Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Svakako 300000km i 100000km nisu isto i tu teško da može da ima dileme. Niko od nas nije slep pa da ne vidi estetsko stanje auta, al sa 187000km vraćenih, to ni baba Vanga ne može da provali sa koliko je vraćen.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ako je auto za 6-7g presao 300k km teze je provaliti. Ja verujem da je vecina dizela iz uvoza imala takvu sudbinu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Nisu isti mehanicki u smislu da taj sa 300 ima sigurno pohabanije delove i sklopove koje mi ne vidimo, ma kako bio odrzavan, od onog sa 100 ali vizuelno uopste nema pravila jer i taj sa 300 moze da izgleda kao nov kao sto onaj sa 100 moze biti neodrzavan i neocuvan.
U firmi imamo auto koji je 5 god star ima 220+ k km, mahom auto put km, auto je bukvalno kao nov u svakom smislu.
Pa ako pogledamo ovaj twingo koji je Borko uvezao sa 400k km, a sto je realno shit auto, taj auto uopste ne izgleda lose za tu km, naprotiv uz malo pranja i poliranja bice odlican i nece se ni naslucivati tolika km, mehanicki ne vidm da je los cim ga je doterao i nije nasao neke mane ali videcemo kad ga rasturi kakvo je pravo stanje motora.
Sad sam uvezao auto sa pravih 110k km od prvog vlasnika, svi servisi radjeni u ovl. gde je auto i kupljen, jeste lepo ocuvan ali imao sam i one sa 200+k km koji nisu ni malo losije izgledali a imao sam ih povise.
U firmi imamo auto koji je 5 god star ima 220+ k km, mahom auto put km, auto je bukvalno kao nov u svakom smislu.
Pa ako pogledamo ovaj twingo koji je Borko uvezao sa 400k km, a sto je realno shit auto, taj auto uopste ne izgleda lose za tu km, naprotiv uz malo pranja i poliranja bice odlican i nece se ni naslucivati tolika km, mehanicki ne vidm da je los cim ga je doterao i nije nasao neke mane ali videcemo kad ga rasturi kakvo je pravo stanje motora.
Sad sam uvezao auto sa pravih 110k km od prvog vlasnika, svi servisi radjeni u ovl. gde je auto i kupljen, jeste lepo ocuvan ali imao sam i one sa 200+k km koji nisu ni malo losije izgledali a imao sam ih povise.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ma, estetika je druga priča. To ti je kao sa ženama....
Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Naravno ali ako gledamo sveukupno stanje vozila, u motor svakako ne mozes da zaviris ni onom sa 100 ni onom sa 300k km pa da znas kakav je kao i u mnoge delove, ali bitno je i kako je ocuvan auto jer i to govori nesto o njegovoj istoriji.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Nije to mala km, ne znam sada da li je redovno održavan menjač kako treba (zavisi od brenda).markoue napisao:Kad sam ja kupovao auto ( pre 2 godine ), odlucio sam se za drugu varijantu (Kupljen u Srbiji sa pravom kilometrazom).
Sta znam, ima to svojih prednosti i mana.
Konkretno, moj auto je uglavnom vozen po Beogradu, pa je to ostavilo neke posledice.
Primera radi, radio sam komplet servis DSG-a (zamajac, lamelice itd). Taj servis je odradjen na 227.000 km. Unistila ga je uglavnom gradska voznja.
Znam za primerke koji su sa istim menjacom presli preko 300k+ bez promene delova (osim ulja).
Takodje, primetno je "rastresen" enterijer, cuje se krckanje tu i tamo (pogotovo aluminijumska lajsna oko instrument table).
Osim toga, nisam imao nekih kvarova do sada.
Ali gužva u BG je ono zbog čega najviše komentarišem ovo. Jeste li vi nekad bili preko? Ujutru videli gužve? Ko misli da preko nema ovakvih gužvi kada idu na posao taj se zezno. Plus na to preko dodajte i turiste ako je poznatiji grad. Olakšavajuće je gde ima metro kao u Pargu, ali i tamo ima gužve koliko hoćeš ako kolima obilaziš grad. U DE autoput i svi voze ko babe, štede kola, jeste ali malo sutra, svi se trkaju po autoputu osim Tesli koje štede bateriju pa idu lagano, mada u DE ideš sa ICE, ali ujutru gužva kolima. Isto ima i loših puteva preko. Nije svuda Dubai i Nemački auto ban.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Uopšte nije sigurno iz onoga što sam do sada sretao.OMP napisao: 05 Mar 2025, 14:41 Nisu isti mehanicki u smislu da taj sa 300 ima sigurno pohabanije delove i sklopove koje mi ne vidimo, ma kako bio odrzavan, od onog sa 100
Pogotovu što onaj sa 300k je možda već servisiran kada je trebalo i zamenjeno nešto delova novim a ovaj od 100k ( i manje) ima p'ohabane originalne delove i sada mu je taman vreme za popravke i zamene (one koje je ovaj od 300k već uradio).
Evo nekoliko primera habanja.
Onaj u gradu je imao milion aktivacija kvačila i menjača (ako je manuelac a takvi su još uvek većina) za 100k a onaj sa 300k na otvorenom, auto putu je imao 5-20 puta manje habanje.
Kvačilo ovoga sa 100k je već za neku popravku, možda lamela a ovaj sa 300k je tek na pola radnog veka i ne treba ništa da se radi.
Sledeći primer su spone i letva upravljača.
Okretanje u mestu je veoma žestoko opterećenje za i za 100k po gradu habanje je već izraženo.
Dakle parkiranje kao proces veoma haba auto u svim sklopovima.
Onaj na autoputu sa 300k nema gotovo nikakvo opterećenje jer se nikada ili veoma retko vrti volan dok auto stoji.
Dalje, trapovi. Onaj u gradu sa 100k koji je prešao preko miliona šahtova, šina, ivičnjaka i okretanja volana u mestu je sa habanjem koje se da primetiti. (silent bloka, ležajeva točka, šolje amortizera)
Onaj sa 300k na otvorenom ili autoputu uglavnom nema ništa od takvih prepreka ili ako ima je vrlo malo u toj ukupnoj kilometraži.
Pa idemo dalje, kočnice.
U gradu sa kreni stani i semoforima svako malo je habanje izraženije.
Onaj na autoputu na 300k je možda jednom imao servis kočnica do tada, habanje je minimalno osim kada postoji panik kočenje (npr na autoputu) ali to nije često.
Pa sedišta, brave i šarke vrata, onaj u gradu sa 100k možda dnevno po 5-8 ili čak 10 puta otvori zatvori vrata i uglavljuje se u sedište.
To haba sedište samo tako.
Onaj na autoputu se zavali jednom ili dva puta dnevno.
Itd, toliko ima stvari koje se različito habaju zavisno od načina upotrebe vozila tako da nije sigurno to da je svaki i uvek auto sa 100k više haban od onoga sa 300k.
Jedino ako se znaju uslovi upotrebe auta pa porede iz sličnih načina /sličnih vozača onda važi da je manja kilometraža sigurno i manje habanje.
Ali mi to obično ne znamo pa je time kilometraža kao usamljeni i jedini podatak slaba osnova za procenu pohabanosti.
A vidjao sam aute sa manje od 50k koja su pohabana i urnisana kao da imaju mnogo više od 300k iza sebe.
Dodatno, veoma zavisi izgled auta nakon 100k ili 300k od samog kvaliteta materijala i izrade auta. Neki se auti prosto habaju ubrzano a neki baš i ne.
300k auta iz A ili B segmenta i auta iz D ili E segmenti nisu istih posledica po stanje, uglavnom.
Gledati kilmetražu usamljeno kao procenu stanja je skoro pa besmisleno, može auto sa jako malo kilometara (tipa 20k) da bude urnisan u nekom sudaru i sredjen ali to nije ni približno isto kao onaj koji nije imao ozbiljan sudar pa makar prešao i 300k. I taj iz sudara da eto lepo izgleda na oko i malo prešao...idealna kupovina reklo bi se.
Motori danas uglavnom nisu neki poseban problem ni za 300+k osim kada se zna da je neki motor (serija, godište, verzija) faličan još iz fabrike i sklon problemima.
Npr, PSA Puretech, Ford Eco boost, VW TSI, Pežo Mini BMW THP itd itd. poduža je lista u zadnjih 20tak godina motora koji su slučajno ili namerno konstrisani tako da su rasadnici problema mnogo pre 300k.
A takvi motori su moguće problematični već i sa 100k, nisu više preporuka kao polovni za kupovinu bez obzira na lep izgled tj. estetiku auta.
Zaključak, pravilo je da nema pravila u tome da kilometraža sama po sebi odredjuje stepen pohabanosti auta.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Sve se slazem, nisam hteo da razvodnjavam temu previse jer nema smisla, zato sam i rekao bitnije je gledati samo stanje vozila nego sta pise na satu. Tesko da mozemo da znamo za svaki auto njegovu istoriju odrzavanja i vozenja, pa i da saznamo (kroz servisnu knjigu, pricu vlasnika, kako god) ne mozemo slepo da verujemo, zato ova prica i nema mnogo smisla u globalu gledano. Kad se nadju dva konkretna primerka sa velikom i malom km i kad im je poznata istorija mogli bi da dalje diskutujemo a ovo sad se svodi na rekla kazala.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Mnogo zavisi na kakvim su relacijama vozeni, npr tempomat na autoputu
Sent from my ELI-NX9 using Tapatalk
Sent from my ELI-NX9 using Tapatalk
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pošto ovih dana tražim neki manji auto B segmenta, benzinac. Reću samo horor. Ne zna se da li su auta gora na placevima ili od vlasnika.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
a kad su kola na placevima bila dobra
cast izuzecima kojih je jako malo

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Evo trenutni primer, koleginica prodaje Punta, prva vlasnica, među jeftinijim na oglasima, svi koji su je zvali u roku od dva dana kupuju auto za dalju prodaju i to bez prevelikog skrivanja. Poenta price je da niko neće da kupi "za sebe" auto koji ima 3-4-5 ogrebotina na sebi i nije najlepši na oglasima, iako je prešao 100k, nove gume, registrovan pre par dana, itd.
Имам једно потпитање...
- AleksandarAca
- Postovi: 1094
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
@elMaestro salji u pm link za punta.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Moze dobro da izgleda, naravno. Ali ne kao ocuvan auto sa 100k. Nisam u svom svetu ubedjenja vec nisam preprodavac pa da podrzavam pricu kako bih uspevao da prodam ono sto dovlacim od preko sa gomilom predjenih kilometara.OMP napisao:Auto sa 300k itekako moze dobro da izgleda i da bude ocuvan u odnosu na neki sa mnogo manje km, ocigledno nisi vidjao takva kola nego si u nekom svom svetu ubedjenja da samo auto sa malom km moze da bude dobar i ocuvan.
I da, svuda je km bitan faktor i znaci nesto jedino ovde preprodavci pametuju kako je 300 000 + km nov auto na kome je sve zamenjeno dok na onom od 100k ce sve da pocrka.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4934
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pritom je razlika izmedju 100k km i 300k km, 200k km, a to kada je u pitanju prosečan vozač, može da znači DESET godina vožnje, više.
Pa vi kažite, autoput je to, manje se haba sve, sigurno je kao novo, bolje od 100k km koji je vozila žena.
I onda kada pogledaš, teško je da nadjes auto sa 100k km ili malo više, koji je u stanju raspada, isto kao što je teško da nadjes auto sa 300k km koji je kao nov, gde te ne čeka uskoro neko ulaganje.
Termin neodržavan auto sa 100k km je isto zanimljiv, treba definisati šta to znači.
Tašta vozi Oktaviju iz 2017te, oko 150k km, ne održava ga kao članovi sa foruma, znači ne licka se stalno, ide jednom godišnje godišnje na servis i ovo je po meni standard, prosto ne znam nikoga ko ne menja ulje, pogotovo na novom autu i taj auto kada se lepo i detaljno opere bude kao nov.
Eto samo to mi pada na primer kad kažete neodržavan auto, žensko vlasnik.
Jer šta ima novi auto da se održava, osim sipaj i vozi i jednom godišnje u servis…znači moja poenta,
Ne postoji neodržavan auto do 100k km.
Osim recimo službeni, policijski i slično, ali to su specifični primeri.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa vi kažite, autoput je to, manje se haba sve, sigurno je kao novo, bolje od 100k km koji je vozila žena.
I onda kada pogledaš, teško je da nadjes auto sa 100k km ili malo više, koji je u stanju raspada, isto kao što je teško da nadjes auto sa 300k km koji je kao nov, gde te ne čeka uskoro neko ulaganje.
Termin neodržavan auto sa 100k km je isto zanimljiv, treba definisati šta to znači.
Tašta vozi Oktaviju iz 2017te, oko 150k km, ne održava ga kao članovi sa foruma, znači ne licka se stalno, ide jednom godišnje godišnje na servis i ovo je po meni standard, prosto ne znam nikoga ko ne menja ulje, pogotovo na novom autu i taj auto kada se lepo i detaljno opere bude kao nov.
Eto samo to mi pada na primer kad kažete neodržavan auto, žensko vlasnik.
Jer šta ima novi auto da se održava, osim sipaj i vozi i jednom godišnje u servis…znači moja poenta,
Ne postoji neodržavan auto do 100k km.
Osim recimo službeni, policijski i slično, ali to su specifični primeri.
Sent from my iPhone using Tapatalk