RAV4 vs CX-5 vs Austral
- AleksandarAca
- Postovi: 1061
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Vidim da taxi sluzbe sa novim Toyotama hybrid imaju i metan...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Austral je dobar izbor! Po meni je QQ i bolji (jedino što mu je gepek manji) - u suštini isti pogonski sklop i menjač kao i Austral
Jedino što mi je enterijer QQ-a nekako skladniji i kvalitetniji (možda i grešim)
Mada mislim da je RAV4 ipak veći segment, tipa kao XTrail
Jedino što mi je enterijer QQ-a nekako skladniji i kvalitetniji (možda i grešim)
Mada mislim da je RAV4 ipak veći segment, tipa kao XTrail
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Pa zašto se ugrađuje plin ako malo troše benzina? Uključite mozak 

- cikajowa
- Postovi: 93
- Pridružio se: 28 Mar 2016, 13:35
- Garaža: Toyota Corolla 1.6 VVTi Luna
- Lokacija: loznica
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Milis da ugradjuju jer su im lose baterije ili mozda da dobiju malu potrosnju i na otvorenom putu? Poznato je da hibrid malo trosi u gradu, a na otvorenom nema neke ustede
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- AleksandarAca
- Postovi: 1061
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Ja vidjam nove Corolle, Corolle Cross, novi CH-R da sipaju metan. Koliko god da trosi goriva, metan je sigurno 50% jeftiniji.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14206
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
RAV4 vs CX-5 vs Austral
Koliko god auto da malo troši - uvek je poželjno da troši još manje. A pogotovo za jednog takaistu.
To vam je odgovor zašto još i TNG ili metan u hibride.
Plus, ti hibridi na otvorenom (a pogotovo autoputu) nisu uopšte toliko štedljivi kao u gradu jer imaju velike atmosferske motore starijih generacija.


- AchtungDichtung
- Postovi: 179
- Pridružio se: 02 Jun 2020, 13:11
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Ovo prosto nije tacno. Evo npr Kadjar kupljen nov u Srbiji, 2020. godiste, najjeftiniji je 18k sto je preko 55% cene novog Australa.AleksandarAca napisao: 17 Nov 2024, 18:25 Renault ce za 4 godine da vredi max 50% incijalne vrednosti.
Pri cemu je Kadjar kao nov bio bar 20% jeftiniji nego Austral danas.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... bia_male=1
QQ isto, najjeftiniji sa tim filterima je preko 19k:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... bia_male=1
- AleksandarAca
- Postovi: 1061
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Poenta nije bila u pogadjanju tacnog procenta, nego u tome da francuska vozila drasticno gube na vrednosti u odnosu na nemce, japance itd.
A po nasim oglasima cene mogu da budu kakve hoces, pitanje je koliko se to prodaje i po kojoj ceni.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
A po nasim oglasima cene mogu da budu kakve hoces, pitanje je koliko se to prodaje i po kojoj ceni.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- AchtungDichtung
- Postovi: 179
- Pridružio se: 02 Jun 2020, 13:11
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Slažem se da VW i Toyoda bolje drže vrednost.
Samo što mislim da nije stvar samo u Francuzima. Ista je stvar za Renault, Citroen, Kia, Hyundai, Nissan. Dakle 2x Francuska, 1xJapan i 2xKoreja.
Više mislim da je stvar obrnuta: VW i Tojota (od skora i Mazda) su kod nas svete krave i (po meni potpuno neopravdano) drže cene i po 30% veće u odnosu na konkurenciju.
Znači ako pljuneš više para na polovnjaka, moći ćeš i da vratiš to kroz postprodaju, sa tim se slažem.
Samo i dalje mislim da je to loš odnos cene i onoga što nudi u odnosu na novog Australa
Samo što mislim da nije stvar samo u Francuzima. Ista je stvar za Renault, Citroen, Kia, Hyundai, Nissan. Dakle 2x Francuska, 1xJapan i 2xKoreja.
Više mislim da je stvar obrnuta: VW i Tojota (od skora i Mazda) su kod nas svete krave i (po meni potpuno neopravdano) drže cene i po 30% veće u odnosu na konkurenciju.
Znači ako pljuneš više para na polovnjaka, moći ćeš i da vratiš to kroz postprodaju, sa tim se slažem.
Samo i dalje mislim da je to loš odnos cene i onoga što nudi u odnosu na novog Australa
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
To što neke Toyote imaju veću cenu kao polovne na oglasima, ne znači baš da se po tim cenama i prodaju.
Što se post prodaje tiče, mislim da je lakše prodati Renault trenutno (pristupačnost servisa, održavanja itd)
Što se post prodaje tiče, mislim da je lakše prodati Renault trenutno (pristupačnost servisa, održavanja itd)
- cikajowa
- Postovi: 93
- Pridružio se: 28 Mar 2016, 13:35
- Garaža: Toyota Corolla 1.6 VVTi Luna
- Lokacija: loznica
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Zna neko mozda cenu servisa za Austral?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Slažem se sa tobom.AleksandarAca napisao: 18 Nov 2024, 10:56 Poenta nije bila u pogadjanju tacnog procenta, nego u tome da francuska vozila drasticno gube na vrednosti u odnosu na nemce, japance itd.
A po nasim oglasima cene mogu da budu kakve hoces, pitanje je koliko se to prodaje i po kojoj ceni.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Imao sam dva Francuza koja sam prodao kao „prvi vlasnik“.
Njihove prosečne oglašene cene na oglasima u vreme kada sam ih ja prodavao su bile smehotresne u odnosu na Japance istog godišta.
Jedan moj dobar drug u šali često kaže da se „francuska i italijanska vozila nikada ne kupuju kao nova, a japanska nikada kao polovna“. Jer je kod prvih pad cene suviše veliki, a kod drugih suviše mali da bi se to čoveku isplatilo ...
Ali, mislim da ne treba čovek uvek sve da posmatra kroz "prokleti dinar" i na čemu najmanje gubi (jer, nesporno, najmanje gubi ako sebi kupi polovnjaka za 500-1.000 evra ). Ako može, mislim da čovek treba da sebi kupi ono u čemu će uživa svaki dan tokom perioda posedovanja vozila ( narednih 2-3-5-10 godina, zavisno od želja i planova ), a ne samo da na dan prodaje tog vozila može da sebi kaže kako je "malo izgubio", a da u medjuvremenu možda i nije baš mnogo uživao u trenucima provedenim u vožnji tog vozila.
- cikajowa
- Postovi: 93
- Pridružio se: 28 Mar 2016, 13:35
- Garaža: Toyota Corolla 1.6 VVTi Luna
- Lokacija: loznica
RAV4 vs CX-5 vs Austral
Evo da sam sebi odgovorimcikajowa napisao:Zna neko mozda cenu servisa za Austral?
Sent from my iPhone using Tapatalk

Pretplatih se na Sat hub zbog ovog, oni su radili super test Australa 🥱
Verujem da ce biti mnogima korisno.


A ovo je cena servisa za Rav4 hibrid.

Rav4 za 6 god \90k km oko 1400€
Austral za 3 god\90k km oko 750€
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: RAV4 vs CX-5 vs Austral
Neko je baš ozbiljno istraživao temu troškova redovnog održavanja kod Australa, kada je kao trošak na drugom redovnom servisu predvideo i "otprašivanje zadnjih kočionih obloga".
Ili je to možda Reno uveo kao radnju redovnog održavanja i za disk kočnice ...
p.s. A taj servisni interval od 30.000 km kod Australa ima možda ekonomski smisao za taksiste. Ne verujem da mnogo fizičkih lica kao kupci prelaze godišnje 30.000 km.
Ili je to možda Reno uveo kao radnju redovnog održavanja i za disk kočnice ...
p.s. A taj servisni interval od 30.000 km kod Australa ima možda ekonomski smisao za taksiste. Ne verujem da mnogo fizičkih lica kao kupci prelaze godišnje 30.000 km.