odlican auto imao sam dve i juce pregovaram za istu ovakvu al ima neki problem sa motorom pa sam odustao. Nema ova generacija nikakve veze sa fiestom, prethodna je nosila fordov motor a mislim i platforma da je fiestina ovo je sve mazdino.
Mi imali takvu mazdu 2 sport kao ženomobil jednu godinu. Lep na oko i fino opremljen sa OK motorom ali realno konzerva, visoka ljuljajuća kutija sa kratkim međusovinskim rastojanjem. Meni se u vožnji nije nešto dojmila ali nije bila meni ni namenjena (tada sam vozio celicu TS pa je kontrast bio prevelik ).
Vožena je po gradu i za to je OK, a što se tiče serva volana ne oseti se nikakav problem u gradskoj vožnji, sve je OK.
Zanimljivo je da sam je ja 2019 platio 3.600e i prodao 2020. za 3.500e, a evo i 5 god posle cena je ista
Prikačeni fajlovi
Civic EG3 - ex, Prelude BB9 - ex, Civic VTI - ex, Celica TS - ex, Civic Type R - ex, Civic Type S - ex, CRV mk4 - now
ova je jos i jeftina na oglasima ja sam moje prodao za par stotki vise
ja sam ih probao samo tu po ulicama u kraju nisam vozio dalje ali mi se svidelo kako idu, lepa oprema, fin kvalitet izrade, auto lep na oko i sasvim solidnog komfora unutra obzirom da spolja deluje malo. Ok se vozi ali opet ukusi su razliciti, a koji od tih malih automobila je realno wow, meni licno ozbiljniji auto od 90% iz te klase... ljudi kojima sam prodao su odusevljeni.... sto se tice serva nisam obratio paznju ali sam bio ubedjen da nije elektro
Da, potpuno si u pravu da je ta mazda 2 sport bolji prevoz od 90% konkurencije iz te klase, godišta i cene.. sve što si naveo je i bio razlog zašto smo je i mi tada uzeli (gledao se tada još i mini one mk1 i grande punto) i za te pare Mazda je bila najbolja kupovina. Ja sam “navlačio” priču na japanca i moj favorit je bila Honda Jazz mk2 ali je bila soma skuplja tada od Mazde (a koliko vidim i sada je).
U principu ostao sam nedorečen u smislu da je “konzerva” za duža putovanja ali je kao gradski i prigradski auto top. Ja sam je u stvari najviše vozio na autoputu od Pazove do Subotice kad sam je kupio i nije mi se tu dojmio na autoputu, ali kao što rekoh nije mu to ni namena. Po gradu sam je vozio povremeno i nemam zamerke, jedino ako se dobro sećam potrošnja po gradu je bila nešto viša (oko 9-10l) i nerviralo me je što nema klasičan pokazivač temperature nego sijalicu koja svetli dok je auto hladan što je u principu ceo period vožnje po gradu zimi kad negde ideš (u SU su ti sve gradske relacije na max 10-15min). Gospođi je bio ekstra jer je kratak, lagan, okretan, sa 5-oro vrata i upotrebljivim gepekom… svime onim što pomenuta celica koju sam ja vozio u to vreme nije imala. Prodali smo je jer u posedu imam i Hondu civic EG3 koju je moja keva vozila i koja je za po gradu isto top ženomobil kad zatreba
Civic EG3 - ex, Prelude BB9 - ex, Civic VTI - ex, Celica TS - ex, Civic Type R - ex, Civic Type S - ex, CRV mk4 - now
I jazz nema cajger za temp. nego lampicu, nervira me taj fazon a na vise automobila sam vidjao.
btw sad imam jazz mk2, odlican auto u svakom pogledu, nije za predjenje sa mazdom ali jeste skup, uostalom kao i sve honde.
Ovaj civic mi se uvek dopadao, tj. jos vise sad kad je proslo neko vreme. Skroz lep primerak.
Doduse, ne znam kako se pokazao taj hibrid i da li pomaze oko potrosnje, cene baterija itd. Negde sam procitao da, za razliku od Toyote, moze da nastavi voznju i sa kvarom baterije.
meni ova verzija civic sedan jedan od ruznijih automobila verujem da je dobar auto ali dizajn mi je katastrofa jos ovi mali uski tockovi koji nikako nisu za ovu karoseriju
Meni je taj auto super, i rado bi kupio jedan 1.8, ako komsija bude prodavao, cisto da ga imam malo, ali problem im je korozija, koja kao nije kriticna, ali bi me to uzasno nerviralo, takodje i lak im je nikakav.....
Ali to je vec sve starudija.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.