ne znam samo kako će da utiče na ulicu Ušće, ovu što izlazi na Savu i gde greškom skreću ljudi koji veruju znaku i pomisle da se tako odvaja za BNT.
Pre par dana sam iz te leve trake BMP išao prema Bulevaru Nikole Tesle baš kao što znak govori i bio u bliskoj opasnosti od sudara. A nedelja, gužva minimalna Jer na kraju opet moraš da se iz te treće prestrojiš kroz dve trake, NEMAŠ prednost u prestrojavanju, a iz pravca mosta samo doleću. Ako niste do sad shvatili - KT sa više traka je sranje. Bogoslovija bar ima 2 trake pa su i problemi manje izraženi.
Inače priča se da se sprema i odvojeni izlaz sa mosta prema BNT, to je trebalo tako da bude od početka, ali ajde, bolje ikad nego nikad. Ne znam samo kako će da utiče na ulicu Ušće, ovu što izlazi na Savu i gde greškom skreću ljudi koji veruju znaku i pomisle da se tako odvaja za BNT.
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Biće bolje kad sruše stari most.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9435
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Evo ideje za Šapketa.


Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Dobro KT je sranje, svejedno je koliko ima traka....kako nemaš prednost ti koji si UNUTAR, iz pravca mosta MORAJU da stanu ispred KT i da sve unutra propuste / ne ometaju putanju kretanja pre nego što se uključe.grujicd napisao: 31 Okt 2024, 12:10
Pre par dana sam iz te leve trake BMP išao prema Bulevaru Nikole Tesle baš kao što znak govori i bio u bliskoj opasnosti od sudara. A nedelja, gužva minimalna Jer na kraju opet moraš da se iz te treće prestrojiš kroz dve trake, NEMAŠ prednost u prestrojavanju, a iz pravca mosta samo doleću.
Ako niste do sad shvatili - KT sa više traka je sranje..
Zar nije to pravilo koje reguliše KT (postoji trougao na svim ulazima u KT) bez obzira na koliko ima traka, i važi uvek i za sve učesnike pa i one iz pravca Brankove?
Ja bih pre rekao da je problem u tim nekim vozačima koji doleću u KT i ne poštuju prvenstvo tj navedeni saobraćajni znak. Cenim da tako na svim raskrsnicama doleću u njih , KT nije tu neka posebnost za njih.
Tako i nastaju one čuvene "oduzeo prednost" situacije sa bočnim uletanjem na glavnim put i teškim posledicama.
- grujicd
- Postovi: 9012
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Ako vozim trećom trakom, tek kad se stigne do isključenja za most ja imam prostora da se prestrojavam za Bul. Nikole Tesle. Ali priliv sa mosta je bukvalno 10m posle, nije to veliki kružni tok gde ja imam ohoho fore da se prestrojim dok ne stignem do njih. Oni su odmah tu, i imaju bar jednu praznu traku jer ja tek prelazim iz treće.
Nema svrhe ni da objašnjavam dalje, već sam više puta pisao da je problem što moraš da imaš faktički dva prestrojavanja sa dva rizika, osim ako nemaš sreće da bude prazno za tebe. Evo, na 45-50s sudar:
Šta da pričamo dalje ako ni iz ovog primera nije jasno koliko je rizično to prestrojavanje kroz više traka kod izlaza. Potpuno je nebitno ko je kriv, ne želim da se neko zakuca u mene pod bilo čijom krivicom. Tu raskrsnicu često koristim preko 20 godina. Znaš koliko sam puta video da neko stoji sa strane da čeka uviđaj dok je bila obična raskrsnica? Ne mogu da se setim ni jednog puta.
Inače, da ne bude da sam opšti protivnik kružnih tokova, ovaj kod Ušća mi je baš trn u oku, ali recimo ona dva nova na Bežanijskoj kosi kod nadvožnjaka preko autoputa su baš korisni. Pre si morao dosta da čekaš ako si iz pravca koji nema prednost, sad to sve ide tečno odakle god da dolaziš. Ali tu je mali intenzitet saobraćaja, samo dve trake gde je obično samo jedna u korišćenju. Pravo i opravdano mesto za kružni tok.
Nema svrhe ni da objašnjavam dalje, već sam više puta pisao da je problem što moraš da imaš faktički dva prestrojavanja sa dva rizika, osim ako nemaš sreće da bude prazno za tebe. Evo, na 45-50s sudar:
Šta da pričamo dalje ako ni iz ovog primera nije jasno koliko je rizično to prestrojavanje kroz više traka kod izlaza. Potpuno je nebitno ko je kriv, ne želim da se neko zakuca u mene pod bilo čijom krivicom. Tu raskrsnicu često koristim preko 20 godina. Znaš koliko sam puta video da neko stoji sa strane da čeka uviđaj dok je bila obična raskrsnica? Ne mogu da se setim ni jednog puta.
Inače, da ne bude da sam opšti protivnik kružnih tokova, ovaj kod Ušća mi je baš trn u oku, ali recimo ona dva nova na Bežanijskoj kosi kod nadvožnjaka preko autoputa su baš korisni. Pre si morao dosta da čekaš ako si iz pravca koji nema prednost, sad to sve ide tečno odakle god da dolaziš. Ali tu je mali intenzitet saobraćaja, samo dve trake gde je obično samo jedna u korišćenju. Pravo i opravdano mesto za kružni tok.
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Treba ove radikale mazati govnima decenijama
Ali ja sam fasciniran da niko ništa se ne buni
Dakle, srećni su ljudi, do mene je
Ali ja sam fasciniran da niko ništa se ne buni
Dakle, srećni su ljudi, do mene je
Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Normalizovano ludilo.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Ma kapiram ja da je uvećan rizik kada postoji prestrojavanje nego ranije kada se samo išlo pravo na semaforima na toj raskrsnici.
Ali ranije nisi mogao uopšte tu putanju, nije bilo skretanja levo u bul NT.
Nisi mogoa ni iz pravca Sajmišta u bul NT.
I dalje ne vidim opšti problem KT kao principa organizacije raskrsnice nego u vozačima.
Primer je KT kod opštine Novi Beograd gde sam ne znam koliko puta video sudare i bukvalno direktna uletanja iz pravca starog Merkatora u sam KT, bez zaustavljanja i naletanje na vozila u KT koja se isključuju u PKomune.
A da je kod Ušća mogao bolje da se osmisli KT, da bude veći prećni, da ima 4 prstena , da ima dodatne bočne direktne izlaze na desno sa Mosta u NT ili sa sajmišta na most i druge finije dorade, pa i ležeće policajce (blage) ili trake za rastresanje kao upozorenje, je verovatno ono što se možemo svi složiti jer ovi mozgovi ne razmišljaju na način predvidjanja dešavanja nečega nego rade stihijski što se videlo prilično jasno na primeru žutih traka sa uvodjenjem gde ne treba pa brisanjem.
Šta je tu je, broj vozila koji prolaze kroz KT i taj pravac je takav da je rizik neminovan ako se i vozači dodatno ne pridržavaju pravila saobraćaja i ne poštuju svoja kako prava tako i obaveze prema drugim učesnicima u saobraćaju.
A da nam poštovanje pravila bilo kakvih nije jača nacionalna disciplina ne treba trošiti reči.
Ali da u pravu si da je ovakvo rešenje KT korak unazad, biće tu još raznih izmena i dorada, cenim.
Ali ranije nisi mogao uopšte tu putanju, nije bilo skretanja levo u bul NT.
Nisi mogoa ni iz pravca Sajmišta u bul NT.
I dalje ne vidim opšti problem KT kao principa organizacije raskrsnice nego u vozačima.
Primer je KT kod opštine Novi Beograd gde sam ne znam koliko puta video sudare i bukvalno direktna uletanja iz pravca starog Merkatora u sam KT, bez zaustavljanja i naletanje na vozila u KT koja se isključuju u PKomune.
A da je kod Ušća mogao bolje da se osmisli KT, da bude veći prećni, da ima 4 prstena , da ima dodatne bočne direktne izlaze na desno sa Mosta u NT ili sa sajmišta na most i druge finije dorade, pa i ležeće policajce (blage) ili trake za rastresanje kao upozorenje, je verovatno ono što se možemo svi složiti jer ovi mozgovi ne razmišljaju na način predvidjanja dešavanja nečega nego rade stihijski što se videlo prilično jasno na primeru žutih traka sa uvodjenjem gde ne treba pa brisanjem.
Šta je tu je, broj vozila koji prolaze kroz KT i taj pravac je takav da je rizik neminovan ako se i vozači dodatno ne pridržavaju pravila saobraćaja i ne poštuju svoja kako prava tako i obaveze prema drugim učesnicima u saobraćaju.
A da nam poštovanje pravila bilo kakvih nije jača nacionalna disciplina ne treba trošiti reči.

Ali da u pravu si da je ovakvo rešenje KT korak unazad, biće tu još raznih izmena i dorada, cenim.