ftj napisao:Džabe zaista, al ovo su pilot primacy kolko vidim, nisu alpin.
Ivan23 napisao: 11 Feb 2025, 14:56
Sa onog dashcam snimka na kom se auto zaustavio, piše A8L 50 TDI Quattro.
Zvanično, Audi ne izbacuje blindu sa V6 TDI motorom, idu na V8, a ranije su išli na W12 ako se ne varam.
Pitanje da li je to vozilo blindirano, a ako jeste pitanje da li je fabrička blinda ili kupljena od neke firme koja blindira civilna vozila, što mi je manje verovatno.
Jako je loš snimak da bi se reklo da li piše 50 tdi ili 60 tfsi ali kolko vidim sve ove a8ice security sa neta nemaju uopšte tu oznaku pozadi, samo quattro im piše. da je bolji snimak videlo bi se po debljini vrata al ako zaista piše tdi onda je 99,99% da su slagali da je uopšte i bio blindirani auto.
Screenshot 2025-02-11 153503.png
Ono što se zna je da ova generacija blindirane a8ice postoji samo u pre-facelift izdanju pa ako može neki audi stručnjak da oda da li je ovo LCI ili nije razrešio bi tu dilemu.
edit: ovo je definitivno tdi, nemoguće da su lagali narod da je bio u blindiranom vozilu
Screenshot 2025-02-11 153947.png
Ja sam poprilicno siguran da te nove osmice sto koriste nisu uopste blindirane. Bas sam zagledivao par puta kad otvore vrata, deluju stakla standardna. Za onu W12 D4 sto je koristio do skoro se videlo odmah i od spolja da jeste, a pogotovu kad otvore vrata. A ona zimska guma sa nje sto sam slikao izgleda da je obicna isto, nikakvu posebnu oznaku ni izgled nije imala.
grujicd napisao: 11 Feb 2025, 18:07
Rekli su mi studenti juče da prvo noć spavaju u plastenicima, tako da nisu ni računali na tu salu. Tj. nije to danas iznenada otkazano. A posle toga bi dve noći trebali da imaju u halama.
U petak će 20 studenata maratonaca krenuti iz Bg do Kragujevca i traže kola za pratnju i da ih prevoze, pošto su to 4 tima po 5 trkača, u svakom trenutku po jedan trči a ostali su u kolima. Pomislim da se prijavim ali sam onda shvatio da ja to ne mogu da izguram kao vozač! To je nekih recimo 13 sati vožnje, i to voziš 10 kmh, moj tempomat ni ne radi ispod 30 ili 40 kmh. Tu i nema pauze duže od par minuta jer se konstantno trči i ideš u koloni. Znam dovoljno sebe da bi znao da mi je to previše, prispavalo bi mi se na pola puta, stigao bi me umor, ukočio bi se sav… Eto, kad sam gledao maratonce koji su dolazili iz Kragujevca nisam pomislio da je i za vozače to solidan izazov. Ajde ako imaš sa nekim da se menjaš to je ipak lakše, ili ako bar imaš tempomat koji radi na maloj brzini.
Hvala što si podelio. Možda se neko ipak prijavi. Limiter no trebao da radi na Malik brzinama. Pa i to može da se koristi.
Ja isto ne bih smeo da se usudim u takav poduhvat.
United Group B.V. (“Grupa”), u vlasništvu Dragana Šolaka, saopštila je da je postignut dogovor o prodaji SBB, alternativnog provajdera plaćene televizije, širokopojasnog interneta i fiksnih telefonskih usluga u Srbiji e& PPF Telecom Group B.V. (“e& PPF Telecom”). Grupa je takođe postigla dogovor o prodaji Eon TV International Ltd (holding kompanija NetTV Plus biznisa), kao i prava prenosa sportskih događaja na zapadnom Balkanu (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija i Srbija) kompaniji Telekom Srbija a.d. Beograd
Kako se navodi u saopštenju, kombinovana vrednost kompanija iznosi 1,5 milijardi evra.
Nije Telekom bespotrebno podizao cene svake godine...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Ukoliko sam dobro shvatio saopštenje, SBB prodaju grupi koja je vlasnik Yettel-a, uz uslov da N1 i Nova S budu dostupni na njihovom servisu.
Telekom je kupio prava za Sport Klub, ali i EON.
To znači da trenutni korisnici SBB-a i EON-a kao njihovog servisa prelaze na Yettel, što je poprilični downgrade u smislu iskustva korisnika, imajući u vidu da im je softver na boxevima očajan, a na aplikaciji za nijansu bolji.
A korisnici Telekoma dobijaju EON kao aplikaciju, ali i dalje nemaju N1 i Novu S u svojoj ponudi?
EON valjda ostaje u Srbiji za SBB, a Telekom se širi po Evropi preko EON plarforme tj Net TV i Total TV. Arene dolaze na SBB a Sport Klub ide na Telekom.