Znam da je bilo reci ranije da kod (Blue)HDI ne bi trebalo brinuti i previse voditi racuna o regeneraciji DPF/FAP-a i da se to sve kod francuza odvija kako treba u pozadini i normalnom svakodnevnom koriscenju vozila.
Mene zanima samo sledece… u pitanju je DS7 2018 BlueHDI 2.0 180ks 8 auto menjac.
Ukinut software-ski SCR/AdBlue zbog neispravnosti.
Totalno sam istripovan da li meni uopste ikada radi tu fap regeneraciju, da ga nesto ne blokira/ da nije ubagovano, mozda zbog tog gasenja AdBlue-a… Da li bi javio na neki nacin? Ili tek kada dotera do “kraja” tj kada ispise risk of filter clogging (ili kako vec glasi ta poruka).
Do sada da kucnem u drvo (da ne ureknem), NIJE nikakve izbacivao greske za clogging, check engine, pollution itd… neracunajuci kad je bio problem sa AdBlue-om.
Takodje mnogi kazu da samo vozim (da se ne opterecujem), medjutim da li to znaci da mogu da vozim u automatic menjac mode-u normalno, ili moram povremeno u manual mode i da forsiram time tipa 2500rpm neko vreme (koliko?)?
Iskreno i u samom user manual-u, sam video da (valjda?) ako se pojavi greska risk of filter clogging (sto sam naveo da meni jos nije do sada) bi trebalo na 2500rpm voznja, ali to je jedino moguce u manual mode-u..
Izvinjavam se na poduzem tekstu, ali cisto malo da se konkretnije informisem, kako stvari funkcionisu i da budem spreman za ne daj Boze…
Hvala
