Kupovina "gradske zujalice"

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9314
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina "gradske zujalice"

Post od OMP »

Pa da kod njih nista ne cudi, pocev od opreme pa na dalje
BigMazzy
Reactions:
Postovi: 1792
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: Kupovina "gradske zujalice"

Post od BigMazzy »

Od svih tih gradskih zujalica, kad bih birao uzeo bih MiTo 1.4 tjet sa 155 ks, kakav sam imao prilike da vozim neko vreme. Nema čoveka koji se nije oduševio kako ide taj karting. Odlično leži na putu, ide kao nevreme, koči kao blesav, održavanje realno džaba, potrošnja pri normalnoj eksloataciji kao neki atmosferci od 90ks.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Heineken
Reactions:
Postovi: 6418
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Kupovina "gradske zujalice"

Post od Heineken »

Da, imao sam prilike da se provozam u Mitu koji je nesto radjen u saradnji sa Novitec-om. 1.4 t jet sa 155 na 200+ konja., izduv, vesanje i sta ti ja znam jos. Opasan autic
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9314
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina "gradske zujalice"

Post od OMP »

Meni se Mito ne svidja ali verujem da je dobra zujalica
Korisnikov avatar
motorista
Reactions:
Postovi: 965
Pridružio se: 09 Avg 2020, 18:11

Re: Kupovina "gradske zujalice"

Post od motorista »

OMP napisao: 01 Apr 2025, 08:42 To sport dugme po meni i nije nista bitno, ja ga imam u alfi samo je to D mod, sem tog direktnijeg osecaja na gasu gde je papucica bas osetljiva i tvrdjeg volana nista bitno se ne dobija, razlike u voznji nema, niti se oslobadja vise snaga sto neki misle niti sta, samo eto kao neki trip koji se meni i ne svidja nesto da bih sad stalno vozio u D modu.
Pa, odzivnost je meni nekad, čak mahom, i bitnija od snage. Čemu 300 KS ako auto prima gas sa zakašnjenjem? Lakše ću živeti sa tim da auto ubrzava sporije do neke brzine, nego da odloženo i nekako kilavo prima gas.

Svima preporučujem da iskoriste priliku, ukoliko im se javi, i provozaju običan dobro podešeni motor sa karburatorima. Baš je osetna razlika u odnosu na sva ubrizgavanja za plebs.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9314
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina "gradske zujalice"

Post od OMP »

jos nisam vozio auto koji sa zakasnjenjem prima gas, ono cinjenica je da karburatorski motori imaju bolji odziv na gas ali nije ni kod ubrizgavanja to nesto ne znam koliko tromije, mozda ima nekih kola ali pitanje je od cega to zavisi, ima do toga dal je gas na sajlu ili struju.
Korisnikov avatar
paliic
Reactions:
Postovi: 193
Pridružio se: 20 Okt 2016, 09:33

Kupovina "gradske zujalice"

Post od paliic »

Da, kod swifta ima razlike između serija na sajlu i sa elekt. papucicom gasa. Osetno je bolji je odziv na sajli, ali to moze da primeti neko ko ih je imao u obe verzije. Npr. meni je to bio prvi utisak kada sam nabavio noviji auto.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
motorista
Reactions:
Postovi: 965
Pridružio se: 09 Avg 2020, 18:11

Re: Kupovina "gradske zujalice"

Post od motorista »

https://bankspower.com/products/pedalmo ... xudNtNhK0E

Ovakve stvari, ukoliko su kvalitetno izvedene, pomažu.

Nažalost, i u slučaju elektronskog ubrizgavanja, to sa gasom “preko žice” je besmislica: sajla se menja (skupljim i složenijim) električnim sistemom, da bi se posle nedostaci tog sistema selektivno ublažavali uvođenjem modova i/ili novih (skupih) sistema, a benefiti su od početka prilično male.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11717
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina "gradske zujalice"

Post od ljubitelj »

motorista napisao: 06 Apr 2025, 18:50 https://bankspower.com/products/pedalmo ... xudNtNhK0E

Ovakve stvari, ukoliko su kvalitetno izvedene, pomažu.

Nažalost, i u slučaju elektronskog ubrizgavanja, to sa gasom “preko žice” je besmislica: sajla se menja (skupljim i složenijim) električnim sistemom, da bi se posle nedostaci tog sistema selektivno ublažavali uvođenjem modova i/ili novih (skupih) sistema, a benefiti su od početka prilično male.
Pa da.
Sajla je zamenjena žicom radi ekologije, i zakonskih zahteva sa time u vezi.
Sajla je bolja od električnog sistema po pitanju odziva ako je motor sa leptirom, a o tome je priča koliko kapiram.
A pouzdanost nije tema, nepokvarljivo i trajno za razliku od "žice" koja te mora da se kalibriše, te je osetljiva na zaprljanost leptira, te na kontakte, te na napon akumulatora....

Sa drugre strane na "žicu" je moguće ograničeno doziranje goriva vs vreme i brzina pritiskanja pedale gasa i time ograničenje emisije gasova tako da vozač nema uticaja.

Iliti eko mod rada motora. I zakonodavci zadovoljni.
Odgovori