2.0 TDI 140ks
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: 2.0 TDI 140ks
Kod mene u seatu 2007godiste je bio BKD agregat , 140ks/16v , zvekla glava 2013 godine (sa 140.000km otprilike), odradjena zamena komplet 2014te kako je vw trazio da se odradi (zbog garancije)
znaci glava, ventili ,bregaste, snop kablova za injektore (neobavezno ali preporucljivo), srafovi ,dihtunzi i termostat koji je bio obavezan deo za zamenu.
U obavezi je bilo da staru zadrze i vrate na reparaciju vw-u , posto sredjuju i radi se ojacanje na prvom cilindru gde i pucaju.
Meni nisu nista precizirali ali po onome sto sam istrazivao po netu 99% mi je ugradjena reparirana sto je i bolje jer takva vise nece praviti problem.
Uradjeno u ovlascenom 2550e, 2godine garancije. Kada su demontirali trazio sam da pogledam moje bregaste jer me zanimalo stanje posle 140kkm, bile su kao nove, apsolutno nikakvi znakovi habanja, ali uvek redovno i na 15kkm menjanje ulja i filtera.
Auto prodat prosle godine, ostao u familiji, vozi se i dalje bez ijedne greske i od tad nikad vise doliven antifriz niti bilo sta radjeno oko motora, sad ima oko 200.000km.
Na tom autu do sad nikad menjano kvacilo/zamajac, i dalje u odlicnom stanju, cak prednje plocice su i dalje prva ugradnja, zadnje menjane na 145kkm.
Realno ako se kupuje PD iz perioda 2004-2009 svi su u riziku pucanja glave ali ako do sad nije pukla, nece ni puci jer svi vec imaju 10+ godina uglavnom i do sad bi se pokazalo.
znaci glava, ventili ,bregaste, snop kablova za injektore (neobavezno ali preporucljivo), srafovi ,dihtunzi i termostat koji je bio obavezan deo za zamenu.
U obavezi je bilo da staru zadrze i vrate na reparaciju vw-u , posto sredjuju i radi se ojacanje na prvom cilindru gde i pucaju.
Meni nisu nista precizirali ali po onome sto sam istrazivao po netu 99% mi je ugradjena reparirana sto je i bolje jer takva vise nece praviti problem.
Uradjeno u ovlascenom 2550e, 2godine garancije. Kada su demontirali trazio sam da pogledam moje bregaste jer me zanimalo stanje posle 140kkm, bile su kao nove, apsolutno nikakvi znakovi habanja, ali uvek redovno i na 15kkm menjanje ulja i filtera.
Auto prodat prosle godine, ostao u familiji, vozi se i dalje bez ijedne greske i od tad nikad vise doliven antifriz niti bilo sta radjeno oko motora, sad ima oko 200.000km.
Na tom autu do sad nikad menjano kvacilo/zamajac, i dalje u odlicnom stanju, cak prednje plocice su i dalje prva ugradnja, zadnje menjane na 145kkm.
Realno ako se kupuje PD iz perioda 2004-2009 svi su u riziku pucanja glave ali ako do sad nije pukla, nece ni puci jer svi vec imaju 10+ godina uglavnom i do sad bi se pokazalo.
-
- Postovi: 255
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
2.0 TDI BKD
Pozz,
Blizi clan porodice kupuje auto.
Trenutno gledamo audija a3 2007godiste.
Oznaka motora BKD, 2.0 103 kw - 140 ks.
Znam da imaju 2 bregaste i da to moze biti problem.Prednost je sto nema dpf filtera fabricki.
Interesuke me sljedece, koje su dizne u tom autu? Siemens ili Bosch?
I generalno sta kazu za ovaj motor?
Ja sam cuo da su od ove godine dosta tih problema ispeglali dok su ranije verzije bile kriticne.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Blizi clan porodice kupuje auto.
Trenutno gledamo audija a3 2007godiste.
Oznaka motora BKD, 2.0 103 kw - 140 ks.
Znam da imaju 2 bregaste i da to moze biti problem.Prednost je sto nema dpf filtera fabricki.
Interesuke me sljedece, koje su dizne u tom autu? Siemens ili Bosch?
I generalno sta kazu za ovaj motor?
Ja sam cuo da su od ove godine dosta tih problema ispeglali dok su ranije verzije bile kriticne.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
- zrnkemiki
- Postovi: 688
- Pridružio se: 18 Mar 2014, 11:33
- Garaža: Audi A5 2.0 190KS
- Lokacija: BG | NS | BL
Re: 2.0 TDI 140ks
Kakva su iskustva sa kaisem koji pogoni uljnu pumpu na novijim 2.0 TDI motorima. Stav ovlascenih servisa je da je on "lifetime", a opet dosta ljudi savetuje zamenu istog na recimo 300.000km?
-
- Postovi: 6418
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2.0 TDI 140ks
Koja je cena da se zameni ? Pretpostavljam da nije neka astronomska cifra. Kad se radi veliki servis dodao bih i to na listu radova i mirna glava.
- zrnkemiki
- Postovi: 688
- Pridružio se: 18 Mar 2014, 11:33
- Garaža: Audi A5 2.0 190KS
- Lokacija: BG | NS | BL
Re: 2.0 TDI 140ks
Apsolutno, ali kod mene je recimo slucaj da je prethodni vlasnik radio veliki servis a nije uradjen pomenuti kais koji pogoni pumpu ulja tom prilikom.
Pa sad dal preventivno rasturati sve i ili cekati sledeci veliki servis, drugi po redu pa zameniti onda. Koliko sam video po stranim forumima nije nesto cest slucaj da isti pukne, pa me interesovalo kakva su iskustva ljudi ovde.
Pa sad dal preventivno rasturati sve i ili cekati sledeci veliki servis, drugi po redu pa zameniti onda. Koliko sam video po stranim forumima nije nesto cest slucaj da isti pukne, pa me interesovalo kakva su iskustva ljudi ovde.
Re: 2.0 TDI 140ks
Baš pre neki dan je Djuka youtuber radio veliki servis na Octaviji sa tim motorom. Kaiš je bio u dobrom stanju ali navodno auto ima tačnu kilometražu, ako se ne varam oko 170000.
Neće taj kaiš da pukne nego krene da se raspada. Mrvice se skupe na situ uljne pumpe i jednog trenutka motor ostane bez podmazivanja.
Neće taj kaiš da pukne nego krene da se raspada. Mrvice se skupe na situ uljne pumpe i jednog trenutka motor ostane bez podmazivanja.
-
- Postovi: 6418
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2.0 TDI 140ks
Na mom autu hoće problem da se javi sa gumicom uljne pumpe, ja sam na velikom servisu tražio da se skine karter rasturi sve i zameni ta gumica. Da se nije poklopilo sa velikim servisom radio bih na sledećem malom . Nije bila loša gumica koliko se sećam ali sad bar znam da je kod mene menjano.
- zrnkemiki
- Postovi: 688
- Pridružio se: 18 Mar 2014, 11:33
- Garaža: Audi A5 2.0 190KS
- Lokacija: BG | NS | BL
Re: 2.0 TDI 140ks
S obzirom da sam prethodno vozio Insigniju 2.0, upoznat sam sa problemom gumice uljne pumpe. 

Re: 2.0 TDI 140ks
Ja sam probao da ga gledam više puta ali nekako je sav preglasan i nearktikulisan. Nije čovek za prezentera.Dare4x4 napisao:Baš pre neki dan je Djuka youtuber radio veliki servis na Octaviji sa tim motorom. Kaiš je bio u dobrom stanju ali navodno auto ima tačnu kilometražu, ako se ne varam oko 170000.
Neće taj kaiš da pukne nego krene da se raspada. Mrvice se skupe na situ uljne pumpe i jednog trenutka motor ostane bez podmazivanja.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: 2.0 TDI 140ks
Slažem se.
Ja sam gledao taj klip i možda još jedan ili dva.
Ja sam gledao taj klip i možda još jedan ili dva.
- zrnkemiki
- Postovi: 688
- Pridružio se: 18 Mar 2014, 11:33
- Garaža: Audi A5 2.0 190KS
- Lokacija: BG | NS | BL
Re: 2.0 TDI 140ks
Ispratio sam sve ove stvari, zato sam i dosao u situaciju da bih ga menjao, nego uradih mali servis neki dan, pa reko da vidim da li neko ima iskustvo iz prve ruke. Al po svemu sudeci pred leto ce ici prevremeno veliki servis i pomenuti kais.
Re: 2.0 TDI 140ks
To je najbolje. Mora da se zameni ako hoćeš da se voziš pouzdano..