Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Jako se zamaglio,slabo duva u šoferku i ventilator je jako bučan preko polovine zadate snage.Pretpostavljam da su klapne a da li je moguće da je ventilator oslabeo i da crkava polako?
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
sve je moguce, tesko je ovako resiti problem, jel automatska klima ili obicna? da li je zvuk ventilatora bucniji nego ranije ili samo smatras da je bucan posto se kod mnogih kola znatno jace cuje kad se grune preko polovine, upali klimu vidi da li ce brze odmagliti
- Saša
- Postovi: 14222
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Proveri prvo da nema vode u prostoru ispod haube gde su motorići brisača. Lišće zna da začepi odvode pa voda ne otiče, ulazi malo i u kabinu, isparava i magli. Ako nije to, onda ideš dalje...
- TheWickerMan
- Postovi: 11131
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Valjalo bi i da se filter ventilacije/klime promeni.
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Sve napisano plus prebriši stakla iznutra čistom krpom i alkoholom, i vidi jesu li suve patosnice.
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Nije navedeno jel to novo stanje ili je postajalo neko vreme i ranije. Klapne ako ne valjaju onda ni letos hladjenje nije bilo adekvatno dobro kao ni sada grejanje.
Pretpostavljam da je automatska klima (uz taj motor i restajling česta kombinacija) a onda me i ne čudi jer je fabrički sistem distribucije vazduha sa konstrukcionom greškom i svima crkava pogon klapni.
99% šanse su da je potreban remont sistema ventilacije kroz zamenu motorića i/ili zupačnika prenosa.
Kvar je u tome da popucaju plastični (konstrukciono preslabi) delovi pogona i klapne više ne mogu da se upravljaju.
Poglredaj na YT ima gomila opisa na tu temu.
Ventilator može da oslabi ako je zapušen mehanički od lišća, vlakana, grančica i tako svega ali to ne bi trebalo da se desi ako postoji i ugradjen je filter u dovodu vazduha tzv polen filter.
Koji i treba promeniti verovatno.
Ne znam da restajling i to godište ali na ranijim godištima dešava se problem sa elektronikom koja upravlja motorom ventilacije, hladni lemovi ili pregori transzistorski par.
Ali onda i ne radi ili se slabo vrti motor, suprotno od toga da se pojačano čuje ventilacija preko pola.
To se rešava popravkom modula, mada ni novi nije skup a dobro je dostupan.
I sam ventilator je lako dostupan za skidanje.
Preporuka je ručno uključiti poseban mod za odmagljivanje inače kada je ovako velika vlažnost i najispravniji sistem ne odmagljuje baš kako treba na automatici.
Pretpostavljam da je automatska klima (uz taj motor i restajling česta kombinacija) a onda me i ne čudi jer je fabrički sistem distribucije vazduha sa konstrukcionom greškom i svima crkava pogon klapni.
99% šanse su da je potreban remont sistema ventilacije kroz zamenu motorića i/ili zupačnika prenosa.
Kvar je u tome da popucaju plastični (konstrukciono preslabi) delovi pogona i klapne više ne mogu da se upravljaju.
Poglredaj na YT ima gomila opisa na tu temu.
Ventilator može da oslabi ako je zapušen mehanički od lišća, vlakana, grančica i tako svega ali to ne bi trebalo da se desi ako postoji i ugradjen je filter u dovodu vazduha tzv polen filter.
Koji i treba promeniti verovatno.
Ne znam da restajling i to godište ali na ranijim godištima dešava se problem sa elektronikom koja upravlja motorom ventilacije, hladni lemovi ili pregori transzistorski par.
Ali onda i ne radi ili se slabo vrti motor, suprotno od toga da se pojačano čuje ventilacija preko pola.
To se rešava popravkom modula, mada ni novi nije skup a dobro je dostupan.
I sam ventilator je lako dostupan za skidanje.
Preporuka je ručno uključiti poseban mod za odmagljivanje inače kada je ovako velika vlažnost i najispravniji sistem ne odmagljuje baš kako treba na automatici.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24626
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Kreni od filtera, ako je vlazan dzabe sve. Isto ako kuciste filtera ne dihtuje-maglice. Ptoveriti klapnu recirkulacije, da li je otvorena.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Nece magliti ako su neispravne klapne. Drugaru su neispravne i ne magli.
Samo je poremeceno duvanje toplo-hladno (obicno jedna strana duva mlako ili hladno a druga greje). Ovo pod uslovom da je automatska klima.
Hoce da magli ako je ukljucena recirkulacija a filter nije menjan i odvodi kod soferke su zapuseni, kao i kad mali hladnjak bude zapusen. Ako su odvodi soferke cisti, filter ispravan, kao i mali hladnjak, ne sme da magli (eventualno posle duzeg vremena ako ukljucis recirkulaciju a ima puno osoba u kolima).
Preporuka je da, ako je automatska klima, drzis uvek na AUTO, a kad je zaledjena/zamagljena soferka da ukljucis i defrost iste (ovo sto ljubitelj govori). Ako brljavi sa podesavanjem i greje polovicno, verovatno su klapne, a bucan ventilator moze biti posledica zapusenih odvoda i nakupljenog lisca i granicica i ko zna cega u sistemu. Mozda cak i ne radi elektro grejac pa u pocetku nemas nikakvo isusivanje vazduha kabine kad ukljucis grejanje, ali on ce dati gresku na dijagnostici kad se prikaci.
Ako ti je manuelna klima, onda proveri filter, sve odvode i mali hladnjak.
Samo je poremeceno duvanje toplo-hladno (obicno jedna strana duva mlako ili hladno a druga greje). Ovo pod uslovom da je automatska klima.
Hoce da magli ako je ukljucena recirkulacija a filter nije menjan i odvodi kod soferke su zapuseni, kao i kad mali hladnjak bude zapusen. Ako su odvodi soferke cisti, filter ispravan, kao i mali hladnjak, ne sme da magli (eventualno posle duzeg vremena ako ukljucis recirkulaciju a ima puno osoba u kolima).
Preporuka je da, ako je automatska klima, drzis uvek na AUTO, a kad je zaledjena/zamagljena soferka da ukljucis i defrost iste (ovo sto ljubitelj govori). Ako brljavi sa podesavanjem i greje polovicno, verovatno su klapne, a bucan ventilator moze biti posledica zapusenih odvoda i nakupljenog lisca i granicica i ko zna cega u sistemu. Mozda cak i ne radi elektro grejac pa u pocetku nemas nikakvo isusivanje vazduha kabine kad ukljucis grejanje, ali on ce dati gresku na dijagnostici kad se prikaci.
Ako ti je manuelna klima, onda proveri filter, sve odvode i mali hladnjak.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24626
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Ako je recirkulacija zatvorena maglice, mozes filtrr i da izvadis. a i recirkulacija je neka vrsta klapne.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zamagljen auto Peugeot 307 1.6 80 kw karavan 2005 restajling
Ma ovde crkne ova sto deli toplo-hladno. Usmeravanje radi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”