To što ima ili nema koda greške ništa ne znači za dijagnostiku, sam alat neće rešiti problem sam od sebe. Ni za starije ni za novije aute čitač koda greške ne ume da rešava probleme tako što tačno locira šta je u kvaru.
Napisao sam šta je proces dijagnostike, mada može i bez toga da se krene zamenom delova redom pa dok se ne ubode.
btw, 307 ne koristi pakne, ni napred ni pozadi. Nema doboš sistem ni na jednom točku,
Pakne (za ručnu) unutar diska ima Pežo 406, možda se pobrkalo sa tim rešenjem.
Kako god, majstor će znati da završi posao i reši problem kočenja.
Novih čeljusti nema, ne proizvode se ali ima "novi" remontovanih. A to su stare čeljusti koje je neko ispeskario i ofarbao da lepo izgledaju i ako je sreće i pedantno iznutra uredio i zamenio sve potrebne delove.
Daj ako ti nije teško link na neki sajt gde si video ponudu novih čeljusti.
Ne samo za 307, generalno čeljusti kao nove original se slabo prave.
Uz te ponude "novih" piše u opisu i jedna *, sitnim slovima da se ili trebaju priložiti stare čeljusti ili da je samo tzv refurbished ti polovno remontovano ali bez davanja garancije kao na novo.
I to košta puno više nego da se postojeće čeljusti remontuju tako da se zamene svi potrebni delovi i pri tome se tačno zna šta se i kako radilo.
peugeot 307 - problem kocenja
Re: peugeot 307 - problem kocenja
Izvini na kasnom odgovoru. Slava pa se nema vremena od pripreme i druzenja sa gostima..
Evo linka za celjusti.
https://autohub.rs/kocione-celjusti-trw-bhn329e
E sad mozda su druge za moj model to svakako kad se skine tocak pa vidi koje su.
Problem mi je ovde u Beogradu naci kome da verujem za taj remont iili zamenu celjusti.
Doduse ako su ove nove sa linka zaista nove i dobre, mozda i sam uzmem da zamenim ako ne uspem da nadjem pravog majstora.
Evo linka za celjusti.
https://autohub.rs/kocione-celjusti-trw-bhn329e
E sad mozda su druge za moj model to svakako kad se skine tocak pa vidi koje su.
Problem mi je ovde u Beogradu naci kome da verujem za taj remont iili zamenu celjusti.
Doduse ako su ove nove sa linka zaista nove i dobre, mozda i sam uzmem da zamenim ako ne uspem da nadjem pravog majstora.
Re: peugeot 307 - problem kocenja
Pod tom oznakom su zadnji levi točak klješta, remontovana piše ovde
https://www.auto-doc.ie/trw/859555?srsl ... JXdkPherNF
i ovde https://www.mister-auto.com/etrier-de-f ... bhn329e-p/
Nova nisu a dobra jesu, kao što je i cena dobra.
Tačnije vrlo velika jer je cena kompleta delova za remont oko 2,000 dinara.
Nije nikakva specijalna nauka da se uradi remont samo je potrebna čistoća, pedantnost i tačno po redosledu sklapanje. Ja sam radio remont istih tih čeljusti pre jedno 3 ili 4 godine, isto zadnja leva.
I ABS senzor na zadjem levom točku zna da bude problematičan .
Koliko se molgo pročitati po FR forumima zadnji levi točak je statistički najćešće u problemu.
https://www.auto-doc.ie/trw/859555?srsl ... JXdkPherNF
i ovde https://www.mister-auto.com/etrier-de-f ... bhn329e-p/
Nova nisu a dobra jesu, kao što je i cena dobra.
Tačnije vrlo velika jer je cena kompleta delova za remont oko 2,000 dinara.
Nije nikakva specijalna nauka da se uradi remont samo je potrebna čistoća, pedantnost i tačno po redosledu sklapanje. Ja sam radio remont istih tih čeljusti pre jedno 3 ili 4 godine, isto zadnja leva.
I ABS senzor na zadjem levom točku zna da bude problematičan .
Koliko se molgo pročitati po FR forumima zadnji levi točak je statistički najćešće u problemu.
Re: peugeot 307 - problem kocenja
hvala na odgovoru. Definitivno necu uzimati celjusti. Ako su za remont to ce se odraditi.
Neka majstor odradi sta treba, pa cemo videti.
TRW disk i plocice su ok? koliko citam dobro su se pokazale. Ili ima boljih ?
Neka majstor odradi sta treba, pa cemo videti.
TRW disk i plocice su ok? koliko citam dobro su se pokazale. Ili ima boljih ?
Re: peugeot 307 - problem kocenja
Pre par godina je na C4 picasso leva zadnja celjust pocela da zeza, to primeceno na tehnickom. Nisam siguran da li je problem bila rucna ili nozna. Kupio set gumica za reparaciju, ali nazalost jedan deo je bio pojeden i nisu pomogle gumice. Ovo je fabricka reparacija, znaci urade peskarenje i ako nesto od klipova nije u toleranciji, zamene, tako da nije samo 2000 plus ruke, dodatno i taj polovni deo pre obrade je imao neku vrednost.ljubitelj napisao: 17 Nov 2024, 22:51
Nije nikakva specijalna nauka da se uradi remont samo je potrebna čistoća, pedantnost i tačno po redosledu sklapanje. Ja sam radio remont istih tih čeljusti pre jedno 3 ili 4 godine, isto zadnja leva.
P.S.
Meni je taj deo stigao u roku od dva dana preko neke radnje koja je porucila preko Intercars-a. Da li oni imaju neko skladiste u Rumuniji pa brzo dostavljaju, ali me je zacudilo - porucivanje, carina, dostava. Izuzetno brzo.
P.P.S
Sad procitao gornji deo, eto i kod mene bila zadnja leva.
Re: peugeot 307 - problem kocenja
2000 je i previše, i nešto manje košta (nadje se, zavisno od rabata)komplet i naravno da je u njemu /toj ceni/ i klip i gumice. Sve to se menja. Same gumice su oko 600 dinara komplet.
Zadnja klješta imaju samo 1 klip.
A na cenu remontovanih klješta dodaje se i cena tzv core tj ili plaćaš za to ili dostavljaš svoja stara klješta. To se tako prodaje, nema novo proizvedenih klješta.
Ovi englezi core naplaćuju čini mi se 6 evra, otkupe od tebe za 6 evra urade remont i prodaju za 100 evra. Tako nekako.
Što se tiče spoljnog peskarenja i farbanja to je manje više samo šminka i nema nikakvog uticaja na remont niti rad klješta.
Bitno je ono unutra.
Meni je totalna misterija zašto i Pežoi i Citroeni imaju problem baš sa zadnjim levim klještima.
Zadnja klješta imaju samo 1 klip.
A na cenu remontovanih klješta dodaje se i cena tzv core tj ili plaćaš za to ili dostavljaš svoja stara klješta. To se tako prodaje, nema novo proizvedenih klješta.
Ovi englezi core naplaćuju čini mi se 6 evra, otkupe od tebe za 6 evra urade remont i prodaju za 100 evra. Tako nekako.
Što se tiče spoljnog peskarenja i farbanja to je manje više samo šminka i nema nikakvog uticaja na remont niti rad klješta.
Bitno je ono unutra.
Meni je totalna misterija zašto i Pežoi i Citroeni imaju problem baš sa zadnjim levim klještima.
Re: peugeot 307 - problem kocenja
Ja nisam imao ni na Picasso ni na 307 problem sa kocnicama bilo kakav. Picasso je presao oko pola miliona, 307 je na 266.000km...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”