Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
-
- Postovi: 190
- Pridružio se: 31 Maj 2022, 23:21
Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Treba mi jeftin dzip da vuce kamp prikolicu, Touraeg 2005 2.5tdi, manuelac, na oprugama deluje pristojno za taj budzet do 5k evra, medjutim dosta ljudi kaze da je taj motor nepouzdan i da se kvari. Ima li tu istine, koji kvarovi su u pitanju?
Ako ne, onda koji drugi dzip u toj ceni, auta (3-5k), registracije (500 evra), potrosnje i odrzavanja? I nema neki izbor, samo Sorento u toj ceni koji deluje vidno losije od Touraga.
Ako ne, onda koji drugi dzip u toj ceni, auta (3-5k), registracije (500 evra), potrosnje i odrzavanja? I nema neki izbor, samo Sorento u toj ceni koji deluje vidno losije od Touraga.
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Za njega sam čuo da valja 270 manuelac.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Kao vućno vozilo ML preferiraju ovi što dovlače vozila šlep službom.
Taj stari Mercedesov petak 270 je dokazan i dobar izbor ako se nadje da nije puno prešao.
/gledati da je manje od 600-700,000km prešao, tu negde im dolazi vreme za ozbiljnije popravke/. Ko ima neki takav ne rastaje se tek tako dok je dobar
Nisi naveo kakvu prikolicu, koje težine, pa obrati pažnju na ukupno dozovljenu masu skupa vozila prema deklaraciji.
SUVovi "vole" da budu povelike mase već prazni pa i ne mogu mnogo dodatno da vuku nevezano za motor.
Ako već gledaš i korejske proizvodjače sa tim mercedesovim motorom je i Rexton (valjda se tako piše, zove) ali ne znam kako je sa održavanjem.
Taj stari Mercedesov petak 270 je dokazan i dobar izbor ako se nadje da nije puno prešao.
/gledati da je manje od 600-700,000km prešao, tu negde im dolazi vreme za ozbiljnije popravke/. Ko ima neki takav ne rastaje se tek tako dok je dobar

Nisi naveo kakvu prikolicu, koje težine, pa obrati pažnju na ukupno dozovljenu masu skupa vozila prema deklaraciji.
SUVovi "vole" da budu povelike mase već prazni pa i ne mogu mnogo dodatno da vuku nevezano za motor.
Ako već gledaš i korejske proizvodjače sa tim mercedesovim motorom je i Rexton (valjda se tako piše, zove) ali ne znam kako je sa održavanjem.
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Kao što kaže ljubitelj, prva generacija ML 270. Par drugara koji imaju čamce koriste usluge ljudi što ih na prikolicama vozaju za CG iz Beograda, svi voze ML
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Super je ML stari za to, samo teško naći dobar. Imaj u vidu oba ta nisu jeftina. Da se kupe jesu, ali da se napoje i održavaju ne… 
- dag81
- Postovi: 7488
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Sharan cesto koriste kao mazgu, onaj od 20ak godina.
ML, Touareg valjda mogu duplu vuci. Pa sad zavisi sta ti treba tj.kako kreces. Ako kreces sa prikolicom za jedan auto, uzmi Sharana, Alhamru pa ces kroz posao naleteti na neki ML ili Touareg 3.0d.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
ML, Touareg valjda mogu duplu vuci. Pa sad zavisi sta ti treba tj.kako kreces. Ako kreces sa prikolicom za jedan auto, uzmi Sharana, Alhamru pa ces kroz posao naleteti na neki ML ili Touareg 3.0d.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Prednji pogon i kamp prikolica ne idu u istu rečenicu.
Nije da ne može ali je najgora moguća kombinacija ako se već bira u startu.
Nije da ne može ali je najgora moguća kombinacija ako se već bira u startu.
-
- Postovi: 190
- Pridružio se: 31 Maj 2022, 23:21
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Kamp prikolicu 5.5 - 6 metara.ljubitelj napisao: 11 Okt 2024, 15:35
Nisi naveo kakvu prikolicu, koje težine, pa obrati pažnju na ukupno dozovljenu masu skupa vozila prema deklaraciji.
SUVovi "vole" da budu povelike mase već prazni pa i ne mogu mnogo dodatno da vuku nevezano za motor.
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
To je klasa 1200-1300kg verovatno, to može svaki auto, pogotovu turbo dizel te kubikaže 2,500-2,700.
I ne bi trebalo da ideš na motor ispod 1,800kubika pogotovu ako bude benzinac ili atmosferski. Moći će da vuče prikolicu ali će se mučiti.
Ja sam vukao kamp prikolicu 1000-1,050kg sa atmo benzincem 1200 kubika i to je baš zahtevno za vozača i za auto. Moralo se nekada jer nije bilo dostupnih motora u izboru kao danas. Danas ni u ludilu ne bih probao ponovo.
Mislio sam da pričamo o nekim težim kamp prikolicama gde je potrebno zaista sposobno vučno vozilo.
Ono što je bitno je kod manuelnog menjača da je kvačilo sposobno (izdržljivo) za opterećenje dužeg proklizavanja pri polasku ili uzbrdo i pri manevrisanju a ako je automatik da ima dovoljni kapacite hladjenja.
Za automatike je često preporuka proizvodjača auta kada se vuče kamp prikolica da se ugradi dodatni hladnjak ATF ulja.
I Tuareg i ML su sasvim sposobni za takvu kamp prikolicu od 6metara (pa i one veće do 7,5 metara).
Imaj u vidu da vertikalno opterećenje na kuku treba da bude 5-7% ukupne težine prikolice radi stabilnosti , znači za 1300kg prikolicu vučni auto treba da ima nosivost kuke (zadnejg vešanja auta ) od bar 75kg a poželjno 90-100kg..
To je bitno znati jer neki (mnogi?) današnji SUV imaju malu nosivost tj dozvoljeno opterećenje vozila. Na primer, ako je nosivost auta 450kg , unutra se voze 4 osobe što je po starom standardu 300kg a realno 350kg, i ako je kuka 75kg onda preostaje samo 450-350-75 tj 25 kg dozvoljenih stvari u gepeku i na krovu zbrino . Maltene prazan gepek mora da bude.
Zato gledaj da vozilo koje će vući kamp prikolicu ima barem 600-650kg nosivosti deklarisano kao neki minimum- optimum vešanja. Onda možeš i prateću opremu koja ide uz kampovanje da lepo spakuješ u gepek a i na krovu da poneseš neki rekvizit za sportsku aktivnost (čamac, bicikle, kajak, šatore dodatne, frižider ili šta već) a da se ne prekorači nosivost ukupna.
I ne bi trebalo da ideš na motor ispod 1,800kubika pogotovu ako bude benzinac ili atmosferski. Moći će da vuče prikolicu ali će se mučiti.
Ja sam vukao kamp prikolicu 1000-1,050kg sa atmo benzincem 1200 kubika i to je baš zahtevno za vozača i za auto. Moralo se nekada jer nije bilo dostupnih motora u izboru kao danas. Danas ni u ludilu ne bih probao ponovo.
Mislio sam da pričamo o nekim težim kamp prikolicama gde je potrebno zaista sposobno vučno vozilo.
Ono što je bitno je kod manuelnog menjača da je kvačilo sposobno (izdržljivo) za opterećenje dužeg proklizavanja pri polasku ili uzbrdo i pri manevrisanju a ako je automatik da ima dovoljni kapacite hladjenja.
Za automatike je često preporuka proizvodjača auta kada se vuče kamp prikolica da se ugradi dodatni hladnjak ATF ulja.
I Tuareg i ML su sasvim sposobni za takvu kamp prikolicu od 6metara (pa i one veće do 7,5 metara).
Imaj u vidu da vertikalno opterećenje na kuku treba da bude 5-7% ukupne težine prikolice radi stabilnosti , znači za 1300kg prikolicu vučni auto treba da ima nosivost kuke (zadnejg vešanja auta ) od bar 75kg a poželjno 90-100kg..
To je bitno znati jer neki (mnogi?) današnji SUV imaju malu nosivost tj dozvoljeno opterećenje vozila. Na primer, ako je nosivost auta 450kg , unutra se voze 4 osobe što je po starom standardu 300kg a realno 350kg, i ako je kuka 75kg onda preostaje samo 450-350-75 tj 25 kg dozvoljenih stvari u gepeku i na krovu zbrino . Maltene prazan gepek mora da bude.
Zato gledaj da vozilo koje će vući kamp prikolicu ima barem 600-650kg nosivosti deklarisano kao neki minimum- optimum vešanja. Onda možeš i prateću opremu koja ide uz kampovanje da lepo spakuješ u gepek a i na krovu da poneseš neki rekvizit za sportsku aktivnost (čamac, bicikle, kajak, šatore dodatne, frižider ili šta već) a da se ne prekorači nosivost ukupna.
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Turareg i ML vuku prikolice sa dva auta laganica, mnogi sto dovlace kola od preko ih koriste, ja ih znam nekoliko i niko nije imao nikakvih bitnih problema sa tim automobilima, nisu samo prve serije ML koristi se i druga gen. dosta, za tuareg takodje.
Saran i Galaxy prve gen. su takodje popularna vucna vozila ali samo prikolicu za jedan auto mogu da vuku
Saran i Galaxy prve gen. su takodje popularna vucna vozila ali samo prikolicu za jedan auto mogu da vuku
Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Fiat Ducato šiba sa dva automobila.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Sta nije u redu sa 2.5tdi motorom VW Touarega i koji je bolji za 5k evra?
Tema je kamp prikolica, to je sasvim drugačije od auta (ili 2) na šlepu.
Sharan i Galaxy ne mogu uzbrdo da vuku kamp prikolicu te klase osim po suvom. Kao i drugi auti sličnog pogona. Iz prakse koju sam vidjao milion puta zaboraviti na tako nešto za uslove puteva kakvi su kod nas u južnoj (brdovitoj ) Evropi.
Sharan i Galaxy ne mogu uzbrdo da vuku kamp prikolicu te klase osim po suvom. Kao i drugi auti sličnog pogona. Iz prakse koju sam vidjao milion puta zaboraviti na tako nešto za uslove puteva kakvi su kod nas u južnoj (brdovitoj ) Evropi.