
evo malo 380 ce
http://www.youtube.com/watch?v=UUAvrgQ8Csg
nikad cuoBAJKER napisao: Од авио-компанија у Србији ове авионе користи Космас Ер и Ер Томиско.
пошто је Србија прихватила европске стандарде који се односе на област одржавања летјелица 2007., исте године су им укинута уверења о способности за обављање јавног авио-превоза па су ове фирме своје авионе пререгистровале у другим земљама које немају ограничења за коришћење руских авиона.
Космас ер (енгл. Kosmas Air/KMG) је прва авио-компанија у Србији специјализована за чартер (ванредни) карго (теретни) ваздушни саобраћај.NexT napisao:nikad cuoBAJKER napisao: Од авио-компанија у Србији ове авионе користи Космас Ер и Ер Томиско.
пошто је Србија прихватила европске стандарде који се односе на област одржавања летјелица 2007., исте године су им укинута уверења о способности за обављање јавног авио-превоза па су ове фирме своје авионе пререгистровале у другим земљама које немају ограничења за коришћење руских авиона.
T tail daje bolje aerodinamicke osobine aviona, jer kormilo dubine nije u struji krila. Svaka povrsina, i krilo i horizontalac daju svoj uzgon, pa je i rezultanta uzgona veca - zbog toga su skoro sve jedrilice sa t tailom. Zbog povecanog uzgona, ovakvi avioni su sposobni za poletanje i sletanje sa kratkih pista (STAL).Uroš S. napisao:Hvala, sad je mnogo jasnije. Samo ne znam sto to prave i dalje kad ocigledno nije dobro? Mozda ima i neke prednosti?