Beograd
Re: Beograd
Uh, teška priča sa tužnim krajom.
Bukvalno moraš da se voziš okolnim ulicama i da vrebaš mesto ako nećeš u neku od garaža.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Bukvalno moraš da se voziš okolnim ulicama i da vrebaš mesto ako nećeš u neku od garaža.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2708
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Beograd
Onda pls neka sigurna i optimalno skupa garaža.
Neću imati vremena da vrebam sad.
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk

Neću imati vremena da vrebam sad.
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 9052
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Garaža Obilićev venac, ili Pionirski park, ili Zeleni Venac. Ovde gledaj gde ima mesta pre nego što dođeš.
https://www.parking-servis.co.rs/garaze ... king-mesta
Cene u garažama su 100din sat, za Obilićev 120din. Dnevno 1500din.
https://www.parking-servis.co.rs/garaze ... king-mesta
Cene u garažama su 100din sat, za Obilićev 120din. Dnevno 1500din.
Re: Beograd
Zoo vrt parking.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Beograd
Kada sam poslednji put brojao, mislim da sam od kuće ( blok 24 ) do posla ( K. Mihailova ) kolima izbrojao 19 semafora ( naravno, zavisi od rute, može i to više ), a najkraća ruta mi je oko 5,5 km.
Kada idem bajsom, najkraćom rutom ( oko 4,5 km) imam samo 2 semafora ( jedan kod SC i drugi kod Pop Lukine ili Carice Milice ). Sva ostala "ukrštanja" sa automobilima su mi pešački prelazi (bez semafora ). Ali, ako idem najviše 100 metara duže, uopšte nemam semafora.
Bicikl je meni ogromna mentalna blagodet u Beogradu. Potpuno se isključiš od saobraćajnog ludila oko tebe.
Kada idem bajsom, najkraćom rutom ( oko 4,5 km) imam samo 2 semafora ( jedan kod SC i drugi kod Pop Lukine ili Carice Milice ). Sva ostala "ukrštanja" sa automobilima su mi pešački prelazi (bez semafora ). Ali, ako idem najviše 100 metara duže, uopšte nemam semafora.
Bicikl je meni ogromna mentalna blagodet u Beogradu. Potpuno se isključiš od saobraćajnog ludila oko tebe.
- Gazu
- Postovi: 2708
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Beograd
Smestio se u Obilićev Venac! Hvala!
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk

Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk
Re: Beograd
Misliš blagodet na NBG.pedalaš napisao:Kada sam poslednji put brojao, mislim da sam od kuće ( blok 24 ) do posla ( K. Mihailova ) kolima izbrojao 19 semafora ( naravno, zavisi od rute, može i to više ), a najkraća ruta mi je oko 5,5 km.
Kada idem bajsom, najkraćom rutom ( oko 4,5 km) imam samo 2 semafora ( jedan kod SC i drugi kod Pop Lukine ili Carice Milice ). Sva ostala "ukrštanja" sa automobilima su mi pešački prelazi (bez semafora ). Ali, ako idem najviše 100 metara duže, uopšte nemam semafora.
Bicikl je meni ogromna mentalna blagodet u Beogradu. Potpuno se isključiš od saobraćajnog ludila oko tebe.
Jer kod nas po brdima samo Wolt i Glovo na struju voze bajs.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Beograd
Je ne vidim brda kao problem ( pa ni po BG ). Doduše, nije nužno da svi na isti način doživljavamo iste stvari.
A mnogi ljudi u BG ( pa ni po N.BG ) ni po ravnom neće voziti čak ni električni bicikl. Neki to neće jer im je to „ispod časti“. Ili će komšije da im pomisle „da su propali“ ( a jako je bitno šta će ljudi da o nama misle ili govore ). Milion je mogućih razloga. Za ovo ili ono.
A mnogi ljudi u BG ( pa ni po N.BG ) ni po ravnom neće voziti čak ni električni bicikl. Neki to neće jer im je to „ispod časti“. Ili će komšije da im pomisle „da su propali“ ( a jako je bitno šta će ljudi da o nama misle ili govore ). Milion je mogućih razloga. Za ovo ili ono.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Sve sve, al ovo za propadanje ni u najavi nisam cuo, pogotovo u danasnje vreme kada je bajs "in". Kao i to da je bitni sta drugi misle, makar u gradu, popularna psihologija govori drugacije, budi svoj, zabole te za druge i slicno
A to da je nekome nije komforno je drugo, toga ima

A to da je nekome nije komforno je drugo, toga ima
Re: Beograd
9/10 ljudi ovde neće da prošeta 50m do auta, nego mora da ga uglavi ispred ulaza. Zatim, pali se auto za svaku šetnju preko 500m, nema nikakve veze što ti je to bruto u dlaku isto kao da si prošetao vremenski, skuplje, itd. Imamo pun paket pogrešnih razmišljanja o pristupu svemu, pa je jedna od stvari i situacija sa kolima.
Grupna terapija potrebna društvu.
Jasno je da je ovde bez kola mnogo hevi, zemlja uopšte ne napreduje ni milimetar već 4 decenije, o gradu da ne govorim, sve je gore i gore, ali ne mora svaki put da se pali mašina.
@Grujic i meni se čini da se pojedinci malo bude, možda se dodatno pokrene makar onaj deo koji je u moći nas samih.
Grupna terapija potrebna društvu.
Jasno je da je ovde bez kola mnogo hevi, zemlja uopšte ne napreduje ni milimetar već 4 decenije, o gradu da ne govorim, sve je gore i gore, ali ne mora svaki put da se pali mašina.
@Grujic i meni se čini da se pojedinci malo bude, možda se dodatno pokrene makar onaj deo koji je u moći nas samih.
- grujicd
- Postovi: 9052
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Nisu brdoviti delovi Beograda problem samo zbog nagiba, već ni nema biciklističkih staza (to u neku ruku ide jedno sa drugim, kokoška-jaje), pa je daleko nebezbednije. Dok je NBG carski po tom pitanju.
Re: Beograd
Uh, nemaš pojma ti pojma kakve sam ja sve znao čuti komentare ( privatno i poslovno ) na temu vožnje bajsa po BG. Pa i koliko je to ispod časti, neprimereno, bruka za struku, reputacioni rizik i slično ... Mentalitet DELA naših ljudi je pravo čudo.Grujic napisao: 06 Dec 2024, 11:33 Sve sve, al ovo za propadanje ni u najavi nisam cuo, pogotovo u danasnje vreme kada je bajs "in". Kao i to da je bitni sta drugi misle, makar u gradu, popularna psihologija govori drugacije, budi svoj, zabole te za druge i slicno![]()
A to da je nekome nije komforno je drugo, toga ima
Re: Beograd
Nerealno je ocekivati da se vecina naroda krece biciklom po BGu van nbga.
Ne smeju ljudi skutere da voze, a vozice bicikl. I zamisli da imas veliki broj biciklista i svuda zauzmu po jednu traku sa 10-15 km/h
Pa cak i to ne resava problem guzve, jer se bicikl vozi po lepom vremenu.
S razlogom cak ni motora nema vecinom godine.
Dobar gradski prevoz je jedino resenje, kao i nove podzemne ili mozda cak i nadzemne saobracajnice, sto su vec ozbiljno skupi projekti, a kod nas bi bili 4x skuplji nego u svetu.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Ne smeju ljudi skutere da voze, a vozice bicikl. I zamisli da imas veliki broj biciklista i svuda zauzmu po jednu traku sa 10-15 km/h
Pa cak i to ne resava problem guzve, jer se bicikl vozi po lepom vremenu.
S razlogom cak ni motora nema vecinom godine.
Dobar gradski prevoz je jedino resenje, kao i nove podzemne ili mozda cak i nadzemne saobracajnice, sto su vec ozbiljno skupi projekti, a kod nas bi bili 4x skuplji nego u svetu.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Beograd
Problem je nedostatak staza za bicikle, vreme nije toliki problem. U finskoj se vozi i po snegu jer ima ko da čisti. Isto i nije da je nešto tolko brdovito, u portugalu je mnogo gore pa se vozi mnogo više nego kod nas.
Re: Beograd
Slažem se da je ključ rešenja dobar javni gradski prevoz.