Naši snimci saobraćajnih situacija
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Nije omanuo sistem. Kod Volvoa XC60 je za vozila koja se sporo krecu ili su parkirana sistem efikasan do brzine od 70 km/h. Ocigledno je da je vozio daleko vecom brzinom.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ako je auto stajao onda je zaista impresivno koliko je mala (manja) šteta na Volvou u odnosu na Škodu.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15284
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Kako sam čuo (od kolege), policajac je bio van auta, koji je naleteo na njega i slomio mu nogu.Heinz napisao:Mislim da je policajac teško povređen.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Tapa
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ja mislim da je Škoda ovoliko uništena jer je Volvo udario krajem gde je motor, a Škodi je motor na drugom kraju. Tako da se šasija našla između dva predmeta velike inercije.Masinac napisao: 06 Mar 2025, 00:25 Ako je auto stajao onda je zaista impresivno koliko je mala (manja) šteta na Volvou u odnosu na Škodu.
Da su se sudarili prednjim krajevima ne bi baš bio ovaj odnos oštećenja.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Pa pištao je on pre udara, i kočio je sigurno, ali prekasno da bi izbegao udarac. Kapiram da je udario sa 70-80 km/h.Grujic napisao:A ništa pištanje i to?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Sigurno spašava živote i smanjuje materijalnu štetu u daleko većem broju situacija. Mene je automatsko kočenje unazad spasilo da ne puknem banderu sa w206. Crvena prodavnica, crvena bandera u liniji ugla prodavnice, nevidljiva skroz. Auto zakucao kao da sam je pogodio, gledam iz kola wtf, ne vidi se ništa u retrovizoru, a na kameri bandera - pa helou bandero. Stao auto na 1cm, ukopao se.grujicd napisao: 05 Mar 2025, 22:59 Baš sam mislio da mi takvi sistemi najviše fale na mojim zastarelim kolima, ali više nisam pametan.
O4 imala takođe sve te sisteme, bilo jedno dva kočenja, ali nijedno kao grom iz vedra neba, već neko prestrojavanje, ubacivanje. Sistem vidi šta je ispred, a tvoj mozak par koraka unapred i tu se desi razmimoilaženje algoritama. Uz retka kočenja, stotine pištanja, ali opet kad se vozi malo ofanzivnije.
- shandu90
- Postovi: 13302
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ja sam negde procitao da su zadnji delovi vozila jaci nego prednji. Kako god, volvo je stvarno bio i ostao tenk na tockovima, zguzvao je skodu kao papir.Dare4x4 napisao:Ja mislim da je Škoda ovoliko uništena jer je Volvo udario krajem gde je motor, a Škodi je motor na drugom kraju. Tako da se šasija našla između dva predmeta velike inercije.Masinac napisao: 06 Mar 2025, 00:25 Ako je auto stajao onda je zaista impresivno koliko je mala (manja) šteta na Volvou u odnosu na Škodu.
Da su se sudarili prednjim krajevima ne bi baš bio ovaj odnos oštećenja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Meni deluje da je ovoliko oštećenje Škode gde je čak i kabina sabijena brzina minimum 100km/h ako ne i više.Markoni napisao: 06 Mar 2025, 05:18Pa pištao je on pre udara, i kočio je sigurno, ali prekasno da bi izbegao udarac. Kapiram da je udario sa 70-80 km/h.Grujic napisao:A ništa pištanje i to?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Na 70-80km/h ne bi trebalo da je uopšte došlo do oštećenja prostora za putnike, da se samo nazad sabije gepek.
Ili je Škoda toliko loša po pitanju čvrstine putničke kabine.
Koja je to tačno Škoda da pogledam neki kreš test kako je prošla pri udaru odpozadi sa 56km/h.
Imao sam naletanje odpozadi (dok sam stajao) na Ibarskoj, ne znam tačno brzinu ali po priči bila je oko 50-60 km/h i kabina nije taknuta, odradile zone zaštite kako treba posao. Auto sam odvezao nakon toga direktno kući, bio je potpuno u voznom stanju tako da mi deluje da je ovde bila dosta veća brzina pri udaru.
Naši snimci saobraćajnih situacija
Jako mi je cudno kako volvo nije odbacio skodu, kao da su prednji tockovi bili zakovani za asfalt.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15284
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Da je nije odbacio, ne bi bila toliko blizu kamiona, a i kažu da je Škoda udarila policajca i polomila mu nogu.
Tapa
Tapa
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Al nije je odbacio od sebe tj. volvo je i dalje u skodi, ocekivao bih da su na kraju razdvojeni.
- grujicd
- Postovi: 9009
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Vide se tragovi udara i 50 metara pre finalne pozicije. Moguće da se prilikom inicijalng udara Škoda od velike sile fizički "povezala" sa Volvom pa da su do zaustavljanja nastavili kao jedan objekat.
I Škoda i Volvo bi trebali da imaju automatsko kočenje posle sudara, možda je i to objašnjenje zašto su ostali tako spojeni.
.
I Škoda i Volvo bi trebali da imaju automatsko kočenje posle sudara, možda je i to objašnjenje zašto su ostali tako spojeni.
.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Da, bice da je volvo previse penetrirao 

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13542
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
I meni to logicno, bilo bi mi cudnije da su se razdvojili posle ovakvog uoakivanja
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Meni je još čudnije kako je Škoda apsorbovala udarac zadnjim delom, a on došao do pola auta. Prednja vrata bi se reklo da nisu pošla uopšte napred, maltene, da nije stub oštećen, kontam da bi se mogla otvoriti i zatvoriti normalno.
Имам једно потпитање...