2023 Hyundai Santa Fe
Re: 2023 Hyundai Santa Fe
Meni je baš gadan. On i nova Toyota LC su mi mrtva trka po tom pitanju.
- mironiko
- Postovi: 884
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: 2023 Hyundai Santa Fe
Uh, LC mi je miss univerzuma za Santa Fe, iako ni njegovim dizajnom nisam oduševljen, što se kaže - ok mi je.
Još LC ima i legendarni status, što SF ipak nema (još).
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Još LC ima i legendarni status, što SF ipak nema (još).
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Astra >> Lambo
Re: 2023 Hyundai Santa Fe
Severna Amerika je primarno tržište, najviše automobila tamo prodaju. Bar po izveštaju koji sam video za 2023, oko 1 milion vozila prodato tamo, od 3.5 ukupno te godine. Tako da ne čudi dizajn prema ukusu USA kupaca
Re: 2023 Hyundai Santa Fe
Setih se ovoga:
Re: 2023 Hyundai Santa Fe
Imao sam priliku da ga vozim nekoliko dana, Hybrid. Pre preuzimanja sam bio u fazonu, jbg, moram da ga vozim, izdržaću nekako.
Međutim, za mene je definitivno onaj tip vozila koje ti lagano ulazi pod kožu. Čak i taj odvratni zadnji kraj prestane da bude ružan. Dobra pozicija sedenja, sedišta preudobna. Ima dosta gedžeta koji pomažu prilikom manevrisanja na malom prostoru i uparkiravanja. Npr. bočna kamera se aktivira svaki put kada se aktivira migavac. Osećaj je nekako skoro pa premijum.
Mane, definitivno se oseti težina, ima 2 tone prazan a motorizacija ne može u potpunosti da se izbori sa masom. Ne kažem da ne ide dobro nego da bi za tu težinu ipak dobro došlo malo više snage. Nisam doduše imao priliku da ga vozim po magistrali i probam preticanje u tim uslovima.
Potrošnja po bordu oko 9,5 litara, većinski gardska vožnja bez gužve, sa povremenim izlascima na auto put u samom gradu.

Međutim, za mene je definitivno onaj tip vozila koje ti lagano ulazi pod kožu. Čak i taj odvratni zadnji kraj prestane da bude ružan. Dobra pozicija sedenja, sedišta preudobna. Ima dosta gedžeta koji pomažu prilikom manevrisanja na malom prostoru i uparkiravanja. Npr. bočna kamera se aktivira svaki put kada se aktivira migavac. Osećaj je nekako skoro pa premijum.
Mane, definitivno se oseti težina, ima 2 tone prazan a motorizacija ne može u potpunosti da se izbori sa masom. Ne kažem da ne ide dobro nego da bi za tu težinu ipak dobro došlo malo više snage. Nisam doduše imao priliku da ga vozim po magistrali i probam preticanje u tim uslovima.
Potrošnja po bordu oko 9,5 litara, većinski gardska vožnja bez gužve, sa povremenim izlascima na auto put u samom gradu.
Re: 2023 Hyundai Santa Fe
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- 123456
- Postovi: 2296
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: 2023 Hyundai Santa Fe
Ne znam šta su dizajneri imali u mislima za zadnji kraj, ali je svakako ispalo gore čak i od Kodiaqa.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk