Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Tip na FB navodno visegodisnji vlasnik raznih Toyota, je poprilicno nezadovoljan sa 3 cil, Corollom, kaze da je na 80k citiram:
"crko axioni lezaj na radilici,povukao piljevinu preko ulja i bacio na bregaste."
Ja kolko znam to rikne na velikim kilometrazama, ako je auto cepan ili ako ostane bez podmazivanja...
"crko axioni lezaj na radilici,povukao piljevinu preko ulja i bacio na bregaste."
Ja kolko znam to rikne na velikim kilometrazama, ako je auto cepan ili ako ostane bez podmazivanja...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24659
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Mozda aksijalni, jer aksioni ne znam da postoji.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Epilog:
dobio sam polu-motor,pa sam isao na ukucavanje novog broja.
100.000km ili 3 godine je garancija. Postoji i nastavak garancije zove se Relax 160.000km ili 10 godina. Pod uslovom da kod njih radis servise. I to se odnosi samo na motor,menjac,homokineticki zglobovi i lezajevi na glavcini.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ispoštovali garanciju, najbitnija stavka zbog kojeg uzimaš auto. U Škodi garancija na far ne važi jer je propustila voda. Ima gomila bisera, dobro je da neko uvažava.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Glavni razlog je valjda da nemaš takve probleme. Tako je mogao da uzme i polovnu staru toyotu i da se vozi duže bez kvara na motoru, bez garancije…
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
I ta garancija se lepo naplati, oko 5000e uzmu za te servise u dugogodisnjoj garanciji, bas sam citao po forumima, imaju neke servise kad ono kao menjaju svecice i pk kais, ojade te.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Kao da kažeš "ne treba mi Kasko, znam da vozim".milosg napisao:Glavni razlog je valjda da nemaš takve probleme. Tako je mogao da uzme i polovnu staru toyotu i da se vozi duže bez kvara na motoru, bez garancije…
Sve što je masovna proizvodnja može da se pokvari, sat, auto, raketa, telefon... Za sve što postoji servis može da se pokvari, e tu dolazimo do garancije, to je najskuplja stavka i vredi naravno.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ako je tebi lakše, neka bude da to vredi i neka bude da se sve kvari sa istim procentom verovatnoće. U praksi ta tema nije baš tako crno-bela
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ne znam na koja jeftinija misliš, Yugo i slični nemaju i nisu ni kao opcija imali.grujicd napisao: 14 Dec 2024, 12:47 Jeftinija kola često nemaju prednje maglenke, pogledaj malo po parkinzima.
Nisam zagledao nove modele, smatrao sam da se podrazumeva da svaki auto ima kompletan far sa svim potrebnim svetlima bez ikakve doplate.
Da je nešto skupo i/ili komplikovano pa adje i da razumem da je teškoća koja traži doplatu.
Toyota svakako ne spada u tu kategoriju jeftinih proizvodjača a dodatno navedena je gomila nekih asistencija a nema svetla?
Pri tome cena da se ima kompletan far je siguran sam zanemariva u odnosu na ono što su naveli od skupih asistencija, koja postaje beskorisna ako vozač ne vidi dobro put ispred sebe.
Videti i biti vidjen je osnova bezbedne vožnje.
Oborena svetla su neupotrebljiva po magli, prilično su loša da bih se na njih oslonio.Da ocenjujem koliko mi svetla znače za bezbednost, jedno 99% bi ocenjivao kakva su oborena svetla, a 1% bi skidao ako nema prednje maglenke. I to sam velikodušan prema maglenkama.
Meni su i oborena i za maglu podjednako važna, meni treba auto da bude spreman da se može voziti u svim vremenskim uslovima koji kod nas postoje.
@ pedalaš., a šta fali halogenim farovima koja u sebi sadrže i svetlo za maglu?
Uvek bi to pre voleo da imam nego da nemam uopšte ugradjeno svetlo, pa makar bilo i led.
Nebrojeno puta mi je svetlo za maglu bilo veoma korisno, čak i neophodno. Ne mogu da zamislim auto koji nije sposoban da se koristi 24/7 kada god mi zatreba a pogotovu u jesen i zimu kada su magle sasvim uobičajena pojava.
- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Recimo Jazz nema, a CR-V ima. I ovako kad gledam po parkingu daleko od toga da sva kola imaju.
Nego kakva je to situacija bila kad ceniš da ti je svetlo za maglo bilo neophodno? Moje iskustvo je da je to prilično beskorisna stvar, ajde malo više osvetli ivicu puta i to je to, ne kažem i to nekad znači ako je baš gusta magla. Ali što se tiče vidljivosti u napred nikakva razlika. Možda mene malo bolje vide vozila koja dolaze u susret, to ne znam. Samo znam da sam očekivao više kad sam prvi put upalio maglenke.
Nego kakva je to situacija bila kad ceniš da ti je svetlo za maglo bilo neophodno? Moje iskustvo je da je to prilično beskorisna stvar, ajde malo više osvetli ivicu puta i to je to, ne kažem i to nekad znači ako je baš gusta magla. Ali što se tiče vidljivosti u napred nikakva razlika. Možda mene malo bolje vide vozila koja dolaze u susret, to ne znam. Samo znam da sam očekivao više kad sam prvi put upalio maglenke.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Moje iskustvo je da je razlika veoma primetna, sa oborenim svetlima po jakoj vejavici, jakoj kiši ili gustoj magli ništa ne vidiš dalje od 10tak metara a to znači da ne možeš normalno da voziš.
Sa svetlima za maglu domet se povećava na 30+ metara što je već prilično poboljšanje koji daje mogućnost da se pravovremeno uoče stvari na putu i time bezbedno normalno voziš.
Pogotovu kroz šumu svetla za maglu široko u stranu osvetljavaju tako da na vreme možeš da uočiš divlje životinje noću a time i da izbegneš naletanje.
Oborena svetla su nedovoljna a duga svetla ne možeš stalno koristiti a i nepraktično je kada stalno imaš vozila u susret menjaš vidno polje ispred sebe. ( a to takodje dosta smeta).
Ako nadjem snimak vožnje u takvim uslovima loše vidljivosti pa da sam vidiš koje su to prednosti dobrog svetla. Pokušaću da ga nadjem a znam da sam ga negde sačuvao jer je specifično bilo baš loše za vožnju.
Prilično jaka kiša sa udarima vetra, na Ibarskoj od Lazarevca do Beograda.
Samo 2 vozila su bila na putu u vožnji, ja i jedan taxi ispred mene, negde oko 40km/h.
Pri tih 40km/h brisači šoferke na najvećoj brzini (drugoj) su jedva uspevali da obave posao.
Ostala vozila su se blokirala na ivici puta, stali vozači potpuno i prekinuli vožnju.
Verovatno su sa kolima iz te kategorije da nemaju adekvatna svetla pa su morali da prekinu putovanje,
Osim široko u stranu svetla za maglu bacaju veoma nisko snop i nema refleksije od kapljica koja te povratno zaslepljuje u magli.
Siutacije su u ovo vreme, baš protetlih dana upravio takve da su svetla za maglu dragocena. Gusta magla je sasvim uobičajena u ovo vreme, pogotovu ujutru nakon kišne noći.
To što navodiš primere vozila koja nemaju adekvatna svetla samo pokazuje koliko su ti proizvodjači/modeli na niskom stepenu poimanja preduslova za sigurnu vožnju kada štede na svetlima.
Ne vidim ni jedan tehnički razlog da bilo koji auto ima loša ili nekompletna svetla kao obaveznu ponudu fabrike (bez doplate) bez obzira na cenovni rang jer svetla nisu oprema luksuziranja.
Sa svetlima za maglu domet se povećava na 30+ metara što je već prilično poboljšanje koji daje mogućnost da se pravovremeno uoče stvari na putu i time bezbedno normalno voziš.
Pogotovu kroz šumu svetla za maglu široko u stranu osvetljavaju tako da na vreme možeš da uočiš divlje životinje noću a time i da izbegneš naletanje.
Oborena svetla su nedovoljna a duga svetla ne možeš stalno koristiti a i nepraktično je kada stalno imaš vozila u susret menjaš vidno polje ispred sebe. ( a to takodje dosta smeta).
Ako nadjem snimak vožnje u takvim uslovima loše vidljivosti pa da sam vidiš koje su to prednosti dobrog svetla. Pokušaću da ga nadjem a znam da sam ga negde sačuvao jer je specifično bilo baš loše za vožnju.
Prilično jaka kiša sa udarima vetra, na Ibarskoj od Lazarevca do Beograda.
Samo 2 vozila su bila na putu u vožnji, ja i jedan taxi ispred mene, negde oko 40km/h.
Pri tih 40km/h brisači šoferke na najvećoj brzini (drugoj) su jedva uspevali da obave posao.
Ostala vozila su se blokirala na ivici puta, stali vozači potpuno i prekinuli vožnju.
Verovatno su sa kolima iz te kategorije da nemaju adekvatna svetla pa su morali da prekinu putovanje,
Osim široko u stranu svetla za maglu bacaju veoma nisko snop i nema refleksije od kapljica koja te povratno zaslepljuje u magli.
Siutacije su u ovo vreme, baš protetlih dana upravio takve da su svetla za maglu dragocena. Gusta magla je sasvim uobičajena u ovo vreme, pogotovu ujutru nakon kišne noći.
To što navodiš primere vozila koja nemaju adekvatna svetla samo pokazuje koliko su ti proizvodjači/modeli na niskom stepenu poimanja preduslova za sigurnu vožnju kada štede na svetlima.
Ne vidim ni jedan tehnički razlog da bilo koji auto ima loša ili nekompletna svetla kao obaveznu ponudu fabrike (bez doplate) bez obzira na cenovni rang jer svetla nisu oprema luksuziranja.
- 123456
- Postovi: 2328
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Cene servisa ne odstupaju od drugih. I kod svih je uslov održavanje u ovlašćenom. S tom razlikom da Toyota daje 10 god a recimo Škoda 4 god, pa je izbor na tebi.Bax napisao:I ta garancija se lepo naplati, oko 5000e uzmu za te servise u dugogodisnjoj garanciji, bas sam citao po forumima, imaju neke servise kad ono kao menjaju svecice i pk kais, ojade te.
Ne odgovara nam kraća garancija, ne odgovara nam duža

Spisak je duži od ovog menjač i motor, a i cena za servise od 5.000 EUR je prenaduvana. Recimo za RAV 4 je 1.500 EUR za 5 god u Slo, gde je radni sat u servisu 90 EUR, u Srb može biti samo jeftinije.
I ne treba porediti ukupnu cenu servisa, nego razliku ovlašćeni/neovlašćeni, jer se auto svakako mora održavati. Tako da je ta razlika u servisiranju u korist garancije znatno manja. Za 100nak EUR godišnje imaš produženu garanciju, koja pokriva 80% stvari. Po meni, vredi.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Bilo je diskusije vise puta na tu temu, ja nikad nisam primetio da se bolje vidi sa svetlom za maglu, jedino tebe bolje vide drugi. Jedina svetla za maglu sa kojima bolje vidis su navodno zuta svetla koja su se koristila 90ih, u francuskoj masovno.
Poboljsanje koje vidim kad upalim svetla za maglu su manja od 1%, pritom ne nosim naocare pa bi trebalo da imam dobar vid.
Poboljsanje koje vidim kad upalim svetla za maglu su manja od 1%, pritom ne nosim naocare pa bi trebalo da imam dobar vid.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Pri tome retko se i nalaze u glavnoj svetlosnoj grupi, budu dole u braniku.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
U Srb. u Škodi na NBGD 10.000 din sat vremena, to mu dođe isto.123456 napisao: u Slo, gde je radni sat u servisu 90 EUR, u Srb može biti samo jeftinije.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.