Tako je, dzaba i 1000l ako realno mozes da smestis stvari kao u neki koji ima 500l gepek, plus sto proizvodjaci cesto pisu vise nego sto je realno, negde sam citao Adac-ova merenja se cesto i za mnogo ne slazu sa fabricki deklarisanim zapreminama prtljaznika.ljubitelj napisao: 19 Nov 2024, 08:21 Kada se priča o gepeku i litraži na papiru u praksi je puno važnije kako je oblikovan taj gepek i praktičan za utovar, istovar, slaganje stvari.
Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Potpisujem. Meni je gepek u passat-u (limuzina) prakticno neupotrebljiv. Svi se oduseve koliko je "dubok" gepek, ali kad god mi nesto treba uzimam caletov 307.
Evo jedva su stale dve 17-ice gume u gepek, to bi stalo u maltene svaki drugi auto.
Evo jedva su stale dve 17-ice gume u gepek, to bi stalo u maltene svaki drugi auto.
Сад му није ништа...
- zdushan
- Postovi: 2061
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Pa ti uzmi liftback Superba i nece biti problema 
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13303
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Drugar u astri j sedan nije imao problem da spakuje gume 18”.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Ni ne priđu staklu kada ubacim 4 točka 19" u gepek, a sve od točkova do početka gepeka je prazno. Imam mrežu kojom ih zategnem da ne lete po gepeku.
Nema prevelike potrebe za karavanom pored liftbek i ostajem pri tome. Ako ima tupav oblik osnove gepeka, ima ga i kao karavan i kao liftbek, tako da je opaska u konfliktu sama sa sobom.
Nema prevelike potrebe za karavanom pored liftbek i ostajem pri tome. Ako ima tupav oblik osnove gepeka, ima ga i kao karavan i kao liftbek, tako da je opaska u konfliktu sama sa sobom.
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Nema mozda, ali samo mozda prakticne potrebe, ali svakako ima estetske, octa je u karavanskom obliku neki 300% lepsi auto.
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Uf kakva tema, trenutno imam 4 auta u dvoristu i sve je za svoju namenu. Da li se voze u autu 2,4,6.putnika.Mali gradski auto za grad samo naravno, SUV za medjugradsko, MPV za duga putovanja i kombi teretni za rad. Sto se tice teme kao sto je neko napomenuo skoda karavan ili passat karavan i meni mi prvo padaju napamet kao naj izbori.
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
to je stvar ukusa, po meni nikako karavan ne moze biti lepsi od limuzinske ili heč verzije istog auta, jedino gde mi pada na pamet da je karavan lepsi od limuzine je lancia libra ali generalno karavan i lepota tesko da idu u istu recenicumaniaxxx napisao: 19 Nov 2024, 17:52 Nema mozda, ali samo mozda prakticne potrebe, ali svakako ima estetske, octa je u karavanskom obliku neki 300% lepsi auto.
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Jedini karavan lepsi od limuzine meni je Audi A6 C7 u S-line opremi.
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Stvar ukusa, meni je u 90% slucajeva karavan lepsi od hatcha, a tek od limuzine.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32103
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Nisam ljubitelj Audija ali jedan RS6 bi, čini mi se, sasvim ispunio sve potrebe. Ni najmanje se ne bih bunio da mi bude jedini auto u garaži. Sve i da imam mogućnosti za više.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Skromno nema sta 

Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Civic Type R ima 410l bez spustenih sedista, a bmw 3 i c klasa estate oko 1500l.nidza napisao:Civic Type R ima formu liftbek i tu karavan ima minimalnu prednost, za ono parčence koliko je staklo zakošeno, a ne ravno. Osnova gepeka je ista, a i ~2/3 visine. Sa njim si u rangu bmw 3 (500) i merc c klase (490) karavan, a verovatno i mase premium krosovera.
Evo gledam spec, X3 ima 550l, a CTR 490l.
Q5 ima 520l.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
1500 nema nijedan auto
490 mi je izbacio za Civic, kao C klasa karavan. Neka je i 410l ne pravi epohalnu razliku.

490 mi je izbacio za Civic, kao C klasa karavan. Neka je i 410l ne pravi epohalnu razliku.
Re: Koji tip karoserije je najprakticniji za svakodnevnu upotrebu?
Meni, kada sve uzmem u obzir, najviše leži hatchback C segmenta. Dosta vozim sam, a i kada se ide na duži put bude dovoljno mesta. Da je frka, mogao bi krovni kofer da se stavi i tako može na kraj sveta.
Sent from my Lenovo TB-8505X using Tapatalk
Sent from my Lenovo TB-8505X using Tapatalk