Domaće auto emisije
Re: Domaće auto emisije
Za pocetak meni najlepsi auto tog perioda..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Ko je rekao da je posebno vredna, verzije sa 8v nemaju neku mnogo jaku cenu kao evolucije, 8v je 20-30k eura, naravno ima onih koji traze mnogo vise ali za ove pare se mogu pazariti korektni primerci a sto nije nista drasticno skuplje od npr. golfova mk1 ili mk2 gti sa mnogo manje konja koji tek ne mogu da se pohvali nikakvim performansama niti istorijom, pa kad oni mogu da kostaju preko 20k sto ne bi delta kostala isto ili malo vise obzirom koliko vise moze da ponudi u voznji, koliko primeraka je napravljeno i ostalo sacuvano i obzirom na svoju istoriju. Inace ta snaga, vozne karakteristike, balans auta, pogon na svim tockovima nije nesto sto je bilo svakodnevno vidjano u auto industriji u tom periodu.
A na kraju krajeva zasto auto mora da ima ne znam kakve performanse i sl. da bi se nekom svideo i da bi imao cenu, toliko je dosadnih i bezlicnih kola koja nicim izazvana imaju neke ludacke cene tako da se za deltu ne treba cuditi ni malo.
A na kraju krajeva zasto auto mora da ima ne znam kakve performanse i sl. da bi se nekom svideo i da bi imao cenu, toliko je dosadnih i bezlicnih kola koja nicim izazvana imaju neke ludacke cene tako da se za deltu ne treba cuditi ni malo.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Sve u svemu, gristi se za guzicu sto nije pre 10+ godina za tepsiju ribe pazaren neki od mase auta kojima je cena sada u nebesima 
A spisak je jako dug...
Sampion skoka cene mislim da je M3 E30

A spisak je jako dug...
Sampion skoka cene mislim da je M3 E30
Re: Domaće auto emisije
Renoi tih specifikacija danas koštaju >100k€, VWa i Pezoa tih specifikacija je napravljeno zajedno ispod 300 komada (200ak komada 205 T16 i nekoliko Golfova Limited), koji Nisani i Tojote su joj bili konkurentni?ljubitelj napisao: 12 Jan 2025, 16:57 I volvo i drugi su imali motore takve snage...nije ništa posebno to dostignuće 185KS.
Max brzine slične i kod drugih turbaća tih 80tih.
Ubrzanje u sekundama je relativno, manja masa manje i sekundi...ako hoćeš da porediš onda sa istom kategorijom težine vozila.
Šta je posebno u ovoj sa klipa koja neme veze sa relijem da bi bila posebno vredna ?
VW/ Audi, Reno, Pežo, Nissan, Tojota...imali su aute sličnih osobina koji su bili ukorak jedan sa drugim.
Edit: @@Grujic Mislim da je Audi Quattro egal sa E30 što se tiče skoka cene. Shone ovde sa foruma je beše imao/ima par komada. Pritom E30 je krenuo da skače sa cenom pre Audija i čini mi se da je i onda kada su cene bile u bunaru opet bio skuplji od njega. Sad Quattro preko nema bez fazon
70k
Poslednja izmena od elMaestro u 12 Jan 2025, 18:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Имам једно потпитање...
Re: Domaće auto emisije
I mislim da im je to neki maksimum, u smislu da neće više rasti te cene. Doći će nove generacije ljudi koji se ne loži na to.
- TheWickerMan
- Postovi: 11134
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Domaće auto emisije
Jel ti zao sto si ga prodao?

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Neke rane i dalje krvare....
Al ne samo to, u to doba si u daleko boljem stanju od njega za par hiljada imao druge M-ove, e36, e34, seriju 6... pa u krajnju ruku, obicna korektna kocku 325i bi bila pucanj j centar.
Tada je za 500e mogao M-tech 2 palet branika da se izbunari, svi se krstili da je to mnogo

Al ne samo to, u to doba si u daleko boljem stanju od njega za par hiljada imao druge M-ove, e36, e34, seriju 6... pa u krajnju ruku, obicna korektna kocku 325i bi bila pucanj j centar.
Tada je za 500e mogao M-tech 2 palet branika da se izbunari, svi se krstili da je to mnogo

Re: Domaće auto emisije
Jel to onaj sivi e30? secam se da ga je prodavao lik na nekom proslom forumu za tipa iljadu i po evra al bio je ceo za restauraciju, da ne kazem za pod presu.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Taj taj, ja sam ga platio 1300e.
Na kraju ga prodao za nesto vise, pa ga je taj lik prodao nekom svajcarcu koji vozi neke amaterske trke (tj formalno ja posto se i dalje vodio na mene) i izvezen je.
Koliko sam cuo nisu uspeli da ga srede, mada je mogao, me verujem da su svajcarci hteli ds se upustaju u sve, i losije su ovde restaurirali, radikalno limarski, al moze.
Mada, i da nisam nista pipnio, na sebi je imao dovoljno origi delova da se kroz vreme za visetruko vise proda (branici, spojleri, krila, s14 motor, kontra menjac)... Original wbs bio, nije kucan, pakovan, PUS-ovan itd
Na kraju ga prodao za nesto vise, pa ga je taj lik prodao nekom svajcarcu koji vozi neke amaterske trke (tj formalno ja posto se i dalje vodio na mene) i izvezen je.
Koliko sam cuo nisu uspeli da ga srede, mada je mogao, me verujem da su svajcarci hteli ds se upustaju u sve, i losije su ovde restaurirali, radikalno limarski, al moze.
Mada, i da nisam nista pipnio, na sebi je imao dovoljno origi delova da se kroz vreme za visetruko vise proda (branici, spojleri, krila, s14 motor, kontra menjac)... Original wbs bio, nije kucan, pakovan, PUS-ovan itd
Re: Domaće auto emisije
Nisam ja ni pitao o ceni nego u čemu je opčinjenost ovom 8V verzijom, po čemu se izdvaja od drugih turbača tog doba koji su slični d bi bila neka ekskluziva ova verzija.OMP napisao: 12 Jan 2025, 17:32 Ko je rekao da je posebno vredna, verzije sa 8v nemaju neku mnogo jaku cenu kao evolucije, 8v je 20-30k eura, naravno ima onih koji traze mnogo vise ali za ove pare se mogu pazariti korektni primerci a sto nije nista drasticno skuplje od npr. golfova mk1 ili mk2 gti sa mnogo manje konja koji tek ne mogu da se pohvali nikakvim performansama niti istorijom, pa kad oni mogu da kostaju preko 20k sto ne bi delta kostala isto ili malo vise obzirom koliko vise moze da ponudi u voznji, koliko primeraka je napravljeno i ostalo sacuvano i obzirom na svoju istoriju. Inace ta snaga, vozne karakteristike, balans auta, pogon na svim tockovima nije nesto sto je bilo svakodnevno vidjano u auto industriji u tom periodu.
A na kraju krajeva zasto auto mora da ima ne znam kakve performanse i sl. da bi se nekom svideo i da bi imao cenu, toliko je dosadnih i bezlicnih kola koja nicim izazvana imaju neke ludacke cene tako da se za deltu ne treba cuditi ni malo.
Reli model je nešto sasvim drugo, njih je malo napravljeno i imaju istoriju za sebe.
Slažem se da bi se auto nekome svideo ne mora uopšte da ima neke papirnate perfomanse (jer se i neće voziti tako) i uopšte ne sporim da je Delta auto koji vredi imati samo pitam zašto, u čemu je hype pored toliko ostalih koji nisu ni dosadni ni bezlični niti se posebno to naglašava.
Svako uzima šta mu se svidja a o ukusima se ne raspravlja.
Pug 205 turbo, Reno 5 turbo, Ford Escort, Ford Sierra, Audi kvatro turbo, Audi 100 turbo, Nissan 300 turbo, Fiat Uno turbo, Lancia Thema turbo (odakle i potiče motor u ovoj Lančiji), Mistubishi Lancer turbo, Honda Prelude, Toyota Supra turbo, Toyota Celica, Subaru Impreza turbo, Pug 505turbo, Saab 9000 turbo, Reno Fuego turbo, Citroeen CX turbo pa drugi neki poput Mitsubishi Diamant, Honda NSX, Audi 200 V8, Volvo 780 turbo, Mercedes W126 500, Alfa 90, Alfa 75 turbo , pomenuti VW Golf itd... gomila auta 80tih.
Modeli koji koji su duboko urezani u istoriju industrije po nečemu, snaga 185KS nije ništa specijalno, mnogi auti su imali slične perfomanse, dosta njih i brži od ove Delte sa maksimalnih oko 210 km/h.
Slažem se da bi se auto nekome svideo ne mora uopšte da ima neke papirnate perfomanse (jer se i neće voziti tako) i uopšte ne sporim da je Delta auto koji vredi imati samo pitam zašto, u čemu je hype pored toliko ostalih koji nisu ni dosadni ni bezlični niti se posebno to naglašava.
Svako uzima šta mu se svidja a o ukusima se ne raspravlja. Još jednom ne pričam o ceni, niti znam(o) koliko je plaćena ova u raspadu niti koliko će koštati komplet iznova.
Ako nema drugih objašnjenja osim eto svidjanja i što je malo primeraka uspelo da preživi a da je buduća cena osnovni motiv i to je ok, poštujem.
Re: Domaće auto emisije
Evo spiska auta sličnih (ili boljih) perfomansi i slične snage motora pa biraj Nisane ili Tojote ili druge koji su pravljeni u dosta komada a tih su specifikacija sposobnosti vozila. Ja ne bih izdvajao neki model posebno.elMaestro napisao: 12 Jan 2025, 18:19Renoi tih specifikacija danas koštaju >100k€, VWa i Pezoa tih specifikacija je napravljeno zajedno ispod 300 komada (200ak komada 205 T16 i nekoliko Golfova Limited), koji Nisani i Tojote su joj bili konkurentni?ljubitelj napisao: 12 Jan 2025, 16:57
VW/ Audi, Reno, Pežo, Nissan, Tojota...imali su aute sličnih osobina koji su bili ukorak jedan sa drugim.
https://www.autosnout.com/Car-0-100kph- ... econds.php
Re: Domaće auto emisije
Pronaći Renault Fuego Turbo u Srbiji je praktično nemoguće.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- TheWickerMan
- Postovi: 11134
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Domaće auto emisije
Lista auta koji ubrzavaju do 8 sekundi? Prica je o automobilima iz 80tih a ne Bugari Vejronu i sličnima.
Imao je Nissan Sunny GTi-R koji je "u klasi" sa Deltom a proizveden u mnogo manje primeraka i trenutno vredi manje, Toyota je imala Corollu sa 170ks ali ne u Evropi nego samo USA/Japan. Nijedan od njih nema ni približno cenu, preformanse i "nešto to" kao što je imala Delta
Imao je Nissan Sunny GTi-R koji je "u klasi" sa Deltom a proizveden u mnogo manje primeraka i trenutno vredi manje, Toyota je imala Corollu sa 170ks ali ne u Evropi nego samo USA/Japan. Nijedan od njih nema ni približno cenu, preformanse i "nešto to" kao što je imala Delta
Re: Domaće auto emisije
jbt koja poredjenja, reno 5, uno, fuego, citroen cx, pug 505 itd. staviljati u isti kos sa deltom integrale
ne znam samo cime ovi automobili mogu da pariraju integralki, cak nisu ni blizu snazi a kamoli voznim karakteristikama.

Re: Domaće auto emisije
Ja drugačiji odgovor nisam ni očekivao, random link koji nema baš veze sa postavljenim pitanjem...
Имам једно потпитање...