I očekivao sam ovakav odgovor nabacan floskulama o poredjenju ozbiljnosti auta i idejama proizvodjača.elMaestro napisao: 13 Jan 2025, 18:26 Čak i od tih koje si izdvojio, kao auto u celini, jedino se Sierra Cosworth može uporediti sa Deltom. Supra je auto koji ni po ideji ne parira Lancii. A ako ćeš reći da Delta nije ozbiljniji auto bio čak i tada (ne pričamo o vrednosti sada) od 205 GTI i R5 GTT, onda opet nema poente dalje pričati. Vidim da si se uhvatio strogo ubrzanja do 100 što je neko usput pomenuo, kao da je to jedina odlika, ali ni 205 GTI ni R5 GTT nemaju ubrzanje Delte. Koji tačno R5 je '78 išao za ispod 7 do 100? To je kao da kažeš da je Clio '99 išao za 6 sekundi do 100, samo zaboraviš da kažeš da je tom Cliu motor pozadi i da se razlikuje u još par sitnih detalja, ali ništa bitno.
Nisam ja uveo ubrzanje u priču, samo sam naveo primer drugih auta jer su se potegle perfomanse kao adut posebnosti i specijalnosti.
A može i maksimalna brzina da se poredi gde opet Delta nije ništa specijalno, čak sporija od gomile auta sa one liste pa čak i od porodičnih limuzina 80tih.
I Sierra i Escort kod Forda 80tih su sasvim uporedivi sa Deltom. Supra je kudikamo kvlaitetnije izradjen auto od Delte, takodje sasvim parira Delti a i može motoru dobroooo da se digne snaga.
I 205 i 5 su ikone i auto industrije i motor sport verzije takodje u svoje vreme. Isto tako i Nissani, i 200SX i 300 i 350 i Skyline i SUnny.
Toyote, Subarui, Mitsubishiji... legendarni motori koji pucaju od snage.
Pa Honda NSX, Mazda RX7...kultni modeli.
Nisam ni pomenuo Porše i BMW 80tih i šta predstavljaju kao ozbiljan auto (tvoj termin poredenja) po perfomansama a ima i njih uz tabeli.
BMW M3 je dat 6,7sekundi. Da nije i to neozbliljan auto pa nije za poredjenje da Deltom?
Piše u linku koji R5 (turbo model prve serije) je 1978 išao 6,9. Delta je 6,8 .
Razlika zanemariva. A R5 Turbo 2 je isti sa 6,8
Kako god okreneš od Delte je u 80tim bilo auta istih ili boljih perfomansi u raznim veličinama. Tabela sve govori.
Nego, ne napisa odgovor ni na moje ni na pitanje kolege A170 po čemu je ova Delta 8V toliko vau.
Napisao si da ubrzanje nije jedina odlika, dakle šta bi izdvojilo Deltu od drugih modela iz 80tih ili 90tih ???
Prosto navedi Delta 8V je zbog
-...
-...
-...
izuzetan auto koji nema niko drugi od konkurencije.
Po meni motor od 165/ 185KS ni po snazi ni po tehničkim rešenjima ništa posebno, Ista konstrukcija kao i velikoserijski motori u limuzinama tog vremena. Ništa novo što već odranije nisu imali motori 80tih godina.
Da podsetim, nije verzija Delte koja se proslavila na reliju 037 a nije ni EVo 16V.