Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Audi A6

Post od sebekkg »

bas mislim da je rekao u 5. brzini. jer sam prvo mislio u 6. pa da je opravdano za mali motor, ali rece kao evo u 5. kakvo je ubrzanje za standardno preticanje na autoputu

http://www.youtube.com/watch?v=D1TIlOEYHvU
Slika
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6

Post od Day Walker »

a pa ti pricas za Insigniu... jebaga 140ks nije nesto preterano za nju..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Audi A6

Post od sebekkg »

:plusone: , gledao sam bas, kod njih u irskoj ima od benzinaca samo 1.4, a nema 1.6, 1.8, 2.0 benzinaca.
Slika
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Audi A6

Post od 16_Valve_ »

Ajde sad kada je tema vec A6 i poređenje dizela sa bezincima, da li se neko sreo sa ovakvim A6 ali sa 2.0 TFSI motorom? Mislim da bi mu taj motor bio prava mera za nase uslove zbog registracije :)
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Audi A6

Post od sebekkg »

Slika
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Audi A6

Post od 16_Valve_ »

Gledao sam vec podatke na zeperfs-u, ali me zanima kako se auto ponasa u voznji, ako ga je neko vozio. Dosta su retki kod nas, ali bi po podacima trebao biti dobar. Jedino mi nije jasno zasto je samo u A6 2.0 TFSI isao sa 170ks, a u sve ostale iz VW grupacije sa 200ks :D
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Audi A6

Post od sebekkg »

pa i meni je cudno, kada je to isti motor u pitanju, a da u passatu npr ima 200ks. ko zna, mozda nisu toliko bili sigurni u njega pa smanji jacinu zarad trajnosti.
Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Audi A6

Post od Floyd »

A mozda je zato sto se u isto vreme prodavao V6 2.8 FSI od 190ks (220ks kasnije) pa bi bilo glupo da i R4 2.0 ima vecu ili istu snagu.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Audi A6

Post od sebekkg »

moguce. :zbunjen:
Slika
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Audi A6

Post od 16_Valve_ »

Pa ne bi to Audiju bio prvi put, jos su u prvog A4 stavljali 1.8T sa 150ks i 2.6 sa 6 cilindara sa istom tom snagom :)
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6

Post od codemaker »

NexT napisao:Zapravo, taj A6 ima performanse kao 206 1.6 16v od 110 konja.

U sprintu do 100 je Pug jedva malo brzi, dok u medjuubrzanjima i max brzini Audi dobija bez problema.
A za male gradske sa 100+ konja vazi da su "trkalice"
Zapravo, možda nisam bio baš najjasniji.
Moj A6 pre čipovanja sam uvek poredio sa prethodnim A6 koji sam imao (2.5TDI 155KS, 320nM, šestak)
Tu bitku je sadašnji A6 odmah izgubio.
Međutim, ne mogu baš reći da je ne znam koliko kilav (ali u poređenju sa starim jeste slabij)
Ono što je definitivno, uzbrdo on povuče ali nakon izvesnog vremena dok mu se podignu obrtaji, tada uopšte nije naivan i dobro vuče kad treba, pa makar sa 4 osobe i prtljagom. E taj "lag" je ono što pri preticanju smeta i pravi probleme. 2.5TDI je odmah kopao asfalt kad se krene u preticanje i nije ga mnogo "znaimalo" koliko ljudi vozi.
Dakle, nije baš tako slabih performansi.
2.0TDI je stvarno više namenjen autoputevima, gde se vozi lako, udobno, brzo i sa malo goriva.
Za neke brdske zezancije nije. Sa starim A6 sam Grcima od Lamije preko Amfise vadio mast u brdima a sa novim već nisam to tako mogao.

Sada, sa čipovanim autom, imam još i bolje performanse od starog A6 i tek sad mi je srce na mestu.
Nisam još stigao da probam maksimalnu brzinu a kažu da su mi prilikom čipovanja skinuli neku blokadu, videćemo. Krajem januara idem u GR da se malo čupam sa Grcima na pomenutoj deonici ako ne bude snega.

Sve u svemu, dobar auto, mala registracija, oprema od navigacije preko bi-xenona i ostalog, relativno mlad (2008.g.)
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6

Post od NexT »

Ja uopste nisam imao reply na tvoj post nego na
Ji 4Tze napisao: Uzgred, ovaj A6 ima odnos ks/toni kao neki mali benzinac od 80KS pa verovatno ide malkice bolje zbog momenta.
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6

Post od codemaker »

Pomrsilo mi se pa sam pogrešno odgovorio.
Previše posla od početka godine, kako je krenulo, još ću napraviti poneki belaj. :kuku:

Mada, ja mojim postom nisam ni odgovarao nikome, matori Code je sam sebi mrmljao u bradu i sabirao utiske :pivo:
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6

Post od ljubitelj »

codemaker napisao: Ono što je definitivno, uzbrdo on povuče ali nakon izvesnog vremena dok mu se podignu obrtaji, tada uopšte nije naivan i dobro vuče kad treba, pa makar sa 4 osobe i prtljagom. E taj "lag" je ono što pri preticanju smeta i pravi probleme. 2.5TDI je odmah kopao asfalt kad se krene u preticanje i nije ga mnogo "znaimalo" koliko ljudi vozi.
Dakle, nije baš tako slabih performansi.
Razlika od 500kubika i 2 cilindra je ogromna kada se prica o nacinu razvijanja snage kroz obrtaje.

Taj "lag" nije nista drugo do nedostatak snage u tom rezimu, koja je daleko manja od 140KS a koliko manje vidi se iz dijagrama, sto je normalna osobina takvih motora relativno male osnovne zapremine sve dok turbina ne uspe da postigne mnogo veci protok tj efektivno povecanje zapremine.

Sestak sam po sebi ima daleko vise snage pri nizim obrtajima, razlika je cesto i do 30% sto se subjektivno po pravilu oseti.

Uopsteno za sve motore slicne konstrukcije vaze slicne osobine.
Da budem jasniji, 2.0TDI postize 140KS samo i jedino u zoni maksimalnih obrtaja tako da za perfomanse koje odgovaraju koriscenju te snage motor treba drzati uzbrdo u toj zoni, znaci preko 3500 obrtaja.
Da li je kod manuelca druga ili treca brzina vec zavisi, ali svakako treba da bude kratatk prenos da bi se motor mogao vrteti.

Na 2000-2500 obrtaja takvi tipicni motori(4 cilindra dizel turbo) imaju tek nesto vise od pola maksimalne snage na raspolaganju, tj umesto 140KS na papiru koristi se tek 80-90KS potencijala motora.

Za razliku veci sestak kao i turbo benzinac krecu da bitno povecavaju efekat motora vec od 1500 obrtaja sto se subjektivno oseti da bolje povlaci.

Motori vece zapremine, tipicno 3000-3500 kubika su neki optimum za brdske "bezanije" pratiocima, oni su uvek spremni da povuku, pogotovu neki turbo od 3 litra bilo dizel bilo benzinac.

Mana jacih motora vece zapremine su troskovi a daleko su udobniji za voznju i zapravo su idealni za auto takve kategorije.
Mali motori do 2000 kubika gube trku u perfomansama cim se zahteva dinamicki promenljivo veliko opterecenje motora (brdo na primer sa krivinama gde se usporava) ali su troskovi nizi sto obicno presudno utice na odabir.

Ja kada bih mogao uvek bih prvi odabir bio 6 cilindara redni turbo motor, nebitno gorivo, srednje kubikaze 2500-3000 kubika, ali realnost je drugacija.

Tipicno dobar osecaj voznje pruza motor u opsegu obrtaja gde obrtni momenat iznosi 90-100% maksimalnog.

Van tog opsega se subjektivno vise opaza efekat elasticnosti motora.

Dok sam imao prilike da vozim Golfa 4 1.9TDI (90KS) kao sluzbeno vozilo, vise razlicitih komada, osecaj je bio da je motor mlitav kada treba da povuce iz nize zone obrtaja i nisam bio odusevljen osobinama u opsegu 1000 dok oko 1700 obrtaja jer je bas bilo osetno da je u toj zoni slabiji i to po ravnom samo sa vozacem.
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Audi A6

Post od mr.Big »

Nije mi jasna ovolika razlika u zaustavnom putu (100-0 kmh)...
Zaključana tema