2024 Dacia Bigster
Re: 2024 Dacia Bigster
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32129
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Dacia Bigster
Novinarska prezentacija i prve test vožnje do Fruške gore planirane su za danas.



Sent from my 2201116SG using Tapatalk



Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32129
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Dacia Bigster
Za šoferku. Šta znam, meni ovde ništa ne smeta. Biti sam čuo da se neko žalio.pedja napisao:Samo 4cm duže međuosovinsko? Nekako sam očekivao malo više, na 23 cm dužem automobilu.
Nisu spomenuli i da je prva Dačija sa adaptivnim tempomatom.
Pitanjs za one koji su bili na Sajmu:
1. Da li je unutra isti kvalitet kao Daster, uz par estetskih izmena?
2. Da li šoferka pod istim uglom, tj da li je vidno polje isto?
Tapa

Evo ga i Duster.

Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32129
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Dacia Bigster
Evo krupno. Bigster

Sent from my 2201116SG using Tapatalk

Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 2024 Dacia Bigster
Daj pogled sa zadnjeg sedišta 
Tapa

Tapa
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32129
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Dacia Bigster
BIGSTER: JOŠ VIŠE DACIA

Kao što je najavljeno u strateškom planu Renaulution u januaru 2021. godine, Dacia kreće u osvajanje C-segmenta. Već vodeći brend u B-segmentu u Evropi, Dacia uiazi u C-SUV segment sa modelom Bigster – potpuno novim vozilom koje odražava vrednosti brenda Dacia: suštinsko, ali kul, ekološki pametno, robusno i namenjeno za vožnju u prirodi.
Bigster je prilagođen specifičnim zahtevima tržišta koje konstantno raste. Rast cena predstavlja izazov za mnoge kupce u C-SUV segmentu, koji žele da kupe novo vozilo bez kompromisa po pitanju udobnosti, performansi i prostora.
Denis Le Vot, izvršni direktor kompanije Dacia: ,,Od pokretanjo plana Renaulution 2021. godine, potpuno smo obnovili brend kroz novi vizuelni identitet: nove boje, novi logo, novo pozicioniranje i nove prodajne salone. Ostajući verni sebi, učinili smo brend Dacia privlačnijim i poželjnijim nego ikada ranije, a i dalje nudimo najbolji odnos cene i kvaliteta. Danas, sa modelom Bigster, Dacia više nego ikada ispunjava očekivanja kupaca za C-segment.“
Glavna standardna oprema
Bigster Essential: 17-inčne aluminijumske felne, fiksni krovni nosači, Media Display sistem sa 10,1-inčnim centralnim ekranom na dodir, 7-inčna digitalna instrument tabla, manuelni klima uređaj, zadnji parkingsenzori i kamera, električni podizači prednjih i zadnjih prozora
Bigster Expression: sve sa paketa Essential, uz dodatak: dvozonski automatski klima uređaj, električna parkirna kočnica, senzori za kišu, električno sklopivi retrovizori, zadnja modularna klupa u odnosu 40/20/40 sa Easy FoLd funkcijom.
Bigster extreme: sve sa paketa Expression, pLus: 18-inčne aluminijumske felne, modularni krovni nosači, detalji u boji Copper Brown spolja i unutra, panoramski krov na otvaranje, sistem za otključavanje bez ključa, periva Microcloud sintetička TEP sedišta, gumene patosnice u kabini i prtljažniku, 10-inčna digitalna instrument tabla, Media Nav Live sistem sa 10,1-inčnim ekranom i povezanim navigacionim sistemom, 6 zvučnika Arkamys 3D Sound audio sistema, sistem za pomoć pri spuštanju niz strme nizbrdice.
Bigster journey: sve sa paketa Expression, plus: 18-inčne aluminijumske felne, električni poklopac prtljažnika, sistem za otključavanje bez ključa, visoka centralna konzola sa naslonom za ruku, vozačevo sedište sa električnim podešavanjem, 10-inčna digitalna instrument tabla, novi Media Nav Live sistem sa 10,1-inčnim ekranom i povezanim navigacionim sistemom, 6 zvučnika Arkamys 3D Sound audio sistema, bežični punjač za telefon, adaptivni tempomat.
- Pročitajte više: https://www.garaza.rs/bigster-jos-vise-dacia/

Kao što je najavljeno u strateškom planu Renaulution u januaru 2021. godine, Dacia kreće u osvajanje C-segmenta. Već vodeći brend u B-segmentu u Evropi, Dacia uiazi u C-SUV segment sa modelom Bigster – potpuno novim vozilom koje odražava vrednosti brenda Dacia: suštinsko, ali kul, ekološki pametno, robusno i namenjeno za vožnju u prirodi.
Bigster je prilagođen specifičnim zahtevima tržišta koje konstantno raste. Rast cena predstavlja izazov za mnoge kupce u C-SUV segmentu, koji žele da kupe novo vozilo bez kompromisa po pitanju udobnosti, performansi i prostora.
Denis Le Vot, izvršni direktor kompanije Dacia: ,,Od pokretanjo plana Renaulution 2021. godine, potpuno smo obnovili brend kroz novi vizuelni identitet: nove boje, novi logo, novo pozicioniranje i nove prodajne salone. Ostajući verni sebi, učinili smo brend Dacia privlačnijim i poželjnijim nego ikada ranije, a i dalje nudimo najbolji odnos cene i kvaliteta. Danas, sa modelom Bigster, Dacia više nego ikada ispunjava očekivanja kupaca za C-segment.“
Glavna standardna oprema
Bigster Essential: 17-inčne aluminijumske felne, fiksni krovni nosači, Media Display sistem sa 10,1-inčnim centralnim ekranom na dodir, 7-inčna digitalna instrument tabla, manuelni klima uređaj, zadnji parkingsenzori i kamera, električni podizači prednjih i zadnjih prozora
Bigster Expression: sve sa paketa Essential, uz dodatak: dvozonski automatski klima uređaj, električna parkirna kočnica, senzori za kišu, električno sklopivi retrovizori, zadnja modularna klupa u odnosu 40/20/40 sa Easy FoLd funkcijom.
Bigster extreme: sve sa paketa Expression, pLus: 18-inčne aluminijumske felne, modularni krovni nosači, detalji u boji Copper Brown spolja i unutra, panoramski krov na otvaranje, sistem za otključavanje bez ključa, periva Microcloud sintetička TEP sedišta, gumene patosnice u kabini i prtljažniku, 10-inčna digitalna instrument tabla, Media Nav Live sistem sa 10,1-inčnim ekranom i povezanim navigacionim sistemom, 6 zvučnika Arkamys 3D Sound audio sistema, sistem za pomoć pri spuštanju niz strme nizbrdice.
Bigster journey: sve sa paketa Expression, plus: 18-inčne aluminijumske felne, električni poklopac prtljažnika, sistem za otključavanje bez ključa, visoka centralna konzola sa naslonom za ruku, vozačevo sedište sa električnim podešavanjem, 10-inčna digitalna instrument tabla, novi Media Nav Live sistem sa 10,1-inčnim ekranom i povezanim navigacionim sistemom, 6 zvučnika Arkamys 3D Sound audio sistema, bežični punjač za telefon, adaptivni tempomat.
- Pročitajte više: https://www.garaza.rs/bigster-jos-vise-dacia/
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32129
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Dacia Bigster
22.990 - 32.990 https://www.dacia.rs/CountriesData/Serb ... celist.pdf
Produžena garancija
7 godina ili 100.000km
Kad se sve sabere i oduzme, korektna cena. Ali mora se ići na viši, pa čak i najviši paket, da bi se dobilo ono što se očekuje od jednog modernog predstavnika ovog segmenta. Svakako pobeđuje po pitanju prostora. I zanimljiv je ovaj novi full hybrid od 155KS, koji pokreće 1.8-litarski atmosferac, u kombinaciji sa elektromotorom.
Produžena garancija
7 godina ili 100.000km
Kad se sve sabere i oduzme, korektna cena. Ali mora se ići na viši, pa čak i najviši paket, da bi se dobilo ono što se očekuje od jednog modernog predstavnika ovog segmenta. Svakako pobeđuje po pitanju prostora. I zanimljiv je ovaj novi full hybrid od 155KS, koji pokreće 1.8-litarski atmosferac, u kombinaciji sa elektromotorom.
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2024 Dacia Bigster
Teško je razumeti:
- zašto je Dačija omogućila adaptivni tempomat samo kod hibridne verzije (ne i kod bilo koje druge ), odnosno, zašto samo kupci takve verzije imaju pravo na ( potencijalno) uvećanu aktivnu bezbednost ( mada neki kažu i da to zapravo snižava aktivnu bezbednost )
- zašto se u Srbiji hibrid nudi samo u najvišem paketu opreme, a to je u Srbiji sudbina i za hibridni Jogger i hibridni Duster ( kao da uvoznik namerno želi da proda što manje hibridnih verzija ) i
- zašto je takva verzija Bistera u Srbiji značajno skuplja nego bilo gde ( već sam pre oko mesec dana u postu naveo uporedne cene ), mada je na neki način lako razumeti pobude ( extra šišanje kupaca u Srbiji ).
- zašto je Dačija omogućila adaptivni tempomat samo kod hibridne verzije (ne i kod bilo koje druge ), odnosno, zašto samo kupci takve verzije imaju pravo na ( potencijalno) uvećanu aktivnu bezbednost ( mada neki kažu i da to zapravo snižava aktivnu bezbednost )
- zašto se u Srbiji hibrid nudi samo u najvišem paketu opreme, a to je u Srbiji sudbina i za hibridni Jogger i hibridni Duster ( kao da uvoznik namerno želi da proda što manje hibridnih verzija ) i
- zašto je takva verzija Bistera u Srbiji značajno skuplja nego bilo gde ( već sam pre oko mesec dana u postu naveo uporedne cene ), mada je na neki način lako razumeti pobude ( extra šišanje kupaca u Srbiji ).
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32129
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Dacia Bigster
Istina, tako stoji u cenovniku. Morao bih da proverim o čemu se radi.
Ja sam juče vozio benzinca 1.2 mild hybrid 130 4x4, Extreme paket ako se ne varam. I baš sam se začudio, još i komentarisao sa kolegom, da ima običan tempomat. Ni automatik nije u ponudi ni u jednoj opciji osim kod hibrida.
Ja sam juče vozio benzinca 1.2 mild hybrid 130 4x4, Extreme paket ako se ne varam. I baš sam se začudio, još i komentarisao sa kolegom, da ima običan tempomat. Ni automatik nije u ponudi ni u jednoj opciji osim kod hibrida.
Posetite www.garaza.rs !
- Saša
- Postovi: 14222
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
2024 Dacia Bigster
Zbig krajnje cene/veće zarade. Većina ljudi/firmi koja kupuje Dacie uzima osnovni paket od sono slabije opremljene primerke a oni malo dubljeg džepa koji se ne gade Dacie traže obično maksimalno moguće opremljene primerke. Tu bukvalno nema “sredine, dobar posao radi Dacia (Renault).
- pedja
- član 001
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 2024 Dacia Bigster
I kod drugih se naleti na nelogičnosti u cenovnicima, tj u paketima opreme.
U nižim paketima se ponekad dobije nešto što i ne biste očekivali (a možda vam i ne treba), a onda se neka "prosta" željena/očekivana stvar nudi samo u najvišem paketu (ili prvom ispod). A onda čovek kaže: "kada već dajem ovolike pare, da dodam još malo...".
Tapa
U nižim paketima se ponekad dobije nešto što i ne biste očekivali (a možda vam i ne treba), a onda se neka "prosta" željena/očekivana stvar nudi samo u najvišem paketu (ili prvom ispod). A onda čovek kaže: "kada već dajem ovolike pare, da dodam još malo...".
Tapa
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32129
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Dacia Bigster
Kod mnogih, za neke brendove znam konkretno, pakete opreme konfigurišu naši ljudi iz prodaje, na osnovu iskustva i neke statistike šta se najviše traži. Pa tu negde uklapaju da paket sadrži ono što se smatra bitnim za tu i tu kategoriju kupaca, a da se cenovno ostane na nekom prihvatljivom nivou. Verujem da i to nije lak posao.
Posetite www.garaza.rs !