Sijlaice nemaju žižu, nemaju optička sočiva koja prelamaju svetlost. Niti se mere u žiži (farova) već ovako van fara, direktno osvetljavanje.
Pogledaj test koji sam okačio, tu je sve lepo navedeno, date i brojke izmerenih vrednosti.
Nije naučno merenje, nije ni nešto ulatra precizno ali jeste merenje koje više nego jasno pokazuje da nema ni govora o reklamiranom pojačanju svetla od strane LED.
A sam OSRAM u svom pdfu sa na svom sajtu je stavio fusnotu za to svoje reklamno DO 330% više svetla.
Nije poenta u jačini svetla jer se i halogena može podići na napon 15V (prodaju se aftermarket kitovi elektronike za to) i time jačina svetla ali se time u paketu dobija još jače grejanje i skraćeni radni vek H4.
Tako i ovaj klip nije o tome koliko jače svetli LED (ni ne dovodi se u sumnju da je bolja i jača od H4) već da je upitno reklamirano i očekivano trajanje od 3000 radnih sati i minimum 5 godina.
Zanima me nešto u vezi rada termostata. Termostati se otvaraju na određenoj temperaturi da bi antifriz cirkulisao kroz hladnjak. Sad me zanima da li se to dešava povremeno, tj da termostat povremeno pušta vodu kroz hladnjak tokom rada motora zavisno od varijacija temperature ili jednom kada otvori ostaje otvoren dok se motor potpuno ne ugasi i voda ne ohladi?
Pitam zato što se baš vozam ovih dana i nakon vožnje od 25km hladnjak je i dalje hladan na dodir. Verovatno da nije dobacivao do 90c jer je ovih dana baš hladno -2 do -5, i moje vožnje su bile po relativno ravnom terenu u laganijem režimu vožnje. Kada otvorim haubu iz motora ne kulja neka velika toplota ili smrad, što znači da se ne greje više nego što treba. Dosipao sam 2 puta antifriz po nekih 100ml i za sada drži, nema znakova da negde curi. Grejanje u kabini fantastično, ne moram čak ni da palim ventilatore, dovoljno je što dođe iz kanala ventilacije da stvori prijatnu toplotu. Motor radi normalno, potrošnja mislim da je malo manja. Koliko se to može proceniti preko kazaljke, jer nemam računar potrošnje...
Sve u svemu, za sada sam zadovoljan.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Obican termostat radi tako sto odrzava zadatu temperaturu motora. Ako se motor zagreje i otvori termostat, a onda recimo stojis u koloni 2 sata i drziS grejanje termostat ce se zatvoriti da bi pokusao da odrzi temperaturu motora na radnoj. Ovo je scenario recimo zimi kad ti treba grejanje.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Ja sam sad radio veliki servis na yetiju 2.0tdi, sa dsg-om. I pošto nije dizao temperaturu ja sam mu zamenio i termostat ali i dalje je isto. Sad moram da probam da zamenom termostata i na dsg-u sredim to. Ima li kojim slučajem i neki nepovratni ventil koji bi se trebao zameniti?
Izgleda da nije. Ima ovaj na dsg-u kao moguće rešenje problema, a i nije skup (mahle - original je 2000 dinara) samo ne znam da li ima još neki dodatni. Poslao sam majstoru broj šasije da vidi ima li još neki sem ova dva (mislim da nema).
Ne znam da li i hladnjak egr-a ima svoj-ugrađeni termostat pa da je on konstatno otvoren dok je hladno i da onda ne dozvoljava da se zagreje.
EGR izmenjivač zagreva antifriz, prenosi toplotu sa izduvnih (toplih) gasova na antifriz (hladan) radi bržeg zagrevanja motora.
Ako ima termostat, treba da bude otvoren, tj da ima pun protok kroz izmenjivač.
Ažuriranje problema sa trapom. Oteram kod majstora i on je sve pretresao i trap je utegnut k'o puška. I slučajno pogleda korubu, tj.zadnjideo korube i vidi da je kraj deformisan .
Upreden tako da je jedan deo udar u oprugu ,a drugi lupkao po pragu. Brenerom ga je ispravio i više ne pravi zvukove.