
Registracija oldtajmera - po novim pravilima
- YUgisa
- Postovi: 882
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Kad su gosti vezani za neki zakon ostavili utisak kao da znaju kako to u praksi funkcionise 

Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Znaju oni vrlo dobro za sebe, vidite kolike su cifre "pregleda" dokumentacije (koja je inače javno dostupna u većini slučajeva jer su i oldtimeri nekada bili nova vozila pa time imala homologaciju već uradjenu jednom) od 9,000dinara kao nekakav izmišljeni preliminarni obavezni pregled.
Pazi foru, auto ima FIVA sertifikat da jeste oldtimer i onda neko uzima pare da dokazuje kroz dodatni naknadni preglede sa svojom komisijom da kao utvrdi to što je već samim sertifikatom utvrdjeno i jasno crno na belo napisano.
Ništa nije zapravo uredjeno kako valja ono što je bitno a ono što je nebitno je u stina crevca (da li je ova ili ona "istinska" nijansa prve boje, a nije naravno jer ne one prastare boje ne postoje i ne prave se odavno) od originalnosti lajsni, guma , nijanse boje, sedišta i tako te potpuno nebitne tehnički stvari.
Šou, kao ne treba oldtimer da bude po propisima iz 2025. godine da bi se registrovao kao oldtimer.
Pa tako (treba) je oduvek svuda regulisano, ako auto nema ABS jer napravljen pre nego što je izmišljen onda se ne pregleda na tehničkom,
ako auto nema 3. stop svetlo jer nije još bilo izmišljeno onda se ne pregleda na tehničkom, ako auto nema katalizator jer nije bio izmišljen.... itd itd.
Suludo je da nekakva komisija od slučaja do slučaja kao ispituje da li oldtimer zadovoljava ili ne propis važeći za nove u 2025 (ili bilo kojoj godini) kasnije od godine same proizvodnje umesto prostog prihvatanja da oldtimer treba da ima opremu koju je proizvodjač onda ugradio.
I ništa više, nikakve dodatne ugradnje ili dodatni zahtevi.
Nova pravila su opet napravila Srbiju izopštenu od okruženja (Evropa) gde se favorizuje očuvanje oldtimera finansijskim podsticajima (nema poreza ) i drugim merama jer ako jesu ispravni i u voznom stanju onda predstavljaju dobro tehničke kulture.
A tako malo je ukupno para prihod države od oldtimera da je smešno istrajavanje na silnim porezima, taksama, uverenjima, odobrenjima, i ostalim administrativnim otežavanjima.
Mala korist za državu u parama a velika šteta što se otežava mogućnost očuvanja tehničkog nasledja što širem krugu ljudi.
Pazi foru, auto ima FIVA sertifikat da jeste oldtimer i onda neko uzima pare da dokazuje kroz dodatni naknadni preglede sa svojom komisijom da kao utvrdi to što je već samim sertifikatom utvrdjeno i jasno crno na belo napisano.
Ništa nije zapravo uredjeno kako valja ono što je bitno a ono što je nebitno je u stina crevca (da li je ova ili ona "istinska" nijansa prve boje, a nije naravno jer ne one prastare boje ne postoje i ne prave se odavno) od originalnosti lajsni, guma , nijanse boje, sedišta i tako te potpuno nebitne tehnički stvari.
Šou, kao ne treba oldtimer da bude po propisima iz 2025. godine da bi se registrovao kao oldtimer.
Pa tako (treba) je oduvek svuda regulisano, ako auto nema ABS jer napravljen pre nego što je izmišljen onda se ne pregleda na tehničkom,
ako auto nema 3. stop svetlo jer nije još bilo izmišljeno onda se ne pregleda na tehničkom, ako auto nema katalizator jer nije bio izmišljen.... itd itd.
Suludo je da nekakva komisija od slučaja do slučaja kao ispituje da li oldtimer zadovoljava ili ne propis važeći za nove u 2025 (ili bilo kojoj godini) kasnije od godine same proizvodnje umesto prostog prihvatanja da oldtimer treba da ima opremu koju je proizvodjač onda ugradio.
I ništa više, nikakve dodatne ugradnje ili dodatni zahtevi.
Nova pravila su opet napravila Srbiju izopštenu od okruženja (Evropa) gde se favorizuje očuvanje oldtimera finansijskim podsticajima (nema poreza ) i drugim merama jer ako jesu ispravni i u voznom stanju onda predstavljaju dobro tehničke kulture.
A tako malo je ukupno para prihod države od oldtimera da je smešno istrajavanje na silnim porezima, taksama, uverenjima, odobrenjima, i ostalim administrativnim otežavanjima.
Mala korist za državu u parama a velika šteta što se otežava mogućnost očuvanja tehničkog nasledja što širem krugu ljudi.
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Zar se ocekivalo da ce nesto raditi za dzabe i u korist naroda??? Naravno da je otimacina para gde god se moze ali mislim da vlasnike olldtajmera to nece preterano pogoditi i omesti u registraciji istih posto se toliko godina prica o tome i trazi resenje. A sto se tice tih naknadnih pregleda mislim da je to kontrola dal je auto u izvornom stanju ili ima neke nadogradnje i dorade koje mozda nisu u skladu sa aktuelnim propisima jer cinjenica je da ima mnogo oldtajmera koji su naknadno preradjeni, neki upropasceni modernim dodacima, neki mozda unapredjeni pa sad i to mora neko da proveri.
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Pa naravno da niko ne radi besplatno ali čitanje e maila sa malo teksta i nekoliko fotografija da košta 9,000 dinara.
Malo je to u korist naroda, da ne kažem šta.
Rešenje, registracija, je (odavno) postojalo dok se nisu 2018. nadigli da izmišljaju bravurozne procedure.
Ovim se ništa nije rešilo suštinski.
Ako se vrši kontrola te komisije onda je potpuno nepotreban i besmislen naknadni tehnički pregled kao regularnog vozila.
Ako se vrši strogi tehnički pregled onda je besmislen ovaj komisijski pregled.
Zar nije kao bila priča da su kontrolori na tehničkom posebno obučena lica, sa potrebnim kvalifikacijama za taj posao, da imaju zakonsku odgovornost za ispravnost vozila, da su kazne za firme ogromne i tako dalje...a ovamo nekakva 3 čoveka bez kvalifikacija (tih tako propisanih) rade pregled.
Pre svega je bitno da je odltiimer u tehnički potpuno ispravnom voznom stanju a to lajsne, oznake, nalepnice, boja sedišta, i slično je potpuno irelvantno za ispravnost u vožnji.
To kako izgleda auto je po meni stvar za FIVA sertifikat a ne za kriterijum registracije- registracija je ništa drugo do vodjenje evidencije u registru vozila dakle najprostija administrativna stvar.
Da ne ulazimo u to da registraciju vozila uopšte ne treba da radi Policija, i da registracija treba samo jedan jedini put da se izvrši sve dok je isti vlasnika vozila a ne da se ponavlja iznova. (jer se ništa nije promenilo od podataka vozila bitnih za registar).
Malo je to u korist naroda, da ne kažem šta.
Rešenje, registracija, je (odavno) postojalo dok se nisu 2018. nadigli da izmišljaju bravurozne procedure.
Ovim se ništa nije rešilo suštinski.
Ako se vrši kontrola te komisije onda je potpuno nepotreban i besmislen naknadni tehnički pregled kao regularnog vozila.
Ako se vrši strogi tehnički pregled onda je besmislen ovaj komisijski pregled.
Zar nije kao bila priča da su kontrolori na tehničkom posebno obučena lica, sa potrebnim kvalifikacijama za taj posao, da imaju zakonsku odgovornost za ispravnost vozila, da su kazne za firme ogromne i tako dalje...a ovamo nekakva 3 čoveka bez kvalifikacija (tih tako propisanih) rade pregled.
Pre svega je bitno da je odltiimer u tehnički potpuno ispravnom voznom stanju a to lajsne, oznake, nalepnice, boja sedišta, i slično je potpuno irelvantno za ispravnost u vožnji.
To kako izgleda auto je po meni stvar za FIVA sertifikat a ne za kriterijum registracije- registracija je ništa drugo do vodjenje evidencije u registru vozila dakle najprostija administrativna stvar.
Da ne ulazimo u to da registraciju vozila uopšte ne treba da radi Policija, i da registracija treba samo jedan jedini put da se izvrši sve dok je isti vlasnika vozila a ne da se ponavlja iznova. (jer se ništa nije promenilo od podataka vozila bitnih za registar).
Da, očekivalo se iz najava da će biti uredjeno onako kako je svuda manje više već decenijama oko nas. (recimo u Nemačkoj ne postoje nikakve dodatne komisije, policija nema ništa sa registracijom vozila).Zar se ocekivalo da ce nesto raditi za dzabe i u korist naroda???
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Na mašincu se uveliko radi , drugi petak kako pregledaju vozila, prednjace mercedesi 

















Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Srpski Savez za Istorijska Vozila
Dana 6. februara 2025. u "Centru Boban" je počela sa radom Komisija za ispitivanje vozila i dodelu nacionalnih potvrda. Saradnja sa amss_official i amss_cmv_revizija_i_provera je protekla u konstruktivnoj i radnoj atmosferi. Svi predmeti su uspešno obrađeni.
Za sve vlasnike starovremenskih vozila iz uvoza, ali i domaćih stručni tim SSIV-a stoji na raspolaganju
+ 381 63 442 144 Vas Srpski Savez za lstorijska Vozila
Dana 6. februara 2025. u "Centru Boban" je počela sa radom Komisija za ispitivanje vozila i dodelu nacionalnih potvrda. Saradnja sa amss_official i amss_cmv_revizija_i_provera je protekla u konstruktivnoj i radnoj atmosferi. Svi predmeti su uspešno obrađeni.
Za sve vlasnike starovremenskih vozila iz uvoza, ali i domaćih stručni tim SSIV-a stoji na raspolaganju
+ 381 63 442 144 Vas Srpski Savez za lstorijska Vozila
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Upravo to gledam na fejsu, 9000 din za preliminarni pregled je cist lopovluk i bezobrazluk, da platis 9 soma samo da pogledaju slike?? debilizam, ne kontam koji tu oni trosak imaju i sta tu kosta 9000, taj preliminarni pregled ne bi trebalo nista da kosta ali ako im je bas stalo da ti uzmu neke pare onda tih 9000 mogu da dodaju na 16800 i kad vec radis sve platis a i ako bes moraju da zarade nesto od tog preliminarnog zar ne moze biti neka simbolicna cifra tipa 1000din jer stvarno ne znam koje oni troskove tu imaju pa treba da ih pokriju???
- YUgisa
- Postovi: 882
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Placa se radnik koji gleda slike i 8 sefova iz stranackog kadra.
Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Kad bi bilo po tome šta ima smisla, ne bih atest za prozracne folije za stakla (0% zatamnjena) platio 11,800 pre neki dan...ovde ti barem za 9000 kažu da ne treba da dolaziš i platis još 16,900, tj bolje nego da dodjes i za 25,900 kažu da nema ništa od toga
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Ako je to tako lako otvorite sami ispitno mesto pa cepajte.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- YUgisa
- Postovi: 882
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
E pa to ne moze. Ja kad sam hteo da atestiram modifikacije na autu pre koju godinu rekli su nemamo strucnjake za tako nesto, reko jel mogu ja da o svom trosku nadjem strucnjake, rekli su ne moze jer otkud oni znaju kakvi su to srucnjaci 

Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
ja iz tog razloga nikad ne bih ni stavljao folije jer necu da placam harac drzavi a pogotovo mi je sulud atest providnih folija ja ne znam koji retard i po kom osnovu je to smislio??? za tamne folije nekako i razumem ali providna???? to ako bih stavio definitivno ne bih isao na atest jer ko realno moze da te provali da imas folije??? Tehnicki moze da te pusti tu uvek nekog znas a panduru ne znam kako bi palo na pamet da proveriBRABUS napisao: 15 Feb 2025, 15:37 Kad bi bilo po tome šta ima smisla, ne bih atest za prozracne folije za stakla (0% zatamnjena) platio 11,800 pre neki dan...
e pa to je to, sto je u ovoj raspaloj drzavi otimacina na svakom koraku i punjenje budzeta
kakve veze ispitno mesto ima sa pregledanjem slika, ovde sedi neki retard stranacki postavljen za stolicom i pogleda slike pa kako mu se digne kita kaze to je ok ovo nije i stavi 9 somica u dzep(kasu) kako god. Gde je obucavan taj koji pregleda slike i koja je to struka??? zivo me zanima. taj mora mnogo dobro da poznaje oldtajmere da bi mogao da na osnovu slka procenjuje dal je nesto adekvatno ili ne a cisto sumnjam da imamo takvog strucnjaka.Heinz napisao: 15 Feb 2025, 16:56 Ako je to tako lako otvorite sami ispitno mesto pa cepajte.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
I ta ispitna mesta koja postoje su zali boze, niti trebas biti obucen za rad na takvim pozicijama niti oni nesto rade da opravdaju tolike pare koje im se daju vec samo otimanje para, prisustvovao sam par puta homologacijama automaobila iz uvoza, pogledaju broj sasije i to ako ih ne morzi da se cimaju tj ako je broj bas lako dostupan, u suprotnom samo napisu ne vidi se broj, pa se ti jebi i sam ga trazi i doslikavaj. Pogledaju dal ti se kaci svaki pojas, dal imas plocicu i sta pise na njoj i dal je na autu sve vizuelno kompletno, ali dobro da kazemo da treba neko iz saobracajne struke jer je ionako drzava puna teletabisa na ozbiljnim funkcijama koji nemaju veze sa mozgom, strucan kadar odavno pobegao na neka bolja mesta.
Re: Registracija oldtajmera - po novim pravilima
Pročitati šta sam napisao o tome pre koji dan...evo i ti sada.
Ne postoje nikakva namenska ispitna mesta niti se išta igde ispituje, pogotovu se ne ispituje već izdati FIVA sertifikat.
Ova 2 odredjena mesta postoje i inače za razne stvari, nikakve veze nemaju specifično za oldtimere. Mogu sda se sastanu i na autobuskoj stanici ili u kafani ili buvljaku....da pregledaju papiriće i sličice i obave vizuelni pregled vozila.
Te poslove pregleda olditemra se (u drugim zemljama) obavljaju na mestima gde se inače obavljaju pregdeli vozila i odgovorno lice potpisuje svoj nalaz.
Nema potrebe ni za kakvim komisijama.
I registracija se obavi samo 1 jedini put a ne ponavlja se svake godine iznova.
I sve ovo su smišljali 7 (sedam) godina...
Ne postoje nikakva namenska ispitna mesta niti se išta igde ispituje, pogotovu se ne ispituje već izdati FIVA sertifikat.
Ova 2 odredjena mesta postoje i inače za razne stvari, nikakve veze nemaju specifično za oldtimere. Mogu sda se sastanu i na autobuskoj stanici ili u kafani ili buvljaku....da pregledaju papiriće i sličice i obave vizuelni pregled vozila.
Te poslove pregleda olditemra se (u drugim zemljama) obavljaju na mestima gde se inače obavljaju pregdeli vozila i odgovorno lice potpisuje svoj nalaz.
Nema potrebe ni za kakvim komisijama.
I registracija se obavi samo 1 jedini put a ne ponavlja se svake godine iznova.
I sve ovo su smišljali 7 (sedam) godina...