Tako jednostavno radi, ima ECU i sve ostalo naravno. Moguće da bi u nekoj fazi rada ionako prebacio sam ali ovako ide brže i jasno se oseti kada na 1.800 obrtaja cakne i pređe na plin. Naravno, tek kada se zadovolji uslov temeperature rashladne tečnosti.
p.s U stvari, kada malo bolje razmislim - mislim da je tako i radio sve dok mu nije zamenjen originalni firmware kod zamene dizni na davnih 80.000 km. Moguće i da samo posle toga nije dobro podešen. Ispitaću to ovih dana…
Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Broj obrtaja se podešava kao i temperatura. Mnogi taj parametar spuste ispod broja obrtaja u leru pa onda ne mora da se "da gas", prebaci čim se ugeje radio u mestu ili se vozio,svejedno je.
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Poremetilo mi se štošta otkako je zamenjen taj originalni firmware u plinskom ECU-u, recimo i pokazivač nivoa plina ne radi kako je precizno radio ranije, crvena lampica mi se upali a ja pređem još 150 km posle toga (ranije sam prelazio 82-84 km). Problem je što nema više dobrih majstora koji sve to umeju i imaju volje da podese. Ili ću na kraju izgleda morati nabaviti taj Landirenzo interfejs za povezivanje i odgovarajući softver, pa sam čačkati…